Goed en snel geleverd

Gevonden in Google. Goed en snel geleverd Niet echt goedkoop

Goede communicatie en bij vragen werd ik goed geholpen. Snelle levering.

Top op heden nog niks ontvangen

Top op heden nog niks ontvangen

Beste Debbie, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer en het spijt ons dat u niet tevreden bent met de levering van uw bestelling. Wij hebben uw bestelling 10 januari ontvangen en deze is 11 januari verzonden. Helaas hebben wij daarna geen invloed op de post. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de bestelling vandaag bij u wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Zeer klantvriendelijk!

Snelle, prettige en persoonlijke communicatie, wat het contact en de afhandeling heel klantvriendelijk maakt. De gewenste aanpassingen werden snel en mooi uitgevoerd en de bestelling lad daarna al in de bus. Mede dankzij de goede medewerking van PostNL dit keer natuurlijk.

Super snel geholpen!

Door een vergetelheid van mezelf was mijn huisnummer vergeten te zetten. Meteen een mail en telefoontje gekregen om het in orde te brengen en de dag nadien was alles al geleverd!

Ik werd gewoon gebeld of mijn ontwerp aangepast moest worden naar dunne of dikke letters! Mijn stickers zijn prachtig geworden en van zeer goede kwaliteit. Dit wordt mijn mijn vaste inkoopadres!

Mooie stickers!

Mooie stickers, netjes verstuurd

Kortingsticker.nl leverde snel perfecte posters

Ons bedrijf had voor een december-actie redelijk snel posters nodig en dan gaan het om "kwaliteit" en "snelle levering" en aan deze voorwaarde heeft Kortingsticker.nl ruimschoots voldaan. Wij zullen daarom zeker vaker poster bestellen.

Alles zeer correct !!!

Opzoeken :heel goed. Bestellen : heel goed Snel geleverd !

Mooie sticker

Mooie sticker, volgens voorbeeld en snel geleverd. Bezorgkosten voor beperkt aantal vellen wel hoog.

De eerste posters die ik had besteld waren niet zo mooi, dit is heel netjes opgelost!

Beste Margot, Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer en het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We leveren graag goede kwaliteit producten. Ik zal hier maandag contact met u over opnemen. We willen dit dan ook graag met u oplossen! Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Netjes op tijd

kwaliteit is goed

Veel keuze en snel geleverd

Op zoek naar een kleinigheid voor onze klanten, dat was snel gevonden bij Kortingsticker . NL

Zeer behulpzaam, goede kwaliteit en prijs en snelle levering

Zeer behulpzaam, goede kwaliteit en prijs en snelle levering

Fijne communicatie en hele snelle levering.

Oke

Alles perfect

Bestelde zending nog niet binnen !!

Bestelde zending nog niet binnen !!

Beste Jan Gerssen, Bedankt voor uw beoordeling. Dat is inderdaad vervelend! Wij hebben uw bestelling 16 oktober ontvangen en 17 oktober verzonden. De Track & Trace van uw pakket geeft aan dat de bestelling 18 oktober is afgeleverd. We zullen contact met u opnemen om te kijken wat er aan de hand is. We willen dit graag met u oplossen en hopen dat we er met elkaar uit kunnen komen. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

IK heb alles wat ik besteld heb keurig binnen gehad , zie alleen dat 3 van de 4 stickers te klein zijn heb deze zelf niet goed besteld , maar had misschien iets duidelijker aangegeven kunnen worden . Dit is keurig opgelost door nieuwe stickers op te sturen .Heel hartelijk dank .

Beste Johan Schellekens, Bedankt voor uw review. Dat is inderdaad vervelend. Het is geen probleem om de stickers om te ruilen voor stickers die u graag had willen hebben. Ik zal hier morgen contact met u over opnemen. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Veel keuze voor juiste prijs, en snelle levering!

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

Goede service en communicatie

Dikke prima

Keurig netjes ontvangen en snelle levering

Goede adviezen en meedenkend

Gaf zelf tip hoe wij onze bestelling anders kunnen plaatsen waardoor de prijs lager uitvalt, en heeft zelfs het verschil bij de eerste bestelling ook nog aan ons terug betaald.

Snelle levering, je krijgt keurig een proefdruk. Ik zou alleen nog iets meer keuze willen qua vorm

Winde 62

8265 EK Kampen

+31 6 36485157

Over Kortingsticker.nl

Kortingsticker.nl biedt een groot assortiment winkelreclame stickers en posters. Heb je binnenkort een sale of uitverkoop? Dan helpen wij jou graag verder!