Zeer tevreden, produkt was keurig verpakt en al de volgende dag in huis. Geweldig

Toppie

Helemaal top en snel geleverd

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Besteld via de webshop en dat ging top

Ik zocht schoenen die praktisch nergens op voorraad waren. Even gebeld met Henri's Fashion om de voorraad te checken en daarna direct besteld. Binnen twee dagen in huis en erg tevreden. Goed geregeld zo.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Hele prettige winkel met goede service

Als klant krijg je uitstekend advies.

Zijn goed

Mijn broek was snel opgestuurd alleen bij post.nl werd de dag steeds uitgesteld. Duurde 4 dagen.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Hallo Irna, Dank voor je beoordeling! Jeetje wat balen zeg. Alles wat mis kon gaan bij PostNL is mis gegaan zag ik. Het pakket was binnen een uur na je bestelling al bij het postkantoor maar daarna liep alles fout. Fijn dat je ondanks dat alles toch een positieve review hebt achtergelaten. Hartelijke groet, Bram

Snel en persoonlijk.

Leuk dat persoonlijke kaartje erbij. Complimenten

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Alles heel goed geregeld!

Goede webshop met uitstekende service. Verpakking keurig, snelle levering.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Mooi produkt, geleverd zoals op de site.

Zo door blijven gaan.

Fantastische persoonlijke service

Een fantastische ervaring bij het aanmeten van mijn trouwpak. Daarnaast kom ik graag terug voor mijn kleding. Altijd de persoonlijke service. Een feestje om naar toe te gaan.

Ge Wel Dig!!!

Super vriendelijk, professioneel, meedenkend en ervaren. Je gaat er met een grote glimlach vandaag en een volle tas met kleding en toebehoren. Ook op maat maken en kleding voor speciale gelegenheden is ruime keuze voorradig, dus er ia echt voor Ier wat te vinden.

• Ik ben klant van Henri's via winkel

Kopen bij Henri´s is een feest

Wij komen graag bij Henri. Grote keuze en vooral uitstekende service: goede raad; hulp en adviezen. Sterk in de persoonlijke behandeling!

snellen goede service

ik ben al jaren lang klant en ben zeer tevreden over de kleding, de winkel en het vriendelijk en behulpzaam personeel!

Heel vriendelijk personeel

Goede adviezen en vriendelijk personeel

Wordt altijd netjes geholpen

Altijd prima geholpen. Vriendelijk nemen de tijd voor je.

Klantvriendelijk, gezellig, behulpzaam

Bij Henri's Ladies & Gents is het ontspannen winkelen. Lekker rondkijken en als het nodig is heel behulpzaam. Altijd vriendelijk en meedenkend. Ook aankopen via de webshop zijn goed verzorgd en is er iets dan is dat snel opgelost.

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Mooie winkel met mooie kleding, prima adviezen en bediening

I.v.m. Corona was(is) de winkel gesloten; in de webwinkel zijn minder artikelen te koop dan in de winkel zelf. Althans dat was tijdens de uitverkoop (in de etalage hing kleding die niet in de webwinkel te koop was). Zo te zien is de webwinkel nu aangepast.

Vriendelijk en deskundig advies

Eigenlijk slagen wij er altijd, leuke collectie en er wordt goed naar de wensen van de klant geluisterd.

• Ik ben klant van Henri's via winkel

Vriendelijk, deskundig, veel keus, verschillende prijsklasse?

Zie hierboven.

• Ik ben klant van Henri's via winkel

Heel vriendelijk personeel en je word er fantastisch geholpen.

• Ik ben klant van Henri's via winkel

Leuk, vriendelijke klantcontacten, goed kledingadvies en natuurlijke mooie collectie

• Ik ben klant van Henri's via winkel

prima product en snelle levering

Broek besteld van Vanquard. Snel en goed verpakt geleverd.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Een super klanten kennis en service

Personeel van Henry’s kennen de maten van hun klanten en weten wat hen staat. Ze weten of kleding groter uitvalt of juist iets smaller en wat dus zal passen. Ik kon telefonisch met hen overleggen over de maten en de kleur van de kleding, die ik wilde bestellen. 1 keer net voor Kerstmis en een half uur later thuis bezorgd. Beter kan het niet!!

Service&betrouwbaarheid

De service bij Henri's is geweldig. Ze halen alles uit de kast om je te helpen. Tijdens de lockdown konden we via de webshop nog van alles bestellen en werd het zeer snel thuisbezorgd.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Prachtige zaak van/met heel aardige klantvriendelijke mensen.

Prachtige kleding gekocht en altijd goed en vriendelijk geholpen.

Uitmuntend

Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam personeel. Fijne sfeer, mooie winkel. Kleding is mooi, duurzaam en van een goede prijs. Altijd een genot om daar te winkelen

Over Henri’s Fashion

Welkom bij Henri’s Ladies & Gents! Hier vind jij een groot aanbod kleding en schoenen voor dames en heren en blijf je op de hoogte van de nieuwste modetrends! Henri’s Ladies & Gents heeft ongeveer 40 trendy topmerken in haar assortiment. De winkel is gevestigd in Hoogerheide en is 400 m2 groot. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein kwartier met de auto, vanaf Roosendaal ongeveer 20 minuten. Ook vanaf België is de winkel gemakkelijk te bereiken via afslag Hoogerheide aan de A4. Het centrum van Antwerpen ligt op 20 kilometer. Daarom verwelkomen wij ook veel van onze Zuiderburen in de winkel.