goede documentatie

Goede service en contact

Contact is erg goed en reactie is ook snel

men geeft u de keuze tussen piraten stukken originele stukken en zeggen ook waarom

ok voor de producten, maar bedelen om een ervaring niet ok.

Ik wilde geen ervaring delen voor het kopen van maar één klein onderdeel. Maar als je gespamt blijft worden met mails voor het delen van je ervaring dan overheerst toch meteen een negatief gevoel en geef ik twee sterren. Moeten geven vanzelf wel een beoordeling, daar hoef je niet meerdere mails voor te laten sturen. Maar verder is de onderneming wel ok.

Beste meneer van Amstel, Bedankt voor het nemen van de moeite van het schrijven van deze recensie jammer dat u ons een onvoldoende geeft natuurlijk. Volgens Kiyoh is het niet mogelijk dat klanten gespamd worden zoals u omschrijft. Naast het feit dat reviews voor ons en andere klanten heel waardevol zijn zouden we dit zelf namelijk ook erg vervelend vinden. Klanten ontvangen 1x een mail van Kiyoh met het verzoek een review te schrijven voor ons en als er na 4 dagen nog geen reactie is volgt er 1x een herinnering. Daarna zult u hierover geen berichten meer ontvangen. Wij zullen u nog persoonlijk benaderen of u meer dan deze 2 verzoeken heeft gehad want dan gaat er iets mis. Met vriendelijke groet, Team Car Toyota

Excellent seller and very fast delivery.

große auswahl

schneller perfekter service, riesenauswahl.

Denken mee

Wordt met het probleem van de klant meegedacht en een fijne oplossing geboden. Goede communicatie.

Volgens verwachting

Nu een paar onderdelen besteld via CAR. Tevreden over deze .

vlot verlopen

Nieuw grill besteld

Fast expedition and good product.

Fast expedition and good product. Thanx for all.

goede communicatie

vertrouwen in e klant

Al jarenlang erg goede ervaringen

prettige mensen - goede service

Prima ervaring, behalve de transporteur

Fa GLS vind ik zelf geen makkelijk te benaderen transporteur

Zeer goed en snel!

Er werd meegedacht en gecontroleerd of het onderdeel het juiste was voor mijn model Avensis. Vriendelijke en ik kreeg erg snel antwoord op mijn vragen. Snelle levering, compleet en goed verpakt.

Perfecta

Muy bien , rapido y avisandome de los desperfectos de la pieza ante de enviar para no enviarla si no me valia . Muchas gracias

• ¿Nos recomendarías?

perfect ,goede onderdelen voor een mooie prijs

besteld en netjes verpakt geleverd

super correct en snel zoals altijd!

Dit is dé aanrader voor alles wat Toyota betreft: de juiste onderdelen, topkwaliteit, kennis van zaken en snel geleverd.

ich würde sogar 10 sterne geben aber geht leider nicht

Ich habe eine Ansaugkrümmer bestelt von Deutschland nach Rumänien, hab sogar mehrmals angerufen und erkundigt ob die richtige teil ist, hab mit Herr Mike van de Grijp fachmenisch und sehr freundlich geholfen, so ein person ist selten zu finden, respekt. Ich kann diese laden nur weiter enfehlen, nur die lieferung hat eine woche gedauert mit der post, sonst alles bestens mfg: M.K.

Prima, vlotter afwerking

Ik bestelde een onderdeel voor een vriendin in Portugal. Vlotte verzending, ik kreeg alleen geen tracking nummer. Na een mailtje aan C.A.R. kreeg ik direct het betreffende nummer door. Prima.

PERFECT, snelle verzending en professionele service

Ik deed een bestelling, blijkbaar na controle had ik de verkeerde besteld maar werd geholpen met het juiste onderdeel waarna ik dit zeer snel ontving en perfect passend was!

Zeer correcte en vlotte afhandeling met kwaliteit!!

Mijn bestelling is vlot en correct verlopen. De verzending was snel en zeer verzorgd en beschermd verpakt. De prijs was ook zeer correct. POSITIEF over heel de lijn!!

Top, snel geleverd en ik kreeg er zelfs een zak kruidnoten bij, super

Duidelijke site en goed product.

Het is makkelijk zoeken met originele nummers en als het op voorraad is dan is het met bestellen en betalen zo geregeld.

Over C.A.R. Toyota Onderdelen

Al sinds 1993 staat C.A.R. Toyota voor passende en betaalbare Toyota onderdelen. Door te werken met originele Toyota onderdeelnummers (OEM nummers) en het chassisnummer van uw auto kunnen wij een goede pasvorm garanderen, we leveren onze onderdelen dan ook met pasgarantie. Vanuit het in Nijkerkerveen, bijna 3000 m2. tellende magazijn kunnen de onderdelen vaak nog dezelfde dag worden verstuurd. C.A.R. heeft de grootste voorraad gebruikte Toyota-onderdelen van Europa. Deze onderdelen komen van eigen demontage. Er werken bij C.A.R. Toyota dan ook uitsluitend ervaren Toyota monteurs. Naast gebruikte Toyota en Lexus-onderdelen leveren wij ook origineel nieuwe en desgewenst imitatie nieuwe onderdelen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om onderdelen op afspraak te laten monteren.