Zeer goeie ervaring

Blij met het autootje voor ons kleine vriendje die jarig is. Top service.

Zeer leuk voor de kids

Echt leuk voor die kleine zeker een aanrader voor ze vooral nu de zomer aankomt!!

Hij heeft mij goed geholpen en is vriendelijk eerlijk tegen over zijn klanten Hij komt ze klante te gemoeten met het betalen

Goede service en zeer vriendelijk

Ze waren vriendelijk en hadden voor een redelijke prijs de auto al gemonteerd alles stond netje klaar inclusive nummerplaat met naam

Groot assortiment, uitstekende service!

Ik kom zeker terug!

Super bedrijf!

Ik heb een leuke auto gekocht om een familielid blij te maken. Carkiddo heeft me daar uitstekend bij geholpen. De heren waren meedenkend en hartstikke vriendelijk. Dank jullie wel jongens!

Super lief!

Hele aardige jongeman! Goed geholpen! Meegeholpen tot naar de auto toe!

Goede en snelle service

Leuke Mercedes besteld, netjes te woord gestaan via WhatsApp en snelle levering door vriendelijke bezorgers. Enige min puntje bij zo'n bedrag nog 50€ bezorg kosten boven op komt . Ik zou zeggen bereken het dan bij de prijs in of iets dergelijks. Verder hebben we er veel plezier van !

Perfecte service

Topservice!

We hebben hier laatst een auto gekocht voor ons zoontje. We zijn super goed geholpen en vriendelijk zijn ze ook! Top service.

Professioneel en heel vriendelijk

Top ervaring

Koper

Top bedrijf blij mee

Top bedrijf

We zijn heel goed geholpen en me zoontje is heel blij met zijn nieuwe aanwinst.

Top kwaliteit voor een groeie prijs

Snelle service, goeie kwaliteit voor een scherpe prijs

Snel en tijdig geleverd!

Snel en op tijd geleverd. Niets op aan te merken.

Klasse zaak!! mooi ingericht en fijn personeel

Service en klantgericht ze denken echt met je mee! Ben goed geholpen en natuurlijk een prachtige auto gehaald voor mijn dochter.

Geweldige auto, zijn er super blij mee

Vriendelijke personeel, snelle service!

Vriendelijke mensen en snel bezorgd, niks op aan te merken.