Ik was op zoek naar een bepaald jurkje van Summum. Via google het laatste exemplaar gevonden bij Henri’s. Ik was niet bekend met deze winkel( totaal niet in mijn woon-regio). Bestelling verliep vlot als ook de levering. En??? Het jurkje is een hit! Perfecte levering, goed verpakt en met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Dit maakt de beleving compleet:-). Service zoals het hoort. Deze winkel en website ga ik nu in de gaten houden en wie weet….. als ik nog een keer naar het gezellige Brabant toe ga…..ff langs Hoogerheide om de collectie te bewonderen en zij zullen vast een lekker kopje koffie klaar hebben# Brabantse gastvrijheid. Dankjewel Henri’s Ladies@Gents

Gewoon perfect

Nemen snel de bestelling op en na het doorgeven van het juiste adres alles ontvangen ben super tevreden

Goed!

Niks aan te merken

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Supersnel geregeld en bezorgd.

Snel en efficiënt.

Snel geleverd. Prima!

Goed en snel

Goed en snel

Online bestelling verliep vlekkeloos

Ik had 2 sale artikelen van Opus besteld en ze kwamen erg vlot binnen. Kwaliteit was prima. Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Ik ben tevreden over de geleverde service.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snel, keurig verpakt met een lief kaartje dr bij

Bestelling ging vlot, levering ook. Ik ben goed op de hoogte gehouden, was keurig verpakt met een handgeschreven kaart dr bij. Tot de volgende keer!

Henri’s Ladies & Gents maakt Fans

Duidelijke webshop, Snelle levering van het juiste artikel en ook nog een persoonlijke boodschap in de vorm van een handgeschreven kaart. You made my day!

Vlotte levering

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Sfeervolle winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer tevreden,vriendelijk behulpzaam personeel.Mooie kleding. Kortom mijn favoriete winkel.

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Snelle goede service!

Besyelling snel en netjes afgeleverd. Ook de persoonlijke boodschap bij bestelling wordt gewaardeerd

Klant is koning

Van bestellen tot aan uitpakken een feestje. Ga zo door. Persoonlijk berichtje op een kaartje bij de bestelling maakt het af. Toppers!

Snelle levering nette prijzen

Super snel geleverd voor een mooie prijs . En een leuk persoonlijk kaartje toegevoegd . Kom snel weer terug bij jullie .

Top winkel!

Super winkel - goede prijzen, mooie hoeden en heel vriendelijke, correcte communicatie. En alles ook zo snel geregeld!

zeer tevreden

De producten worden zeer zorgvuldig verpakt. Al heb je het zelf gekocht, het lijkt of je een cadeautje krijgt!

Snel, mooi ingepakt pakket

Snelle levering en mooi ingepakt met persoonlijke noot. Dankjulliewel!

Zeer tevreden!!

Snelle levering en ik ga vaker bestellen.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Alles overzichtelijk en goed geregeld

Goede prijs en bestelling snel en correct afgehandeld

Super service!

Op doorreis naar vakantie bestemming, een linnen overhemd geruild. Maar zelf geen mogelijkheid om het overhemd te strijken. Dame die mij hielp heeft het overhemd gestoomd en in een beschermhoes meegekregen. Echt super service!!

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Snel , verzorgd , WYSIWG.

Prima .

Goede en snelle service

Bestelling was snel en keurig geleverd.

Top webshop!

Snelle handelingen, mooie merken en leuke prijzen!

Fantastisch!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Mooie collectie,top merken,bij bestelling online zeer snelle levering met mooi woordje van dank Top

Raadhuisstraat 77

4631 NC Hoogerheide

0164 620308

Over Henri’s Fashion

Welkom bij Henri’s Ladies & Gents! Hier vind jij een groot aanbod kleding en schoenen voor dames en heren en blijf je op de hoogte van de nieuwste modetrends! Henri’s Ladies & Gents heeft ongeveer 40 trendy topmerken in haar assortiment. De winkel is gevestigd in Hoogerheide en is 400 m2 groot. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein kwartier met de auto, vanaf Roosendaal ongeveer 20 minuten. Ook vanaf België is de winkel gemakkelijk te bereiken via afslag Hoogerheide aan de A4. Het centrum van Antwerpen ligt op 20 kilometer. Daarom verwelkomen wij ook veel van onze Zuiderburen in de winkel.