Doen wat ze beloven. En doen dat goed.

Duidelijk advies, goede afspraken. Hele mooie prijs. De mannen werken snel, netjes en zijn vriendelijk.

Goede snelle service

Vakmensen zonder blablablabla, Snel overleggen, uitzoeken en volgens afspraak leveren, top!

Voor de 2e keer tevreden.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, meedenkend en snelle respons op mail.

top gedaan

zeer netjes en correct behandeld. levering en montage volgens afspraak. top gedaan.

Alles is perfect verlopen

verkoop gaat goed maar levering is veel te traag na betaling

Offerte was akkoord, direct na ontvangst van factuur betaling gedaan. Er is nog steeds geen levering geweest. Na telefonisch contact zou er terug gebeld worden is niet gebeurd, na zelf weer gebeld te hebben onduidelijk antwoord wanneer de leverintg zou plaatsvinden. Kortom er zijn diverse verbeterpunten.

Goeie service

Juist advies

snelle offerte levering wat aan de late kant

ik heb snel een offerte gekregen maar de leverdatum was wel een stukt later dan toe gezegd daarin tegen was het product boven verwachting mooi pul geleverd

Top word snel geholpen en goed

goede service

Prima contact, aardige en behulpzame mensen.

Prima en snel

Maar als ik een bestelling plaats hoor ik vaak niets. Krijg geen bevestiging en geen datum can aflevering Jan

Met deze mensen kun je tenminste afspraken maken echt een geweldig bedrijf.

Goede producten en service!

Aantal liggers voor in onze stelling bij Petersen gehaald. Producten zijn goed, advies is goed en de afhandeling ook! Zeker een aanrader!

Fijne partij om mee te werken

Korte lijnen, goed materieel

Snelle levering en montage

Er wordt goede kwaliteit geleverd.

prima.

GOEDE BEGELEIDING

Altijd goed geregeld!

NVT

Netjes en correct

Duurde even, voordat de afspraak doorkwam en ook ingepland was, maar aardig en professioneel contact.

Geweldige service en meedenkend op verschillende levels.

Petersen is een super fijn betrouwbaar bedrijf. Luistert naar de wensen van ons en biedt super oplossingen. Afspraken worden keurig nagekomen.

Denken mee met de indeling, super aardig en komen zeker weer terug bij jullie.

Wordt altijd prettig geholpen met goed advies op maat