Score 10

Heerlijk vlees! Zeker het dubbeldoel rundvlees is aan te raden. Het zit netjes verpakt en wordt vers aangeleverd, zodat je het zelf naar kleinere porties kan verwerken als je dat wilt. en altijd een vriendelijke bezorger.

Score 10

Het is stipt op tijd geleverd en we zien er naar uit weer te genieten van het heerlijke en eerlijke vlees

Score 10

Goede contact mogelijkheden. Communicatie en contact zijn hier makkelijk. Goede kwaliteit. Netjes verpakt."

Score 10

Geweldig vriendelijke klantenservice. Kwaliteit's producten waar ik verliefd op word. Bezorging altijd punctueel.

Score 10

Goede kwaliteit van vlees, ontzettend mals, prijskwaliteit verhouding is uitstekend! Tot de volgende bestelling!"

Score 10

Snelle levering, een zeer goede kwaliteit. Goede presentatie via website. Producten zijn zeer goed verpakt."

Score 8

Het vlees was SUPER

Goede service, goede kwaliteit

Score 10

goed contact, alles prima geregeld en snel geleverd. heerlijk vlees

Uitstekende kwaliteit voor een acceptabele prijs. Een aanrader! 👍

Score 10

Goede ervaring, kwalitatief zeer goed vlees en zeer correcte bezorging.

Alles was goed geregeld.

Score 8

Top kwaliteit. Goed service.

Score 10

Prima vlees voor nette prijs. Ik kreeg echter een mail dat het maandag zou worden afgeleverd en het kwam al op donderdag. Gelukkig was ik thuis maar ik weet niet hoe het anders opgelost zou zijn. Daarnaast heb ik ook het plastic krat nu hier."

Score 10

Als je maag leeg is moet je het vullen Vlees van *** is om te smullen"

Helemaal top.

Score 10

I received an email with delivery times the products were delivered on time. Everything was nicely packed and labelled. I wish there was some form of incentive (discount) towards my next order.... I've ordered a few times already from this farm. Still happy with the quality!

Super netjes

Netjes

Lekker vlees, goed geleverd

Snel en goed geleverd , uitleg aan de deur. Mooie kwaliteit vlees

Netjes verpakt. Goede levering

mooi vlees voor een prima prijs

Spareribs zijn super

Heerlijk vlees, bestel regelmatig voor een goede gezondheid

De bestellingen worden altijd op tijd geleverd met de correcte inhoud, het beste vlees voor de lekkere trek en goede gezondheid. Een aanrader voor de echte liefhebber

Topvlees top levering

Zeer goed en smaakvol vlees uitstekende kwaliteit .

Supersnelle levering van topkwaliteit

Rond middernacht besteld en om 10:00 ‘s ochtends al afgeleverd. Superlekkere spareribs voor op de bbq.

Over Vleesonline.nl

Clara verzorgt met haar slagerij al ruim 10 jaar leveringen van Nederlands vlees bij met name de Nederlandse Horeca, waaronder ook enkele top chefs. Via Vleesonline bieden wij ook u de mogelijkheid dit sublieme vlees van Nederlandse bodem in uw eigen keuken te bereiden en te proeven! Met de juiste bereiding zult ook u versteld staan van de smaak, het vlees heeft weinig tot niets nodig.