Een dag geen vlees van Clara is een dag�

Een dag geen vlees van Clara is een dag niet geleefd

Zeer tevreden!!

Heel mooi vlees voor een hele goede prijs!! Ik bestel volgende keer zeer zeker weer.

Tja ik kan het blijven zeggen top�

Tja ik kan het blijven zeggen top kwaliteit en snelle bezorging ??

Eerste, maar zeker niet de laatste keer

Voor de eerste keer vlees besteld. Voor ons is het belangrijk dat we een goed stukje Nederlands vlees eten waarvan de geschiedenis en herkomst bekend is. Erg tevreden over de kwaliteit en de service, dit gaan we zeker vaker doen!

Alles zoals afgesproken

Alles zoals afgesproken. Het vlees is prachtig en smaakvol. Conform foto�s op de site.

Aanrader

Wederom heerlijk vlees ontvangen, met een extra heerlijk stukje vlees erin, geweldige service, een echte aanrader

Echt een goede kwaliteit vlees

Echt een goede kwaliteit vlees, tegen een mooie prijs en nog snel geleverd ook. Spareribs waren fantastisch.

Overheerlijke kwaliteit

Voor de 4e x besteld nu. Afgelopen zomer de beste spareribs gemaakt die je je kan voorstellen. Langzaam gegaard in de slowcooker en dan op de BBQ. Kwaliteit zoals je nergens krijgt, ook niet in een restaurant. Shortribs gemaakt in de oven van een recept van Gordon Ramsey, om je vingers bij af te likken... Van de staartstuk picanha gemaakt. Boterzacht vlees. Als ik goed vlees wil bestel ik het hier!

Vaak andere leveranciers geprobeerd en�

Vaak andere leveranciers geprobeerd en bij een tweede keer altijd mindere kwaliteit! Bij Clara is het iedere keer weer super! Vers, kwaliteit, bezorging zoals afgesproken! Echt super

De bestelling werd binnen een dag�

De bestelling werd binnen een dag gebracht. Heel fijn! We hebben een deel gegeten met de Kerst en zijn heel positief! Het vlees, de Tomahowk was heerlijk (in de sous-vide).

goede kwaliteit

goede kwaliteit, keurig op tijgeleverd.

Mooi vlees en keurig verpakt.

Mooi vlees en keurig verpakt.

Top vlees

Top vlees snelle bezorging

2de keer dat ik hier heb�

2de keer dat ik hier heb besteld,allebei de keren vlekkeloos verlopen. Zeker aan te raden.

Snelle levering en goed vlees.

Snelle levering en goed vlees.

Snelle levering! Mooie kwaliteit! Dus geen reden om minder dan 5 sterren te geven.

Wederom een heerlijk vlees pakket�

Wederom een heerlijk vlees pakket ontvangen, kwaliteit is zeer hoog. Een gratis proefpakket van barppatio ontvangen heerlijk vlees, dat ga ik de volgende keer ook bestellen.

Snelle service, super kwaliteit vlees!

Ik ben een beetje geschrokken van alle�

Ik ben een beetje geschrokken van alle e- nummers die in de rookworst zitten. Valt mij tegen.......

Snelle bezorging

Snelle bezorging, smaakt erg goed

Goed! Vriendelijk en kwaliteit.

Snel geleverd, netjes verpakt, mooi vlees.

Keurige levering door eigen�

Keurige levering door eigen bezorgdienst. Topkwaliteit dry aged rundvlees. Kost wat maar dan heb je ook wat. Kan het nu toch niet uitgeven in restaurants. In dat licht eigenlijk spotgoedkoop.

De tweede keer heerlijk vlees gehad van�

De tweede keer heerlijk vlees gehad van Clara, de dunne lende was heerlijk, morgen zien we al uit naar een heerlijk ander stukje vlees. we zijn super tevreden over de producten en de service. Keurig verpakt, correcte levering in voorgestelde tijdsspanne.

Top vlees prima bezorging

Top vlees prima bezorging Perfect op tijd

Oenerweg 12

8161 PM Epe

+31620300706

Over Vleesonline.nl

Clara verzorgt met haar slagerij al ruim 10 jaar leveringen van Nederlands vlees bij met name de Nederlandse Horeca, waaronder ook enkele top chefs. Via Vleesonline bieden wij ook u de mogelijkheid dit sublieme vlees van Nederlandse bodem in uw eigen keuken te bereiden en te proeven! Met de juiste bereiding zult ook u versteld staan van de smaak, het vlees heeft weinig tot niets nodig.