Keurig en snel bezorgd

Prima website en snel bezorgd

prima service, snel en correct geleverd!

prima service, snel en correct geleverd!

Duidelijke site, goede omschrijving van artikel dat ik zocht en snelle levering!

Gemakkelijk te bestellen onderdeel voor stoelpoot op tijd ontcvangen.

Super snelle levering

Super sneller levering

Mooie glijers

Zien er stevig uit en er zit veel zacht vilt op.

Goed product, snelle levering

Goed product, snelle levering

Op tijd en goede kwaliteit

Op tijd en goede kwaliteit

Niet te duur, op tijd en betrouwbaar.

17 jaar geleden ook parket veren gekocht. Nu nog plezier van, ga zo door.

Snelle levering super service en kwaliteit

Zeer fijne ervaring, Top kwaliteit snelle levering. Had viltkussentjes besteld voor onder de stoelpoten moesten er 24 st zijn. Door vergissing 14x besteld, wel meteen op gemerkt en nog eens 10x besteld, alleen zou ik dan 2x bezorgkosten krijgen. Meteen gebeld (06)maar geen verbinding. 10min later Werdt ik gebeld door zeer vriendelijke medewerking, geen probleem zei hij, storten wij 1x de bezorgkosten terug. Dit is toch Top en service. Ze hebben er weer een klant bij.

Goed verpakt maar 24 uur later verzonden als tijdstip op website.

Op uw website verklaart u dat voor 14.30 besteld de zelfde dag verzonden. Mijn ervaring is 24 uur na mijn bestelling op 14.00 uur bericht van verzending en weer 24 uur later in goede orde ontvangen. Beloven op tijd verzenden is op tijd verzenden!

Goede prijs,snel en goed verpakt geleverd.

Goede prijs, snel en goed verpakt geleverd.

Prima product, wij gebruiken dit al heel lang. Snelle levering.

Wij gebruiken dit product op een houten vloer op kurk ( appartement), 2x per jaar. Is de beste methode om zo’n vloer mooi te houden.

Buen servicio

Ik ben erg blij met het product

Ongewenste spam

Ik wens niet benaderd te worden om beoordelingen achter te laten, zonder mij daarvoor te kunnen afmelden. Als ik na de eerste e-mail hierover de dag erop een tweede e-mail ontvang is het een reden om een negatieve beoordeling te plaatsen. Wellicht de ACM maar eens tippen aangezien het niet kunnen afmelden ongeoorloofd is.

Keurige snelle levering

Bestelde Bona levering werd snel goed verpakt geleverd.

Gebeld en zeer goed advies gekregen

Het bestelde is heel snel geleverd binnen 24 uur Top.

Top,

Prima vloer glijders , past perfect.

Top geregeld.

Makkelijk en snel te bestellen niet duur en de volgende dag in huis.

keurig en op tijd

3 flessen skylt 5510 online besteld en netjes na twee dagen afgeleverd gekregen met de bijbehorende verharder en netjes verpakty met pakbon

Een goede site

Artikel vlug geleverd en past perfect.

Het gevraagde product werd snel en accuraat bezorgd

Snelle levering van een kwaliteitsproduct

Bestellen gaat soepel, Limmies is voor ons inmiddels een vertrouwd online koopadres. Netjes verpakt, en snel geleverd

niet heel goed bestel iets en krijg niet wat ik besteld heb

niet geweldig

Jacob Schorerstraat 68

9745 DB Groningen

+31(0)653702858

Over Limmies vloerenservice

Limmie's Vloerenservice is een webshop waar u alle producten kunt vinden voor de afwerking en onderhoud van uw houten vloer. We houden ons sinds 2006 bezig met de verkoop van alleen topmerken op het gebied van olie, lak, en alles wat daar bij komt kijken. We leveren uit voorraad, op werkdagen voor 14.30 besteld is dezelfde dag verzonden. Naast de webshop kun je bij Limmie's Vloerenservice, in de 3 Noordelijke Provincies, ook terecht om uw vloer te laten leggen, onderhouden of schuren. www.limmies.nl