heel leuk pap je bent geweldig

het was een goede ervaring en ik geef het een 10

Prima advies en hulp om het onderdeel te vinden. Top.

Blij met originele wieldoppen corolla 2003!

Leveringsinfo kon beter. Pas dag zelf een bericht van gls, terwijl ik enkele dagen eerder besteld had. Voorderest alles prima!

Denken met je mee voor een oplossing

Na wat heen en weer Appen en bellen (en foto’s) de juiste onderdelen gekregen die anderen niet konden vinden. Top!

Zeer vlotte bezorging

Ben tevreden over de snelle afhandeling van mijn bestelling

Super netjes

Super netjes en snel afgeleverd voor een mooie prijs. Zat helaas geen beschrijving bij maar met even denken en goed kijken was het geen probleem.

Mike is een uiterst behulpzame en zeer klantvriendelijke man met passie voor zijn vak!

Kofferbak at besteld. Op de dag dat hij verstuurd ging worden nog twee onderdelen bijbesteld en alles keurig de volgende dag binnen!

Pakket kwijtgeraakt, maar hele goede service van CAR

Ik had online een tweedehands onderdeel besteld (ongeveer van 10kg). Deze is helaas ergens bij de post zoekgeraakt. Ik heb contact opgenomen met C.A.R. De order is geannuleerd en het bedrag is teruggestort. Ondanks dat ik geen onderdeel heb, ben ik wel erg blij met de afhandeling door C.A.R. en kan ik een nieuwe poging wagen. Dit keer haal ik het onderdeel wel af bij C.A.R., dat geeft meer zekerheid.

Beste Maarten, Hartelijk dank voor de review. Helaas gebeuren dit soort dingen af en toe tot grote frustratie van ons, wij balen denk ik net zo hard al u. Het enige wat wij kunnen doen is u de klant uiteraard volledig compenseren. U kunt er natuurlijk helemaal niets aan doen. Met vriendelijke groet, Team Car Toyota

Snel service en op tijd geleverd

Ik was blij met de snel reactie en op tijd geleverd

Zeer goed geholpen

Voor mijn Camry uit 1994 zocht ik de kachelbediening. Via de webshop kunnen bestellen. Snel geleverd. Helaas bleek er 1 bevestiging afgebroken te zijn, iets wat niet meteen op valt. Nog dezelfde dag contact opgenomen. Enkele dagen later kreeg ik keurig een juiste geleverd. Na montage werkt de kachel weer als vanouds. DANK JE WEL MANNEN!

Bedankt voor deze mooie review! Team Car Toyota

Netjes behandeld en snel

Alleen de bestelde dynamo was naar 2 dagen ook kapot dus als nog een nieuwe moeten kopen

Beste Jason, Dat is echt balen. Het blijven gebruikte onderdelen maar na 2 dagen stuk is echt de bedoeling niet. Heeft u hierover contact met ons opgenomen? Ik kan in ons systeem alleen de order van de gebruikte dynamo vinden en niet van een later bestelde nieuwe. Dit hadden we ongetwijfeld met elkaar kunnen oplossen. Team Car Toyota

Erg goede en snelle afhandeling

Erg correct bedrijf Goede en snelle afhandeling..

Handige website, goede service, snelle levering

Ik zocht een modelgebonden onderdeel en ik heb toen om extra informatie gevraagd. Meteen de volgende dag een reactie gekregen waardoor ik met een gerust hart kon bestellen. 2 dagen later werd het pakket al bezorgd.

Bedankt voor de review! Team Car Toyota

Goede onderdelen snel geleverd

Originele heel specifieke raamrubbers voor mijn Aygo.

Ben redelijk tevreden.

De eerste keer dat ik een koplampsproeier had besteld, was ik telefonisch verzekerd dat het de juiste kant was. Ik kon de bestelling online plaatsen, betaald en al kreeg ik later te horen dat ze niet de juiste kant op voorraad hebben en dat het geld terug gestort wordt. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar is erg vervelend voor de klant. Want die rekent of zit op iets te wachten terwijl het er niet is. Tweede keer is het wel goed gegaan, maar heb geen bevestiging gekregen van mijn bestelling. Toen ik niets vernam, heb ik hierover gebeld, toen werd er tegen mij gezegd dat er wel iets gemaild was over de verzending ervan, als dat zo was had ik ook niet gebeld. Voor de rest ben ik wel tevreden.

Wat ontzettend vervelend dat u bij de eerste bestelling na betaling toch te horen kreeg dat uw onderdeel niet op voorraad was. Mails na het plaatsen van een bestelling gaan automatisch maar belanden soms bij klanten in de spambox. Hartelijk dank voor uw feedback. Wij nemen dit mee. Team Car Toyota

Professionnel

De tweede keer dat ik iets bestel. Zoals de eerst keer alles feilloos gegaan. Een dag later was mijn bestelling thuis.

Prima geregeld en zelfs origineel

Prima geregeld!!

Nog niets ontvangen

Even wachten nog

Goed bestelproces en snelle levering!

Over C.A.R. Toyota Onderdelen

Al sinds 1993 staat C.A.R. Toyota voor passende en betaalbare Toyota onderdelen. Door te werken met originele Toyota onderdeelnummers (OEM nummers) en het chassisnummer van uw auto kunnen wij een goede pasvorm garanderen, we leveren onze onderdelen dan ook met pasgarantie. Vanuit het in Nijkerkerveen, bijna 3000 m2. tellende magazijn kunnen de onderdelen vaak nog dezelfde dag worden verstuurd. C.A.R. heeft de grootste voorraad gebruikte Toyota-onderdelen van Europa. Deze onderdelen komen van eigen demontage. Er werken bij C.A.R. Toyota dan ook uitsluitend ervaren Toyota monteurs. Naast gebruikte Toyota en Lexus-onderdelen leveren wij ook origineel nieuwe en desgewenst imitatie nieuwe onderdelen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om onderdelen op afspraak te laten monteren.