Mooie trui besteld. Snelle levering en goede communicatie.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snelle levering en netjes verpakt.

fijne correcte afhandeling!

fijne correcte afhandeling!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Alles perfect de site bestelling contact. Ben super tevreden.Kom snel eens langs in de winkel. Fijn weekend Anja

Vriendelijk personeel

Leuke kleding, goede website, vriendelijk personeel

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

prima service ook voor advies

Snelle levering en toen ik belde prima informatie.

Prima .

Goede service .Snelle verzending bij online bestelling. Vriendelijk geholpen.

Super service!

Na een bestelling te hebben geplaatst werd ik gebeld door een personeelslid dat er vlekjes in de broek zaten. Er werd een foto toegestuurd of ik de broek nog wilde. En zoja, dan ging er nog eens korting overheen. De broek was al in de sale. Wát een service!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Alles verliep correct.Zeer netjes verpakt.

De zending was netjes verpakt.Zo’n kaartje erbij .is de kers op de taart.

Slecht

Gelijk bij eerste bestelling verkeerde zending

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Hi Margot, Dank voor je review. Tsja er is inderdaad een foutje geslopen in jouw order. Er zijn op dezelfde dag 2 verschillende gilets van Summum besteld en per ongeluk is de verkeerde in jouw pakketje gekomen. Schrale troost: iemand anders heeft jouw gilet binnen gekregen dus je bent niet de enige ;-) We hebben een retourlabel naar je gestuurd om het artikel kosteloos naar ons terug te sturen en we sturen het juiste artikel zsm naar je op. Sorry voor het ongemak. MvG Bram

Snelle en keurige levering

Na bestelling geplaatst te hebben werd ik direct op de hoogte gehouden van de levering. Snel en keurig verstuurd.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

snelle levering en keurig verpakt

Dag later binnen conform afspraak en netjes verpakt.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Fantastisch mooie kleding, uitstekende service, snelle levering en een persoonlijke en aardige benadering!

feilloze e-commerce ervaring met mooie sale prijzen

feilloze e-commerce ervaring met mooie sale prijzen

Zeer snelle levering

Snelle levering, met een leuk kaartje erbij. Er wordt zorg besteed. Broek is zoals gewenst!

Snelle en persoonlijke levering

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend al ontvangen. Met zorg ingepakt en voorzien van een aardige boodschap. Op deze manier is online shoppen een feestje.

Blij met m’n shirt

Gistermiddag besteld, vanochtend binnen! Blij met m’n profuomo shirt. Zit fantastisch en de prijs was helemaal prima

Professionele fashion winkel

Snelle, keurig verpakte levering van mijn prachtige Summum trui. Met een leuke kaart erbij waarmee het Henri’s team mij feliciteert met de aankoop. Tevens aanbod voor 10% korting op mijn volgende aankoop. Ga zeker Henri’s fashion online volgen.

Yaya cargo rokje

Erg mooi rokje in de sale gescoord tevreden!

Een prachtige kleur broek

Wat een super mooie kleur broek zo netjes ingepakt met een persoonlijke handgeschreven kaartje dat is zo leuk !!!!!

Snel, helemaal goed.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snelle en prima verzorgde levering

Snelle levering en keurig en verzorgd

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Mooie collectie en goede service.

Mooie collectie en goede service. Bestelling via de website was snel verzonden.

Top.

1. Juiste product 2. Geleverd zoals besproken 3. Post NL een dag vertraging Blij mee.

Super mooie winkel

Betrouwbaar en klantvriendelijk. Ben ben blij met mijn aankoop wederom.

Over Henri’s Fashion

Welkom bij Henri’s Ladies & Gents! Hier vind jij een groot aanbod kleding en schoenen voor dames en heren en blijf je op de hoogte van de nieuwste modetrends! Henri’s Ladies & Gents heeft ongeveer 40 trendy topmerken in haar assortiment. De winkel is gevestigd in Hoogerheide en is 400 m2 groot. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein kwartier met de auto, vanaf Roosendaal ongeveer 20 minuten. Ook vanaf België is de winkel gemakkelijk te bereiken via afslag Hoogerheide aan de A4. Het centrum van Antwerpen ligt op 20 kilometer. Daarom verwelkomen wij ook veel van onze Zuiderburen in de winkel.