De eerste posters die ik had besteld waren niet zo mooi, dit is heel netjes opgelost!

Beste Margot, Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer en het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We leveren graag goede kwaliteit producten. Ik zal hier maandag contact met u over opnemen. We willen dit dan ook graag met u oplossen! Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Netjes op tijd

kwaliteit is goed

Veel keuze en snel geleverd

Op zoek naar een kleinigheid voor onze klanten, dat was snel gevonden bij Kortingsticker . NL

Zeer behulpzaam, goede kwaliteit en prijs en snelle levering

Zeer behulpzaam, goede kwaliteit en prijs en snelle levering

Fijne communicatie en hele snelle levering.

Oke

Alles perfect

Bestelde zending nog niet binnen !!

Bestelde zending nog niet binnen !!

Beste Jan Gerssen, Bedankt voor uw beoordeling. Dat is inderdaad vervelend! Wij hebben uw bestelling 16 oktober ontvangen en 17 oktober verzonden. De Track & Trace van uw pakket geeft aan dat de bestelling 18 oktober is afgeleverd. We zullen contact met u opnemen om te kijken wat er aan de hand is. We willen dit graag met u oplossen en hopen dat we er met elkaar uit kunnen komen. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

IK heb alles wat ik besteld heb keurig binnen gehad , zie alleen dat 3 van de 4 stickers te klein zijn heb deze zelf niet goed besteld , maar had misschien iets duidelijker aangegeven kunnen worden . Dit is keurig opgelost door nieuwe stickers op te sturen .Heel hartelijk dank .

Beste Johan Schellekens, Bedankt voor uw review. Dat is inderdaad vervelend. Het is geen probleem om de stickers om te ruilen voor stickers die u graag had willen hebben. Ik zal hier morgen contact met u over opnemen. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Veel keuze voor juiste prijs, en snelle levering!

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

Goede service en communicatie

Dikke prima

Keurig netjes ontvangen en snelle levering

Goede adviezen en meedenkend

Gaf zelf tip hoe wij onze bestelling anders kunnen plaatsen waardoor de prijs lager uitvalt, en heeft zelfs het verschil bij de eerste bestelling ook nog aan ons terug betaald.

Snelle levering, je krijgt keurig een proefdruk. Ik zou alleen nog iets meer keuze willen qua vorm

Snelle levering!

Snelle levering!

Top alles naar wens snel geleverd!

Top producten en service!

Komen afspraken na, keurig verzorgd.

Snel, goed en duidelijk

Ruime keuze

Uiterst tevreden

Snelle levering, mooie kwaliteit

Goed product, snelle levering

de enige website waar ik makkelijk stickers vond

zoek maar eens kortingsstickers met de mogelijkheid om 2 prijzen te schrijven wel zwijgen van 3 prijzen. nou, kortingsticker.nl heeft er in ieder geval al met t prijsmogelijkheden.

Goede producten en goed op de hoogte gehouden over de status etc.

We hebben de producten netjes binnen gekregen, een paar grotere maten werden later bezorgd maar daar werden we netjes over op de hoogte gebracht. Kortom goed bedrijf.

Super Service

Snelle Service

ongecompliceerd en snel

kan niet beter

Over Kortingsticker.nl

Kortingsticker.nl biedt een groot assortiment winkelreclame stickers en posters. Heb je binnenkort een sale of uitverkoop? Dan helpen wij jou graag verder!