prima en snel geleverd.

ik werd zelfs nog even gebeld voor de zekerheid

prima en snel geleverd.

ik werd zelfs nog even gebeld voor de zekerheid

het kan altijd beter

zoek product A vindt product A koop product A (wat saai) 1. waarom weer dit product bij kortingsticker bestellen ? 2. geen extra info over wat kortingsticker te bieden heeft. 3. grote doos verzonden had best wat reclame in gemogen - folder - vel met allerlei mogelijkheden, proefdrukken - kortingsbon volgende aankoop

De kwaliteit van de stickers en de service van Kortingsticker zijn zoals verwacht mag worden van een

Makkelijke en goede communicatie, snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product, goede prijs

Slecht

Product zou binnen twee dagen geleverd worden maar we zijn inmiddels twee weken verder en ik heb nog niets gezien...

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Het spijt ons en wij begrijpen goed dat als u al 2 weken wacht dat u niet tevreden bent. U had de bestelling allang moeten ontvangen. Wij hebben uw bestelling donderdag 3 november ontvangen en deze vrijdag 4 november verzonden. Wij gaan morgen een onderzoeken starten bij de post om te kijken waarom u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik zal hier morgen contact met u over opnemen. We willen dit graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Prima bedrijf

Duidelijke site en snelle correcte levering.

Prima snel bezorgd

Prima snel bezorgd niets op aan te merken

uitstekend en persoonlijk

vriendelijk behulpzaam en persoonlijk

Geweldige service!!

Had verkeerde maat stickers besteld. Op mijn mail werd snel gereageerd en met bijbetaling kreeg ik enkele dagen later de juiste binnen. Ben zeer tevreden.

Heel behulpzaam

Fantastisch service, En door vertraging bij post nl ook naar andere oplossingen gezocht om toch alles op tijd in huis te krijgen! Super Service!

Correct en snelle levering!

aanbevolen!

Snelle correcte service, prima product

Telefonisch contact met vraag over product snel en correct afgehandeld. Drukproef binnen 24 uur, levering dag later. Prima! Volgende keer weer deze leverancier.

Slecht

Vorige week woensdag bevestiging van de bestelling gehad, maar is nog steeds niet binnen.

Beste Harry, Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer en het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft met de levering van uw bestelling. Echter hebben wij uw bestelling dinsdag 9 augustus ontvangen en woensdag 10 augustus binnen de beloofde 2 werkdagen verzonden. Helaas hebben wij daarna geen invloed op de post. Wij vinden ook dat de bestelling lang op zich laat wachten. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat uw bestelling vandaag 15 augustus wordt afgeleverd. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

Snelle levering, goed product, komt afspraken na

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik had stickers besteld voor onze Rommelmarkt en was bang dat ze niet op tijd geleverd zouden worden, dus heb een belletje gedaan en zei zouden er voor zorgen dat ik ze op tijd binnen had… en dat was ook zo echt heel blij met de goede service.. bedankt nogmaals

Redelijk goed

Product ontvangen had verwijderbaar stikkers besteld kwa plak kwalitatief valt het een beetje tegen inderdaad verwijderbaar maar op niet gladde producten weinig tot geen kleef vermogen (kleding) en de prijs is redelijk hoog voor wat je geleverd krijgt.

Beste Niki, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons en we vinden het jammer dat u dit zo ervaren heeft. Uiteraard moeten de stickers goed plakken, ook op textiel. Wij gaan dit voor u uitzoeken. Ik ga contact met u opnemen via de e-mail. We willen dit graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Jonatan van Kortingsticker.nl

-zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding -Supersnelle levering -Ik bestel zeer zeker nog

Groot assortiment en bellen zelfs na om advies te geven

Reageren snel en geven goed advies + snelle verzending.

goed geholpen ietsje trage verzending.

Zie bovenstaand.

Alles zoals verwacht

Alles zoals verwacht

Alles prima geregeld en vlotte service

Alles vlot geregeld

Winde 62

8265 EK Kampen

+31 6 36485157

Over Kortingsticker.nl

Kortingsticker.nl biedt een groot assortiment winkelreclame stickers en posters. Heb je binnenkort een sale of uitverkoop? Dan helpen wij jou graag verder!