Zeer snelle en zorgvuldige levering

Perfect.

Snel geleverd en conform de beschrijving

De vilt strips zijn snel geleverd en ontvangen en zien er prima uit. Helaas nog niet gebruikt maar ik heb er goede verwachtingen van.

snelle en goede verwerking van de bestelling

Ik bestel al jaren mijn vloerspullen bij Limmies en heb alleen maar goede ervaringen.

Bestelling in orde ,goed verpakt ,wel Hammer dure verzendkosten

Snelle reactie, vriendelijk en klantvriendelijk.

Ik had een probleem en dat werd zeer goed opgelost.

Prima , zeer tevreden

Snelle levering , goede service , telefonisch snel bereikbaar . Vriendelijke , deskundig advies , TOP

Geweldige service

De helft vd stopootdopjes paste niet. Teruggestuurd direct nieuwe stoelpootdopjes teruggestuurd. Dankjulliewel voor de snelle afhandeling!!!!

Goede service en snel

Correcte afhandeling

Bestelling geplaatst tijdens vakantie Limmies, direct na hervatting snel en correct geleverd.

Duidelijke communicatie op de site.

Goede producten

De stoelviltjes passen perfect, en zijn snel aan te brengen. Erg blij mee, want zo krijgen we geen lelijke krassen op de houten vloer.

Super snelle levering

Geen snelle verzending zoals beloofd

Voor 14:30 uur besteld, maar pakket is pas 2 dagen later

Vlotte service

Zeer vlot geleverd

goede prijs, snel bezorgd

Ik heb hier vloerolie gekocht.

Prima spullen en snelle levering

Prima ervaring en snelle levering van materiaal

prima ondervloer

Op 9 mei besteld en op de 15e ontvangen door vertraging bij Post.nl. Goede ondervloer met handige plakband. iets of wat lastig te leggen omdat het steeds omkrult.

Prima product, leuke zaak

Overzichtelijke site met diverse keuze, nette prijs

Prijs kwaliteit en snelle service

Prijs kwaliteit en snelle service

prima product voor een concurrerende prijs. snelle levering

makkelijk te bestellen en een zeer snelle levering

Goede snelle service

Netjes en snel verstuurd zoals afgesproken.

Zelfde product, 30 procent goedkoper

2.5 ltr hardwax voor de vloer beeteld. Zelfde merkoroduct als elders maar 30% goedkoper. Dat is een hoop geld bij deze bedragen! Verder snel geleverd. Ik heb de hardwax nog niet gebruikt, want dat moet even wachten op de verbouwing. Maar heb al vele vloeren en werkbladen met dit product gedaan, dus dat komt wel goed.

Super snelle levering

Het bestelde artikel duurzaam verpakt en snel geleverd.

Prima product en snel aangeleverd

Prima stoel doppen en deels te vervangen. Ideaal

Vele jaren ervaring

Goede kwaliteit Bona 2 componenten lak , zeer slijtvast voor intensief gebruik, Al meerdere keren gebruikt .

Jacob Schorerstraat 68

9745 DB Groningen

+31(0)653702858

Over Limmies vloerenservice

Limmie's Vloerenservice is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 14.30 besteld is dezelfde dag verzonden. Naast de webshop kun je bij Limmie's Vloerenservice, in de 3 Noordelijke Provincies, ook terecht om uw vloer te laten leggen, onderhouden of schuren. www.limmies.nl