Helaas was de mt niet goed Retour was de zelfde dag nog verwerkt Gewoon top

zeer klantvriendelijk

Ik had een 3-tal top besteld die helaas allemaal te groot waren. Ik ben erg klantvriendelijk geholpen met het retourneren van de artikelen. Erg fijn ! De bestelling had ik overigens snel in huis.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snelle levering en goed beschermd verpakt

Het was netjes, goed beschermd en klein verpakt, dus geen overtollige ruimte ingenomen met het vervoer! Snelle levering.

Snel en vriendelijk

Handgeschreven kaartje bij de producten en alles keurig ingepakt; veel liever hier bestellen dan bij de grote ketens. Tevreden!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snelle bezorging. Prima kwaliteit.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Fijne webshop en snelle levering Kortom top

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Heel fijn contact, goede service absolute aanrader!

Fijne winkel met breed assortiment. Heel toevallig via internet in contact gekomen omdat ik op zoeken was naar een bepaald merk. Ondanks dat mijn maat niet voorhanden was heeft men heel snel ern exemplaar kunnen nabestellen. Perfect geleverd, alleen maar lof!

Top winkel

Goede webwinkel met mooie merken, die ook nog eens goedkoper zijn dan elders en zeer snelle service. Aankoop werd zeer netjes verpakt verzonden.

Top geregeld

Hele bestelproces liep perfect!!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Duidelijke communicatie en snelle levering!

Vanaf moment van bestellen gelijk een mail met precieze details wanneer ik mijn spullen kan verwachten en dat ook nakomen. Een prettige ervaring !

Klantvriendelijk

Behulpzaam, niet opdringerig! Mooie collectievoor ieder wat wils!

• Ik ben klant van Henri's via winkel

Zeer attent, de persoonlijke kaart . Goed verpakt

Nvt

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Mijn bestelling kwam spoedig aan, dat was erg fijn.

De twee items die ik heb besteld bij uw webshop werden in goede toestand geleverd. Dat was erg fijn, en ik begrijp nu waarom u zulke goede reviews heeft.

Snelle levering!

Snelle levering van de bestelling en zorgvuldig ingepakt! Ook leuk zo'n persoonlijk geschreven kaartje erbij en een presentje!

Helemaal top!

Super goede service, zelfs bij een online bestelling

Snelle levering!

Op zaterdag in de webshop een item besteld en ik had het maandag al in huis. Netjes verpakt met een leuk kaartje erbij. Erg blij met mijn bestelling

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Keurig verzorgd, leuk de persoonlijke boodschap erbij.Presentje leuk idee!Heel snel binnen en keurig verpakt.Aanrader voor herhaling.

prima, goed verzorgd.

Makkelijk en goed verzorgd. En lokaal!!

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Klantvriendelijk en komt afspraken na.

Snelle levering conform afspraak. Bij levering zat een handgeschreven bedankkaart.

Mooie armband

Net voor de kerst een hele mooie heren armband gekocht. Helaas kwam het te laat binnen (wel op tijd verstuurd). Hierdoor moest ik op het laatste moment iets anders kopen. Zonder problemen het terug kunnen sturen en netjes mijn geld terug gekregen. Ik beveel Henri’s zeker aan!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Supervriendelijke service met oog voor detail

In de winkel wordt je altijd met veel aandacht geholpen. En ook online shoppen, met een snelle service en persoonlijk advies. Top!

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Snel, goed, heel geleverd en telefonisch ook duidelijk contact gehad.

Levering was snel en goed. Helaas paste de bestelde broek niet. Maar retour sturen was eenvoudig.

Goede en persoonlijke service

Over Henri’s Fashion

Welkom bij Henri’s Ladies & Gents! Hier vind jij een groot aanbod kleding en schoenen voor dames en heren en blijf je op de hoogte van de nieuwste modetrends! Henri’s Ladies & Gents heeft ongeveer 40 trendy topmerken in haar assortiment. De winkel is gevestigd in Hoogerheide en is 400 m2 groot. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein kwartier met de auto, vanaf Roosendaal ongeveer 20 minuten. Ook vanaf België is de winkel gemakkelijk te bereiken via afslag Hoogerheide aan de A4. Het centrum van Antwerpen ligt op 20 kilometer. Daarom verwelkomen wij ook veel van onze Zuiderburen in de winkel.