Nice product

Lieve mensen en snelle afhandeling. Ze denken met je mee en service is goed. Jou kind zal ook blij gemaakt worden met een leuke betaalbare auto.

Top service!

Top service! Op zondag last minute een whatsapp bericht verstuurd wat heel makkelijk ging via de site en vriendelijk werd beantwoord. Ik kon langskomen en monteren kon op dezelfde dag. Aldaar keurig en vriendelijk geholpen. Omdat ik wat haast had kon ik afrekenen en later ophalen. De beide eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Een van hen had zelfs een tof filmpje gemaakt van de auto. Kon echt niet beter! Heel blij en ik weet zeker dat mijn kleine er veel plezier van zal hebben. Muziek aan en gas!

GEWELDIG!!!!

Zoontje,fam, vrienden en wij hebben genoten op het feestje, de auto heeft het compleet gemaakt..top top !!! Zeker een aanrader en de service is top.

Snelle levering/Service is top! Zeker een aanrader

Pawel

Everything ok . Good people. Beautiful car . My baby is very happy.

Top service!

Werd snel geholpen en alles op afspraak klaar !

Zeer tevreden, aanrader!

Twijfel niet, gewoon doen! Topbedrijf dat veel aandacht hecht aan service. Hele lief personeel. Ik kon er met alle vragen terecht. Ze denken echt mee en kijken samen naar passende oplossingen. Ze hebben ook een breed assortiment, veel keuze voor mijn kleintjes!

Top service, goede klantenservice en doen een stapje extra

Goede ervaring met dit bedrijf. Uitstekende service. Denken overal in mee en doen zelfs nog een stapje extra. Komen de auto zelfs nog brengen en zetten het vakkundig en snel in elkaar. De auto in Tilburg afleveren was geen enkel probleem. Mijn zoontje vindt zijn Mercedes loopauto geweldig en rijdt er meerdere keren per dag op. De kentekenplaat in naamvorm is ook een mooie toevoeging. Onderscheidend en meedenkend! Kan het iedereen aanraden.

Klantvriendelijkheid staat hoog in de vaandel!

Bij dit bedrijf voel je je als klant ook echt koning. De heren kijken samen met je naar oplossingen zodat je tevreden de winkel verlaat. Door mijn werk kon ik pas na sluitingstijd bij de winkel zijn. Ze zijn speciaal voor mij een uur blijven wachten. Deze winkel onderscheidt zich dan ook van andere winkels door hun uitstekende service.

Topservice, klantvriendelijk en kwalitatief

Superblij met de service en auto van mijn kind. Kwalitatief een prima product! Ik raad dit bedrijf zeker aan! Je zult er geen spijt van hebben!

Super toffe auto's !!

Ben voornamelijk te spreken over het meedenken en de service die ze mij hebben geboden. In overleg hebben ze mij geholpen door op de dag van me dochters verjaardag het tot huis te bezorgen.! De auto zelf is mooi qua design en de auto werkt top.! Zeker een aanrader!!

Geweldige service en top advies!

In de winkel kreeg ik een super advies en er werd goed met mij mee gedacht. Al mijn wensen die ik had hebben ze mij mee kunnen helpen en ben zeer tevreden met de service. Zeker een aanrader! Ook na de aankoop van de auto heb ik goed contact gehouden over kleine dingen die nog een keer uitgelegd moesten worden. Al met al ben ik top geholpen en raad ik carkiddo zeker aan.

Perfectie

Beste service ooit vandaag last minute nog me super stoere auto binne gehad voor me dochtertje die morgen jarig is super tevreden en dankbaar

Een bedrijf zoals ze allemaal zouden moeten functioneren!

Gister last minute voor mijn dochters eerste verjaardag een Mercedes g63 gekocht. Carkiddo gaf aan dat hij het eventueel even persoonlijk kwam brengen zodat het optijd was. Uiteindelijk laten ophalen en stond netjes klaar, communicatie zeer goed. Mooie grote strik erbij en kentekens op naam. Weet zich goed te onderscheiden van andere en super netjes! Zeer goed gevoel bij deze zaak!

Zeer goeie ervaring

Blij met het autootje voor ons kleine vriendje die jarig is. Top service.

Zeer leuk voor de kids

Echt leuk voor die kleine zeker een aanrader voor ze vooral nu de zomer aankomt!!

Hij heeft mij goed geholpen en is vriendelijk eerlijk tegen over zijn klanten Hij komt ze klante te gemoeten met het betalen

Goede service en zeer vriendelijk

Ze waren vriendelijk en hadden voor een redelijke prijs de auto al gemonteerd alles stond netje klaar inclusive nummerplaat met naam

Groot assortiment, uitstekende service!

Ik kom zeker terug!

Super bedrijf!

Ik heb een leuke auto gekocht om een familielid blij te maken. Carkiddo heeft me daar uitstekend bij geholpen. De heren waren meedenkend en hartstikke vriendelijk. Dank jullie wel jongens!

Super lief!

Hele aardige jongeman! Goed geholpen! Meegeholpen tot naar de auto toe!

Goede en snelle service

Leuke Mercedes besteld, netjes te woord gestaan via WhatsApp en snelle levering door vriendelijke bezorgers. Enige min puntje bij zo'n bedrag nog 50€ bezorg kosten boven op komt . Ik zou zeggen bereken het dan bij de prijs in of iets dergelijks. Verder hebben we er veel plezier van !

Perfecte service

Topservice!

We hebben hier laatst een auto gekocht voor ons zoontje. We zijn super goed geholpen en vriendelijk zijn ze ook! Top service.

Professioneel en heel vriendelijk

Top ervaring