Goed en snel geleverd

Snel geleverd en goed

Nog niet geplaatst

Ik heb het onderdeel nog niet laten plaatsen omdat ik twee maanden weg ben.

Quick delivery, very good quality!

Good contact

helemaal top

geweldig

top

Altijd vriendelijk,altijd behulpzaam,gewoon top.

Goede service.

Gordel besteld bij dit bedrijf maar niet de juiste geselecteerd. Dit is het bedrijf opgevallen en hier hebben ze mij meteen over gebeld. Bestelling is aangepast en de juiste binnen gekregen. Super tevreden met de service! Ik ga in het vervolg zeker vaker hier wat bestellen. C.j

Top geregeld weer

Alles weer naar wens geleverd

Parfait

Conseil et réponse rapide. Envoi rapide Tout est parfait

Netjes en goede service

Gewoon goede passende onderdelen

Je wordt netjes gebeld als ze vragen of opmerkingen hebben.

Very good service!

I bought from C.A.R. one piece for the alloy wheel of my Toyota Yaris that I couldn't find in Italy. The piece arrived in a few days, it was new, perfect and in it's original package.

• Ci consiglieresti? Si

Fantastic service

Fast and quality service

tot nu toe niet zo goed.

Ik heb het onderdeel vrijdag besteld en zou direct verstuurd worden, omdat ik het uiterlijk maandag nodig had. Maandag kreeg ik bericht dat het verstuurd werd. En vandaag Dinsdag krijg ik al een vraag om mijn ervaring te delen. Niet zoals het hoort vind ik!

Beste heer Veldhoven, bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u niet tevreden bent. Wij doen ons uiterste best om de bestellingen tijdig en zo snel mogelijk te versturen. Wij versturen onze pakketten met een externe vervoerder en hebben dus geen eigen bezorgdienst. In deze zijn wij dan ook afhankelijk van de vervoerder. Helaas komt het dus wel eens voor dat een pakket een dag later wordt bezorgd dan verwacht. Wij hopen u bij een eventuele volgende bestelling weer te mogen helpen. Met vriendelijke groet, CAR TOYOTA

Bestelling snel en correct ontvangen

Duidelijke site met keuze om via OEM nummer te zoeken. Anders mail sturen. Reageren zeer snel en correct

Uitstekend product tegen een schappelijke prijs

Bij mijn Yaris ging de ruitenwissermotor stuk. Omdat een nieuwe onwaarschijnlijk duur is stelde de garage voor een 2e hands te zoeken. C.A.R. had er 2 op voorraad voor minder dan een vijfde van de nieuwprijs. Online besteld en dezelfde dag opgehaald. Vriendelijke mensen en goede service. Inmiddels ingebouwd, werkt naar behoren.

Reageert snel, verzend snel. Bestelde onderdeel van goede kwaliteit.

Artikel werd dezelfde dag verstuurd. Alleen jammer van de hoge verzendkosten (€ 12,50 voor 1 wieldop van € 10)

Einwandfreie Lieferung

Die gekauften Artikel sind schnell und in gutem Zustand bei mir angekommen.

Me siento muy afortunado de haberlos encontrado.

Durante muchos años he tenido grandes dificultades para encontrar piezas de repuesto para mi coche, ya que están descatalogadas por Toyota y se trata de un modelo, Celica con suspensión Superstrut, del que apenas se vendieron unos pocos en mi país, España. Por eso estoy muy contento de poder contar con el gran servicio que su empresa proporciona.

• ¿Nos recomendarías?

Suppersnel gelverd

Past perfect compleet

Super goed en vriendelijk.

Vervangen achterlamp, was niet op voorraad. Volgende morgen aanwezig en zetten hem er gelijk op. Kreeg koffie aangeboden

super

Telefonisch heel goed geholpen , en binnen een paar dagen in Frankrijk. Petje Af

top

Onderdeel was er en lag binnen een uur klaar.

Fijn bedrijf!

Schoolstraat 46

3864 MJ Nijkerkerveen

+31 6 20353468

Over C.A.R. Toyota Onderdelen

Al sinds 1993 staat C.A.R. Toyota voor passende en betaalbare Toyota onderdelen. Door te werken met originele Toyota onderdeelnummers (OEM nummers) en het chassisnummer van uw auto kunnen wij een goede pasvorm garanderen, we leveren onze onderdelen dan ook met pasgarantie. Vanuit het in Nijkerkerveen, bijna 3000 m2. tellende magazijn kunnen de onderdelen vaak nog dezelfde dag worden verstuurd. C.A.R. heeft de grootste voorraad gebruikte Toyota-onderdelen van Europa. Deze onderdelen komen van eigen demontage. Er werken bij C.A.R. Toyota dan ook uitsluitend ervaren Toyota monteurs. Naast gebruikte Toyota en Lexus-onderdelen leveren wij ook origineel nieuwe en desgewenst imitatie nieuwe onderdelen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om onderdelen op afspraak te laten monteren.