Henri heeft me heel fijn geholpen met het samenstellen van m'n trouwkostuum. Hij denkt goed mee, ziet snel de juiste combinaties en weet het goed af te stemmen op elkaar. Ik raad iedereen aan om hier te gaan kijken voor (maat)kostuums!

Top mode zaak

Vriendelijk en prachtige collectie

Super geslaagd.

Super bedankt Henry voor je tijd en geduld voor het adviseren van een mooi passend trouwpak voor Boy. Heel fijn en persoonlijk geholpen kunnen andere winkels nog veel van leren.Het was gezellig en persoonlijk samen met Sharona en vrienden van Boy, heel goed geslaagd bij jullie voor zijn aanstaand huwelijk.Familie Withagen.

Vriendelijk en deskundig

Goede kennis van zaken en kleding; als klant steeds gevoel van welkom. Kwalitatief en modieus assortiment met ruime keuze.

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Goede sale en snelle levering

Keurig netjes verzorgd

Keurig verzorgd

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Alsof ik een cadeautje kreeg.

Opus T-shirt besteld. Naast de prima prijs, mooiverpakt met bedankkaartje Op tijd bezorgd. Oog voor detail springt eruit.

top!

Alles ging top.. bestelling dat ik t pas zaterdag geleverd wilde hebben, lief kaartje erbij met korting op eerstvolgende aankoop en duidelijke we shop. Was t overal maar zo. Bedankt jullie!

Prima ervaring mee

Het pakket kwam erg snel, was zorgvuldig verpakt. Leuk berichtje erbij. Zou hier zeker nog eens bestellen.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Achteruitgang vd kwaliteit en kwantiteit.

Ik vind de Com4 broeken flink in prijs gestegen. Jammer dat er geen riem meer wordt meegeleverd. Het lijkt alsof de kleuren vd stoffen tegenwoordig sneller verbleken dan vroeger. Levering is prima. m. vr. gr. Huub Schoenmaeckers.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Beste Huub, Dank voor je reactie. Helaas zijn heel veel prijzen flink gestegen en dus ook de broeken van Com4. Wij berekenen altijd de prijs zoals die wordt aanbevolen door onze leverancier. En inderdaad: de riemen van Com4 zitten niet meer in de broeken. Zo krijgt de broek een iets sportievere uitstraling is het idee. Hopelijk weerhoudt het u er niet van weer Com4 broeken bij ons te bestellen. We hebben met veel plezier al enkele keren aan u geleverd. Mocht er werkelijk iets met de kwaliteit van de broeken blijken te zijn, dan horen we dat ook heel graag zodat we dit met onze leverancier kunnen overleggen. Normaal gezien zou de kwaliteit namelijk niet moeten afnemen t.o.v. eerder geleverde broeken. Hartelijke groet, Bram

Fijn om bij Henri’s te shoppen, goed assortiment en goed advies.

Regelmatig bezoek bij Henri,s, goed assortiment, goed advies en fijne medewerkers.

Aan te bevelen

Hier je trouwpak kopen is een feestje. Er wordt ruim de tijd voor je genomen en alles is bespreekbaar. Eerst een kop koffie en dan de rest, gemoedelijk.

Mooie kleding, snelle verzending

Dit was mijn eerste bestelling bij jullie. Hoe het komt weet ik niet, maar de bestelling was de volgende dag echt in huis, terwijl andere winkels klagen over trage bezorging van PostNL. Daarentegen was jullie bestelling er gewoon de volgende dag. Ook mijn mailtje werd snel beantwoord. Wie weet tot een volgende keer!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snelle verzending, uitstekend voor elkaar!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snelle levering, keurig ingepakt!

Prima eerste ervaring met Henri's. Snelle verzending, keurig verpakt met zelfs een hand geschreven kaart!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Mooie merken, snelle levering, en een handgeschreven kaartje in het pakket. Attent!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Betrouwbaar en goede prijs!

Vanaf website tot aan levering: uitstekend!

Helemaal zoals verwacht

In de webshop besteld in het weekend en vlak na het weekend netjes verpakt en met een persoonlijk kaarte erbij ontvangen, top!

Het past heerlijk

Precies als mijn lange broeken, zit nu ook de korte broek heerlijk. Het is of je niets aan hebt

Winkelen met plezier

Ik vind en koop hier al mijn kleding en accessoires. De service is geweldig en het personeel, en geen enkele uitgezonderd, is altijd even vriendelijk en behulpzaam. En de koffie staat klaar en er is altijd tijd voor een praatje. Waar vind je dit nog tegenwoordig? Nou gewoon bij Henri's in Hoogerheide.

Persoonlijk en behulpzaam

Goed geholpen en geadviseerd, geslaagde aankopen kunnen doen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Lange wachten waard

De bezorging duurde langer dan vermeld maar dit valt HF niet aan te rekenen. Dit kwam door problemen bij Post.nl. Wallet kwam keurig verpakt met een leuke handgeschreven kaart. Heel attent!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snelle levering, goede prijs, leuke persoonlijke boodschap bij de bestelling. Super!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Prima service en snelle verzending met persoonlijk kaartje!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Super snelle en goede levering! Een attent & persoonlijk kaartje.

Veel keuze. Een klantvriendelijke en overzichtelijke website. Aanrader!

Over Henri’s Fashion

Welkom bij Henri’s Ladies & Gents! Hier vind jij een groot aanbod kleding en schoenen voor dames en heren en blijf je op de hoogte van de nieuwste modetrends! Henri’s Ladies & Gents heeft ongeveer 40 trendy topmerken in haar assortiment. De winkel is gevestigd in Hoogerheide en is 400 m2 groot. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein kwartier met de auto, vanaf Roosendaal ongeveer 20 minuten. Ook vanaf België is de winkel gemakkelijk te bereiken via afslag Hoogerheide aan de A4. Het centrum van Antwerpen ligt op 20 kilometer. Daarom verwelkomen wij ook veel van onze Zuiderburen in de winkel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.