Vriendelijk, goede service en mooie producten

Eerste keer besteld via webshop. Goede omschrijving en service (toch opsturen terwijl ik per ongeluk ophalen had aangehinkt). En een leuk handgeschreven kaartje bij de bestelling om te bedanken. Ga zo door!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Voor de eerste keer besteld. Maar netjes ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Keurig verpakt en bezorgd !

Netjes en kompleet verzorgd tot aan levering!

Top sneller als verwacht

Zalf de broek die zocht op hun site staan ben al langer bekend Nord 84 broek is netjes verpakt en supersnel geleverd met een leuk persoonlijk kaartje erbij

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snelle levering ,goed verpakt met een persoonlijk kaartje erbij.

Bijzonder snelle levering

Mooie collectie en snel verstuurd , fijn! Mooi en zorgvuldig verpakt. Zeer tevreden

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Snel geleverd en mooi en leuk verpakt

Super leuk met persoonlijk kaartje ingepakt en snel geleverd.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Laagste prijs en snelle gratis levering!

Laagste prijs en snelle gratis levering!

Excellent

Top bedrijf. Online makkelijk besteld, snel afgeleverd.

Supersnelle levering.

Heel netjes verpakt en heel leuk met jullie mooie kaart erbij. Blij mee.

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Super snel geleverd, mooi verpakt, kortom top!

Mooi verpakt, en een persoonlijk kaartje bij de bestelling. Mijn bestelling werd binnen één dag al geleverd!

nette snelle levering

bestelling uitstekend geleverd zoals besteld

• Ik ben klant van Henri's via webshop

snelle levering! Goede communicatie.

snel en netjes geleverd!

tevreden klant!

Snel, goed en goedkoop!

Prima website waarop de artikelen, die scherp geprijsd zijn, goed worden gepresenteerd. Selecteren, betalen en ontvangen heel eenvoudig. En bovenal persoonlijke aandacht dat tot uiting komt in de wijze waarop de artikelen worden verpakt en het persoonlijke bericht van de winkelmedewerker. Zo hoort het te zijn en dat weten de medewerkers bij Henri’s denk ik als geen ander. Zeker een aanrader!

Zeker aan te raden

Mooie top online besteld van Pom Amsterdam. Erg snel geleverd en helemaal leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zit!

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Mooi assortiment en snelle levering.

Mooie kleding gekocht via de webshop. Super snelle en nette levering.

Fijne persoonlijke benadering. Snelle afhandeling

Ik ontving na bestelling geen bevestiging via de mail. Kan zijn dat die in spam box terecht is gekomen. Telefonisch opgelost. Verder prima service

Snelle afhandeling

• Ik ben klant van Henri's via webshop

Prachtige collectie, ontzettend vriendelijk met een persoonlijke touch!

In 1 woord "TOP". Persoonlijke touch en aandacht bij online aankoop. De items waren met zorg ingepakt met een persoonlijk berichtje erbij. Over de mail ben ik ook heel vriendelijk en goed geholpen. Ik zou iedereen aanbevelen hier te kopen. Ik wil bij deze Bram Beening van Henri’s Fashion mijn complimenten geven en bedanken.

Er goed

Ik heb een zwarte Cast Iron jas voor een hele mooie prijs bij Henri's Fashion gekocht. Ben er erg blij mee.

Helemaal goed!

Eerste keer iets besteld en dat is prima bevallen.

prima geregeld

Vlotte levering en correcte communicatie na afloop, nadat ik iets verkeerd had begrepen. Prima afgehandeld.

Prettig bedrijf

Ik had een cadeau voor kerst gekocht bij deze winkel. Het cadeau bleek ook door een ander familielid gekocht dus er moest er 1 retour. Dat was zo geregeld, geen gedoe, een vriendelijke mail terug en snel geld terug op de bank. Heel fijn hoe dit geregeld kon worden.

Over Henri’s Fashion

Welkom bij Henri’s Ladies & Gents! Hier vind jij een groot aanbod kleding en schoenen voor dames en heren en blijf je op de hoogte van de nieuwste modetrends! Henri’s Ladies & Gents heeft ongeveer 40 trendy topmerken in haar assortiment. De winkel is gevestigd in Hoogerheide en is 400 m2 groot. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein kwartier met de auto, vanaf Roosendaal ongeveer 20 minuten. Ook vanaf België is de winkel gemakkelijk te bereiken via afslag Hoogerheide aan de A4. Het centrum van Antwerpen ligt op 20 kilometer. Daarom verwelkomen wij ook veel van onze Zuiderburen in de winkel.