Excellent service!

Top geregeld

Via DHL verstuurd maar niet ontvangen paar dagen later via postnl alsnog bezorgd ,Limmies hebben dit netjes opgelost

Netjes en snel

Goed geregeld

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering, net zoals eerder, verder hele fijne en goede producten.

Geweldig wat een snelle actie!

Top bedrijf!

goede service en goed product

Overzichtelijke website, het geleverde product is precies hetgeen ik nodig had. Snelle levering en goede service.

Goede servies kwalitatieve producten

Bestellingen worden snel verwerkt en producten zijn kwalitatief goed. Echter wordt er tot op heden niet op de de vraag die ik bij mijn nieuwe had geplaatst gereageerd, dat vind ik wel jammer.

Volkomen tevreden

Snel en goed geleverd

Betere service kun je niet krijgen

Snelle reactie op mijn vraag en snelle levering van mijn bestelling.

duidelijke site en levering

op tijd leveren heldere voorwaarden en informatie

di is een prima zaak

Prima, eerst kreeg ik een duidelijk antwoord op mijn vraag. Daarna ontving ik het bestelde al na 2 dagen. Zo moet het.

Goede service en mooie spullen.

Prima webshop, snelle service

We kopen bij Limmie's al jaren vloerzeep voor onze parketvloer. Concurrerende prijzen en snelle verzending zijn kenmerkend voor dit bedrijf.

Op zondag om 11:00 besteld, dezelfde dag om 11:30 verzonden

Super snelle service

Snel, kwaliteit en meedenkend!

!!

Groot assortiment

Goed en degelijk, snelle levering

goede website snelle levering

Goede producten

Al jaren (kleine) klant, altijd tevreden. Goede producten (bv rubio)

Duidelijke website

Ze doen wat ze beloven

Snel en goed geleverd

Niets mis mee en goedkoop.

Snel geleverd.

snel bezorgd

Snelle levering en goed geïnformeerd over het leveringsproces.

Snelle levering en goed geïnformeerd over het leveringsproces. Bestelde artikelen bevallen goed.

Het product was precies wat ik zocht bedankt

Over Limmies vloerenservice

Limmie's Vloerenservice is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 14.30 besteld is dezelfde dag verzonden. Naast de webshop kun je bij Limmie's Vloerenservice, in de 3 Noordelijke Provincies, ook terecht om uw vloer te laten leggen, onderhouden of schuren. www.limmies.nl