Nog geen pakketje ontvangen.

Paketje zou zaterdag 20 april worden geleverd. Niets gezien Volgens post nl is het op 25 april om 17.43 Afgeleverd. Echter wij hebben nog niets ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen. Firma lijkt mij twijfelachtig. Gr.

Bestelling en levering perfect verlopen

snel en betrouwbaar

Goede prijzen en snelle bezorging

Lijkt een prima product

Ik heb de schoonmaak spul en inwrijfwax gebruikt, voldoet aan mijn verwachtingen. Bezorging sympathiek: ingepAKT IN DOOS MET nIEUWSBLAD VAN HET Noorden. Minder milieu vervuiling van speciale inpakmaterialen.

Super bedankt voor jullie producten en hulp !!

Top product en zeer goede service

Top doppen gekregen.

Doppen die werkelijk voldoen voor buiten!

Vlekkeloze afhandeling van de bestelling

Exact wat is aangegeven komt in de praktijk uit! Als je middelen voor je houten vloer nodig hebt, is dit het adres!

Limmies vloerenservice aan te bevelen

Ik bestelde Rubio Monocoat. De bestelling verliep vlekkeloos. Direct een bevestiging en mailwisseling ontvangen mbt de factuur en track & tracé. Bovendien ook snel bezorgd.

Snelle en goede verzending!

Naast dat de verzending snel en goed is, was het product wat we zochten bij Limmies ook het meest goedkoop. In het verleden meerdere bestellingen gedaan, waar we ook een hele goede service bij kregen. Wat wil een mens nog meer :-) Als alles zo blijft, bestel ik voortaan al het onderhoud voor de vloeren bij Limmies!

Good product, annoying delivery

While the product itself is excellent, the delivery service becomes quite bothersome due to the excessive number of emails and messages sent throughout the process. In total, around ten emails from both Limmies and DHL! It's incredibly disruptive, inundating with messages like "paid," "sent," "in transit," "almost there," "delivered," "survey," and so on. It's time to cut out this excessive communication and consider a more streamlined approach!

Top product

Makkelijk te verwerken

Te vroeg

T zit er pas een paar dagen onder is niet nu al te beoordelen....de bestelling was mooi snel binnen maar of t wat is weet ik nog niet ...hoop t ...groetjes

Snel nodig, snel geleverd

Helemaal prima

gewoon goed, en snel

Nu voor de tweede keer bij jullie besteld en weer was het goed en netjes ingepakt en snel afgestuurd.

Handige stoelglijders, snel geleverd

Wij hebben onder onze stoelen vloerglijders, waarbij je de viltjes kunt vervangen als ze versleten zijn. Superhandig!

prima product

prima product

snel en prima

snel correct en prima

Prima !

Snelle en correcte levering !

Snelle correcte levering! Product kende ik al.

Correcte levering. Prima product maar dat gebruik ik al jaren. Voor het eerst digitaal besteld bij Limmies. Prima.

Perfecte ervaring

Gemakkelijk besteld, snelle levering, goede service.

Goed product en snelle levering

De vloer ziet er mooi uit ondanks dagelijkse vieze hondenpoten. Goede vloerreiniger, heel tevreden over!

Snel en compleet

Gekregen wat ik zocht. Heldere en duidelijke transactie

product niet goed

de kantelbare voetjes veranderen steeds van stand omdat het viltoppervlak te klein is of de bol niet stroef genoeg is . daardoor slijt de voet verkeerd en het is niet goed voor mijn vloer.

gewoon top

snel en goed

perfect and quick

gewoon zoals het hoort

Over Limmies vloerenservice

Limmie's Vloerenservice is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 14.30 besteld is dezelfde dag verzonden. Naast de webshop kun je bij Limmie's Vloerenservice, in de 3 Noordelijke Provincies, ook terecht om uw vloer te laten leggen, onderhouden of schuren. www.limmies.nl