Fijne site en supersnelle levering

Ik had smiddags een bestelling gedaan en de volgende dag had ik mijn pakket al in huis. Bij andere duurt dit vaak langer.

Heel goede service

Mooie merken, goede prijs en heel snel geleverd zorgvuldig ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij.

Bestellen ging probleem loos

Google bracht me naar deze site. Beste prijs voor het product wat ik zocht. Bestelling via de site ging probleemloos en wat mij opviel is dat het rap verstuurd werd. Dat is super te noemen. Nu alleen nog even ophalen bij het postnl leverpunt, maar dat is geen probleem. Al met al tevreden.

Top service!

Vanuit België iets op hun webshop gekocht maar was te klein. Zonder problemen mogen omruilen in de winkel. Zeer vriendelijke verkoopsters. Ga zeker terug!

Snel en betrouwbaar

Leuk persoonlijk kaartje!

Hele aardige mensen.

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Polo shirt snel geleverd met een kaartje en handgeschreven bedanktje. Heel attent.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Vriendelijke medewerkster en zeer tevreden over afhandeling bestelling.

In het vestje dat ik besteld had zaten weeffouten. Hierover heb ik telefonisch contact gehad met een vriendelijke medewerkster. Zij zou mij in een mail doorgeven hoe dit afgehandeld zou worden. In de mail stond dat ik het vestje kon retourneren. Ik heb het vestje geretourneerd en heb de verzendkosten vergoed gekregen. Alles is dus naar volle tevredenheid afgehandeld.

Topservice

Netjes ingepakt, met een attent kaartje, snelle service!

Sehr schnell

Toller services danke

Accuraat

Correct geleverd, verpakt TOP

Zeer positief, snelle levering, netjes verpakt en leuk kaartje erbij !!

Goed en snel

Snelle bezorging. Artikel netjes verpakt en persoonlijk behandeld. Zeer tevreden over alles

Een woord...goed

Geen commentaar

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afhandeling. Mooie aanbieding!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Huisparfum gekocht. Zeer verzorgd en goed ingepakt aangezien pakket fragiel was. Top!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snelle en keurige levering, netjes verpakt

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Smiddags besteld en de volgende dag al geleverd. Zelfs een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Top.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Helemaal blij is mijn man met zijn spijkerjas van PME , echt nergens was zijn maat nog te koop, na lang zoeken kwam ik bij Henri’s uit. Jas werd snel opgestuurd en was netjes verpakt, zeker voor herhaling vatbaar!

Ontzettend goede service

Ik heb een colbertje besteld en deze was heel snel geleverd via de post. Wat ik het leukst vond dat er een handgeschreven kaartje bij zat, dat maakt het nog even wat persoonlijker.

Snel en keurig

Heerlijk milieu vriendelijk product. Leuk ingepakt. Snelle bezorging.

Super snelle levering

Ben zeer tevreden van de mooie ja die ik bij u besteld heb

Prima geregeld. Netjes verpakt. Top

Zie boven

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Het bestelde artikel word vlug geleverd en is netjes in papier ingepakt!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snel geleverd en een feestje om het uit te pakken.

Raadhuisstraat 77

4631 NC Hoogerheide

0164 620308

Over Henri’s Fashion

Welkom bij Henri’s Ladies & Gents! Hier vind jij een groot aanbod kleding en schoenen voor dames en heren en blijf je op de hoogte van de nieuwste modetrends! Henri’s Ladies & Gents heeft ongeveer 40 trendy topmerken in haar assortiment. De winkel is gevestigd in Hoogerheide en is 400 m2 groot. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein kwartier met de auto, vanaf Roosendaal ongeveer 20 minuten. Ook vanaf België is de winkel gemakkelijk te bereiken via afslag Hoogerheide aan de A4. Het centrum van Antwerpen ligt op 20 kilometer. Daarom verwelkomen wij ook veel van onze Zuiderburen in de winkel.