Pièce impeccable, délai respecté

Réponse à tous les mails que j'ai envoyé avant la commande, pour être sûr que ca soit la bonne pièce, j'ai toujours eu une réponse. Merci.

Vriendelijke aan de lijn en juiste product aanbevolen

Goede ervaringen.

Mike van der Gijp is goed bereikbaar wanneer je hem nodig hebt. Leuk bedrijf !

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer snel geleverd en past perfect. Aan te bevelen als leverancier!

Prima snelle service zoals altijd!

Prima bedrijf!

Prima reactie en onderdeel conform verwachting

Prima reactie en onderdeel conform verwachting

Snel geleverd en past precies

De enige die het door mij gezochte onderdeel kon leveren

Ik was op zoek naar een linker roosterdekseltje voor de bumper van mijn Yaris Verso Diesel. Zo'n deksel is echt niet te vinden, ja via Ebay in Litouwen, gebruikt voor in ruim 50 euro. Via onderdelenzoeker ook geen reactie gehad, maar C.A.R. had hem liggen voor een goede prijs !

Goede service en prettige persoon aan de lijn gehad

Goed geholpen en snelle verzending

Prima ervaring met dit bedrijf, vragen over besteld artikel zijn keurig beantwoord, Snelle levering, kortom zeer tevreden!

Had een remklauw nodig. Was op voorraad en binnen 2 dagen in huis. Top

Behulpzaam en klantvriendelijk

Bij car zijn ze nooit te beroerd om je te helpen, ze zijn altijd bereid om extra voor je te kijken of te zoeken naar een andere oplossing. Voor mijn Celica is dit een vast adres geworden.

Bestelling via website gedaan ,orderstatus krijg je steeds in de mail. Bestelde onderdelen netjes geleverd .

Goede levering

Duidelijke communicatie over hoe en wat en product doet waar het voor gekocht is.

Perfekter Service und schnelle Lieferung

Kann ich absolut weiteremifehlen.

de verwachtingen ingelost zoals aangegeven tijdens een fijn telephone gesprek

de verwachtingen ingelost zoals aangegeven tijdens een fijn telephone gesprek

Super schnelle Lieferung und top Produkte!

Support, Lieferung und die gelieferten Produkte sind super. Car.nl kann ich nur weiterempfehlen!

Gute Ware, schneller Versand !!

Guter Beschreib mit Fotos von Teilen im Netz. Teile in guter Verpackung und schnell geliefert !!!

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Een eerste indruk zeg veel. Ik kan niet anders zeggen dat die uitstekend was.

gewoon top.

Top bedrijf

Even gebelt met de vraag of het artikel de goede was. Persoon aan telefoon keek gelijk even mee en ja was het goede artikel. Dat werk super en vertrouwd. Geweldig.

Na korte vraag, gaf men helder antwoord en het goede onderdeel kwam binnen 1dag aan

Snel en duidelijke comunicatie en levering

CAR Toyota onderdelen geeft duidelijk aan wat ze op voorraad hebben en na het bestellen word het snel geleverd. Op vragen word snel geantwoord.

Snelle beschikbaarheid onderdeel

Bestelling lag snel klaar, heldere website. Prijsniveau is niet heel laag, maar wel origineel (gebruikt) onderdeel, dus dat kost dan wat.

Zeer snelle service top gewoon

Over C.A.R. Toyota Onderdelen

Al sinds 1993 staat C.A.R. Toyota voor passende en betaalbare Toyota onderdelen. Door te werken met originele Toyota onderdeelnummers (OEM nummers) en het chassisnummer van uw auto kunnen wij een goede pasvorm garanderen, we leveren onze onderdelen dan ook met pasgarantie. Vanuit het in Nijkerkerveen, bijna 3000 m2. tellende magazijn kunnen de onderdelen vaak nog dezelfde dag worden verstuurd. C.A.R. heeft de grootste voorraad gebruikte Toyota-onderdelen van Europa. Deze onderdelen komen van eigen demontage. Er werken bij C.A.R. Toyota dan ook uitsluitend ervaren Toyota monteurs. Naast gebruikte Toyota en Lexus-onderdelen leveren wij ook origineel nieuwe en desgewenst imitatie nieuwe onderdelen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om onderdelen op afspraak te laten monteren.