Goed vlees voor een eerlijk bedrag

Verzending zou iets vlotter mogen. Verzending naar Limburg staat niet vermeld op de website. Maar als je dit weet kan je er rekening mee houden. Vlees is verder van hele goeie kwaliteit, en voor een hele nette prijs. Hier blijf ik zeker bestellen!

Het water loopt in mijn mond als ik vlees ontvang.

Goede en snelle service. Ben wel benieuwd wanneer de beef schenkel te koop is.

Twee dagen genoten!

Keurig nette en vriendelijke bezorging. Mooie en zeer smakelijke stukken vlees!

Goed en netjes

Goed verpakt met de juiste instructies

Altijd super

Beste hier met enige regelmaat. Kwaliteit van vlees is echt zeer hoogstaand en super lekker. Daarbij waren ze de hamburgers vergeten bij de bestelling te doen. Na een mailtje om dit aan te geven werden de burgers dezelfde dag nog geleverd! Echt klasse!

prima kwaliteit

keurig netjes afgeleverd op de aangegeven tijd, prima kwaliteit van het vlees en even afwachten hoe corona zich verder ontwikkeld maar ben zeker van plan vaker te bestellen

Fijn bedrijf voor groot verpakkingen vlees

Altijd lekker, goede prijzen en communicatie,

top product

kwaliteit van het vlees is uitermate goed !

Spareribs waren minder goed be vleest dan normaal, misschien een andere snid?ribeye van grote klasse

bbq was een groot succes

iedereen was dol-enthousiast over het vlees: de premium dry aged Holstein rib eye, short ribs, gehakt en varkensnek En over de bereiding door de BBQ master ook natuurlijk

Geweldig vlees en super netjes geleverd

Alle bestelde producten waren van top kwaliteit en erg netjes vacuumverpakt. En dat ook nog eens voor een eerlijke prijs en geleverd door eigen gekoeld vervoer. Enigste nadeel is dat de minimum order bedrag wat aan de hoge kant is.

Kwaliteit vlees voor goede prijs!

Kwaliteit stuk briskey en short ribs. Hoefde zelf niks te trimmen aan het vlees. Vlees had een mooie Marbeling en het was iets zwaarder dan dat het zou moeten zijn!

uitstekend

Levering is goed en de kwaliteit van het vlees ook.

fantastisch vlees

makkelijk bestellen en bezorgen.

Top vlees en binnen een dag geleverd

Top vlees en binnen een dag geleverd. Voor herhaling vatbaar

Prima vlees, uitstekende service

Ik bestel al enige tijd vlees besteld bij Clara en wordt nooit teleurgesteld. De kwaliteit van het vlees is heel goed en de delen zijn mooi uitgesneden zonder veel overbodige vet delen. Het wordt altijd netjes en op tijd aangeleverd. Bijna al het vlees is vers vacuüm verpakt, wat het gemakkelijk maakt om zelf portie’s van te maken en in te vriezen.

Clara is top

Uitstekende kwaliteit rundvlees. Dry aged entrecote en rib-eye zijn onze favoriet.Goed geseald , keurig verpakt en netjes afgeleverd.

lees mijn gedicht

Met vlees van Clara Is het werk op Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zo klaar, ja

Goed vlees

Geleverd volgens afspraak

Top bedrijf! En lekker vlees

Premium Holstein Bavette ca. 1,3 kg (heel). is echt een aanrader, lekker mals en gekruid vlees

Leef gezond

Eindelijk heb ik gezonde vlees gegeten. Personeel is zeer vriendelijk,en alles. Werd snell en super geleverd. BEDANK..............

Uitstekend vlees netjes geleverd

Bestellen en betalen ging soepel net als de levering, kwaliteit was (zoals verwacht) uitstekend. De vacuum verpakte carpaccio zou je zo op de post naar Rusland kunnen doen. Assortiment zou (vind ik) wat ruimer kunnen.

Heerlijk en eerlijk

Heerlijk, eerlijk en oerhollands.

Netjes volgens afspraak geleverd en�

Netjes volgens afspraak geleverd en geweldige kwaliteit !!!! Gaan snel weer bestellen onze vriezer is weer bijna leeg :-)

Oenerweg 12 8161 PM Epe

+31620300706

Over Vleesonline.nl

Clara verzorgt met haar slagerij al ruim 10 jaar leveringen van Nederlands vlees bij met name de Nederlandse Horeca, waaronder ook enkele top chefs. Via Vleesonline bieden wij ook u de mogelijkheid dit sublieme vlees van Nederlandse bodem in uw eigen keuken te bereiden en te proeven! Met de juiste bereiding zult ook u versteld staan van de smaak, het vlees heeft weinig tot niets nodig.