Mooi verpakt en op de afgesproken tijdstip afgeleverd. Vlees is van goede kwaliteit. Helaas is de webshop nu permanent gesloten en wordt er niet meer aan particulieren verkocht.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi en goed vlees voor een aantrekkelijke prijs.

Alweer een pakket met heerlijk vlees

Alweer een pakket met heerlijk vlees, dat wordt smullen.

De bestelling is goed verzorgd en goed bezorgt.

Mooi vlees

Kwalitatief goed. Erg lekker.

Prima prijs kwaliteitverhouding

Goede kwaliteit, snel geleverd en goedkoper dan de reguliere slager.

Topservice van topmensen

Ik bestel al ruim een jaar bij Vleesonline. De persoonlijke benadering (op mail, telefoon en aan de deur) maakt dat ik terug blijf komen. Het voelt alsof ik bij de lokale slager langskom, en ik waardeer het maandelijkse praatje aan de deur enorm.

Prima vlees en goede service

Geen bijzonderheden

Zoals je vlees zou moeten zijn

Mooi gesneden stukken vlees. Met mooie marble. De stukken vlees zijn zoals omschreven op de website. Bezorging was ook netjes. Goede verpakking en vriendelijke mensen. Volgende bestelling komt zodra er ruimte in de vriezer is.

Score 10

Goede kwaliteit, en levering is ook prima

Score 10

Voldoet aan verwachtingen en is zeker voor herhaling vatbaar. Goed verpakt, levering volgens afspraak. Vlees ziet er keurig uit!

prima stukje rundvlee4s, na bestelling vlot geleverd door een nette medewerker

Score 10

Goede snelle service ,werd netjes gebeld door de chauffeur waar die het neer mocht leggen omdat er niemand was

Score 10

Goede kwaliteit en snelle correcte levering

Score 10

Graag een mailtje betreft levevering van te voren. Vlees van goede kwalitiet, bezorger erg vriendelijk.

Score 8

Snelle levering, goede prijzen en kwaliteit

Score 10

Zoals eerder ervaren gemakkelijk bestellen en een correcte communicatie en correcte aflevering. Kwaliteit van de producten van de vorige levering ( buikspek ) was uitstekend."

Score 8

Snel geleverd.. maar afhalen zie ik ook graat

Score 10

Heerlijk vlees en vooral de biefstuk vers en dry aged, we gaan weer smullen

Score 10

Prijs / kwaliteit heel goed t.o.v. supermarktprijs en kwaliteit. Het gemak om via de site te bestellen. Prima op de hoogte gehouden van aflevermoment. Ziet er fantastisch uit. Kan niet anders dan dat de smaak uitstekend zal zijn."

Score 8

De prijs is goed, ga zo door.

Goede kwaliteit vlees!

Score 10

Ik heb hier nu twee keer besteld, het is erg mooi en goed vlees. Ik vind het fijn dat het wel gevaccuumeerd is en nog niet bevroren, zodat ik het zelf nog kan portioneren.

Score 8

good quality and value for money. speedy delivery.

Score 10

Altijd vriendelijke en keurige bezorging van heerlijk vlees. Het gehakt is geen smurrie vol met vocht en vet maar een ware worsteling om fijn te krijgen in de roerbak 👍

Over Vleesonline.nl

Clara verzorgt met haar slagerij al ruim 10 jaar leveringen van Nederlands vlees bij met name de Nederlandse Horeca, waaronder ook enkele top chefs. Via Vleesonline bieden wij ook u de mogelijkheid dit sublieme vlees van Nederlandse bodem in uw eigen keuken te bereiden en te proeven! Met de juiste bereiding zult ook u versteld staan van de smaak, het vlees heeft weinig tot niets nodig.