Snelle levering en een persoonlijk tintje door het geschreven kaartje erbij. Erg leuk en wordt zeker gewaardeerd

Supersnel

Smiddags besteld, volgende ochtend in de bus. Goed verpakt, zelfgeschreven bedank kaartje erbij, wat het persoonlijker maakt. Daarbij een goede koop gedaan, hoef niets terug te sturen. Blij mens!

Netjes verzonden

Prima aankoop en zeer nette verzending. Ik kreeg alleen geen e-mail dat het verzonden was, dus wist niet wanneer het geleverd zou worden.

Heel fijn

Zeer klantvriendelijk!

Snelle levering, helaas te groot en dus retour. Prima klantenservice met vlotte en nette afhandeling, alsof je 'live' in de winkel werd geholpen.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Zeer snelle levering en ik ben goed op de hoogte gehouden

Persoonlijk en snel

De kleren waren uitstekend en er zat een persoonlijke wenskaart bij, erg leuk! Super blij met de kleren en de snelle levering!

Super positief

Contact gehard met de winkel, zeer vriendelijk en goed geholpen. Pakje is direct verstuurd, netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Zeer tevreden!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Zondag mijn blouse besteld van POM en maandag al geleverd met een persoonlijk kaartje. Dit is pas klantvriendelijk! Betere service kun je niet hebben. Dank jullie wel!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

heb ook ervaring in de winkel je wordt altijd goed geholpen

heel snel geleverd

• Ik ben klant van Henri's via winkel

Hele goede snelle service, netjes verpakt!

Snelle levering & ruime keuze

Ruime keuze van mooie (dames) kleding, snelle levering en goed verpakt.

Goede service, snelle levering

Vriendelijk personeel. Mooie merken en goede service!!

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Topervaring

Snelle levering en leuk kaartje bij ontvangst Maakt de ervaring top

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snel en netjes geleverd. Leuk handgeschreven kaartjes erbij. Jumpsuit zit echt super.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Helemaal prima, snel en correct

Alles perfect opgelost.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Heel mooie winkel in Hoogerheide met een groot assortiment. Deze keer had ik online besteld en binnen paar dagen opgehaald. Zeer tevreden over de service en het vriendelijk onthaal in de winkel.

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Leuk kaartje er bij .

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Mijn pakket is er nog niet !

Mijn pakket is nog niet geleverd. Zou vandaag gebeuren maar is inmiddels al 2 keer aangeboden . Maar toen was ik niet thuis. Wel vandaag . Dus ik hoop dat ze nog komen . Dit is niet fijn!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Beste Maltie, Wat vervelend dat het pakket nog niet geleverd is. Wij hebben het pakket op tijd verstuurd maar zijn natuurlijk afhankelijk van de bezorging van PostNL. Jammer dat u ons een negatieve review geeft en aangeeft zelf niet thuis te zijn geweest om het pakket aan te nemen. Dat is iets buiten onze schuld om en lijkt me niet iets waar we op afgerekend kunnen worden. Hopelijk komt het goed en bent u thuis om het pakket aan te nemen. MvG Bram

Dag na het bestellen al geleverd inclusief een handgeschreven kaartje erbij wat het een extra pluspunt geeft!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Mooie schoenen ontvangen met goede service

Henri's heeft een. Persoonlijke benadering, ik voel me gezien als klacht. En ik heb mooie aankoop ontvangen, blij mee!

prima winkel

adequate en vriendelijke afhandeling van m’n online bestelling

Mooi product en snelle levering

Mooi product en snelle levering

netjes verstuurd

Er was een prijsverschil bij levering maar dat is heel netjes en keurig verrekend! Super!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Beste Mieke, Wat vervelend dat de prijs op het artikel niet klopt met de prijs op de webshop! Normaal gezien worden de afprijzingen in de winkel gelijktijdig op de webshop aangepast, maar in dit geval is dat niet gebeurd. Ik heb het verschil al gecrediteerd. Dit bedrag wordt binnen een paar dagen teruggestort op uw bankrekening. Sorry voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Bram

Over Henri’s Fashion

Welkom bij Henri’s Ladies & Gents! Hier vind jij een groot aanbod kleding en schoenen voor dames en heren en blijf je op de hoogte van de nieuwste modetrends! Henri’s Ladies & Gents heeft ongeveer 40 trendy topmerken in haar assortiment. De winkel is gevestigd in Hoogerheide en is 400 m2 groot. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein kwartier met de auto, vanaf Roosendaal ongeveer 20 minuten. Ook vanaf België is de winkel gemakkelijk te bereiken via afslag Hoogerheide aan de A4. Het centrum van Antwerpen ligt op 20 kilometer. Daarom verwelkomen wij ook veel van onze Zuiderburen in de winkel.