Goed geregeld

Het pakje was er zeer snel en ook een persoonlijk kaartje erbij was erg vriendelijk.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

In de sale een leuke koop gedaan. Goede kwaliteit en dito service

Snel en goed!

Fijne webervaring en snelle levering

Duidelijk en overzichtelijk.

Fijn en duidelijk. Snelle levering.

Snel en betrouwbaar

Ik had de bestelling snel in huis en bij beschadiging van de verpakking werd er adequaat gehandeld. Zeer tevreden

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Top snelle levering aardig kaartje erbij goedde kwaliteit

perfect alleen leek de kleur wat lichter online maar dat kan gebeuren

Kwaliteit en goede service

Snel verstuurd, prettig contact, goede communicatie.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Een hele snelle levering.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Ik ben heel blij met de kleding die ik besteld heb. Het past prima. Het bestellen ging prima en na een dag werd het pakketje al afgeleverd. Het was netjes ingepakt en kon door de brievenbus. Dank je wel!

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Al even op zoek naar een Pom Amsterdam rok en gevonden bij Henri’s Fashion. Snelle verzending en heel persoonlijk ingepakt, top!

Vlot en correct

Enkel jammer van hoge leveringskosten

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Henri heeft me heel fijn geholpen met het samenstellen van m'n trouwkostuum. Hij denkt goed mee, ziet snel de juiste combinaties en weet het goed af te stemmen op elkaar. Ik raad iedereen aan om hier te gaan kijken voor (maat)kostuums!

Top mode zaak

Vriendelijk en prachtige collectie

Super geslaagd.

Super bedankt Henry voor je tijd en geduld voor het adviseren van een mooi passend trouwpak voor Boy. Heel fijn en persoonlijk geholpen kunnen andere winkels nog veel van leren.Het was gezellig en persoonlijk samen met Sharona en vrienden van Boy, heel goed geslaagd bij jullie voor zijn aanstaand huwelijk.Familie Withagen.

Vriendelijk en deskundig

Goede kennis van zaken en kleding; als klant steeds gevoel van welkom. Kwalitatief en modieus assortiment met ruime keuze.

• Ik ben klant van Henri's via webshop, winkel

Goede sale en snelle levering

Keurig netjes verzorgd

Keurig verzorgd

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Alsof ik een cadeautje kreeg.

Opus T-shirt besteld. Naast de prima prijs, mooiverpakt met bedankkaartje Op tijd bezorgd. Oog voor detail springt eruit.

top!

Alles ging top.. bestelling dat ik t pas zaterdag geleverd wilde hebben, lief kaartje erbij met korting op eerstvolgende aankoop en duidelijke we shop. Was t overal maar zo. Bedankt jullie!

Prima ervaring mee

Het pakket kwam erg snel, was zorgvuldig verpakt. Leuk berichtje erbij. Zou hier zeker nog eens bestellen.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Achteruitgang vd kwaliteit en kwantiteit.

Ik vind de Com4 broeken flink in prijs gestegen. Jammer dat er geen riem meer wordt meegeleverd. Het lijkt alsof de kleuren vd stoffen tegenwoordig sneller verbleken dan vroeger. Levering is prima. m. vr. gr. Huub Schoenmaeckers.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Beste Huub, Dank voor je reactie. Helaas zijn heel veel prijzen flink gestegen en dus ook de broeken van Com4. Wij berekenen altijd de prijs zoals die wordt aanbevolen door onze leverancier. En inderdaad: de riemen van Com4 zitten niet meer in de broeken. Zo krijgt de broek een iets sportievere uitstraling is het idee. Hopelijk weerhoudt het u er niet van weer Com4 broeken bij ons te bestellen. We hebben met veel plezier al enkele keren aan u geleverd. Mocht er werkelijk iets met de kwaliteit van de broeken blijken te zijn, dan horen we dat ook heel graag zodat we dit met onze leverancier kunnen overleggen. Normaal gezien zou de kwaliteit namelijk niet moeten afnemen t.o.v. eerder geleverde broeken. Hartelijke groet, Bram

Fijn om bij Henri’s te shoppen, goed assortiment en goed advies.

Regelmatig bezoek bij Henri,s, goed assortiment, goed advies en fijne medewerkers.

Aan te bevelen

Hier je trouwpak kopen is een feestje. Er wordt ruim de tijd voor je genomen en alles is bespreekbaar. Eerst een kop koffie en dan de rest, gemoedelijk.

Raadhuisstraat 77

4631 NC Hoogerheide

0164 620308

Over Henri’s Fashion

Welkom bij Henri’s Ladies & Gents! Hier vind jij een groot aanbod kleding en schoenen voor dames en heren en blijf je op de hoogte van de nieuwste modetrends! Henri’s Ladies & Gents heeft ongeveer 40 trendy topmerken in haar assortiment. De winkel is gevestigd in Hoogerheide en is 400 m2 groot. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein kwartier met de auto, vanaf Roosendaal ongeveer 20 minuten. Ook vanaf België is de winkel gemakkelijk te bereiken via afslag Hoogerheide aan de A4. Het centrum van Antwerpen ligt op 20 kilometer. Daarom verwelkomen wij ook veel van onze Zuiderburen in de winkel.