TOP

Everything good : choice of parts / delivery time

Extrem freundlich!!

Bei meinem Toyota war ein Airbagsensor defekt und es war mir über Monate nicht möglich einen neuen oder gebrauchten zu bekommen. Auf meine Anfrage hat sich CAR schnell gemeldet, konnte in wenigen Tagen den Sensor anbieten, die Kommunikation war mega freundlich!!! Probleme gelöst!! Danke! :-))

Excellent communication, highly recommended.

I purchased some obsolete clips for my st182 celica, arrived quickly and exactly as described, excellent communication and tracking information was provided upon request, highly recommended.

Ben goed geholpen

Ik heb de onderdelen die nodig had gekregen

Alles Gute

Snelle levering!

Wel aan de prijs voor een 2e hands ruitenwisser vloeistof pompje.

Snelle levering van originele onderdelen tegen een betaalbare prijs!

Alles prima geklappt Artikel war beschrieben.

Artikel war nicht neu , aber gebraucht in einem guten Zustand. Preis Leistung war Gut.

Snelle reactie en levering

Snelle reactie en levering

Denken met je mee en zeer kundig en snelle service

Service gericht

Na bestelling via internet kreeg ik meteen bericht dat het onderdeel klaar ligt. Prijs is redelijk, medewerker is vriendelijk en behulpzaam.

Snel geleverd en item paste prima

Prima gordelvangers

De gordelvangers van onze Toyota Starlet waren compleet poreus en gebroken. Bij C.A.R. originele nieuwe besteld.

Volgende keer gewoon weer!

Allereerst moet gemeld worden dat ik absoluut niet van de reviews ben MAAR..... dit bedrijf doet wat het zegt, voor 1400 besteld is volgende dag in huis. KLOPT! Super blij mee. Netjes alle emails ontvangen. Volgende keer dat ik iets nodig heb voor een Toyota ga ik eerst op hun site neuzen. Bedankt C.A.R.

Motorkapslot voor mijn toyota werd snel geleverd. Alleen vind ik de GLS verzendkosten 12,50 euro aan de hoge kant.

Beste Raymond, Allereerst bedankt voor de review. Helaas kunnen wij de verzendkosten niet sturen en berekenen wij wat het ook daadwerkelijk kost. Mensen vergeten soms dat het niet alleen de verzendkosten zijn maar ook de kosten van verpakkingsmaterialen (welke de afgelopen jaren bijna verdubbeld zijn in prijs) en ook onze collega die alle pakketten verzendklaar maakt moet betaald worden aan het einde van de maand. Wij hopen zo wat uitleg hebben kunnen geven over de verzendkosten. Met vriendelijke groet, Team Car Toyota

Snel en behulpzaam!

Snel en behulpzaam!

Very good service

Just bought a fwe pieces, and all was perect!

Top Service

Ik had een bestelling gedaan van een linkerportier ruit, achteraf helemaal de verkeerde besteld door mijn eigen stomme toedoen. Gebeld en probleem werd gelijk opgelost. De goede ruit is uitstekend ingepakt en verstuurd. Inmiddels rijd ik weer veilig rond. Top Service en ik dank jullie van harte

Onderdeel snel ontvangen

Snel en efficiënt!

Spijtig dat op de site staat 5 stuks in voorrraad terwijl er infeite maar 1 stuk is ,wel op een klantvriendelijke en snelle manier opgelost waarvoor dank ,tot de volgende aankoop zeg ik maar , topfirma

Alles ganz unkompliziert

Gute Preise, schnelle Lieferung. Danke

Es wäre wünschenswert wenn nach der Bestellung der Trackingcode an den Kunden übermittelt wird.

Onderdeel goed verpakt . Goed advies van de verkoopmederker.

OK prima bedrijf

Als je artikel nummer heb wet je snel of ze je hier kunnen helpen en voor welke prijs .geen gebel scheelt tijd en tijd is geld .

Over C.A.R. Toyota Onderdelen

Al sinds 1993 staat C.A.R. Toyota voor passende en betaalbare Toyota onderdelen. Door te werken met originele Toyota onderdeelnummers (OEM nummers) en het chassisnummer van uw auto kunnen wij een goede pasvorm garanderen, we leveren onze onderdelen dan ook met pasgarantie. Vanuit het in Nijkerkerveen, bijna 3000 m2. tellende magazijn kunnen de onderdelen vaak nog dezelfde dag worden verstuurd. C.A.R. heeft de grootste voorraad gebruikte Toyota-onderdelen van Europa. Deze onderdelen komen van eigen demontage. Er werken bij C.A.R. Toyota dan ook uitsluitend ervaren Toyota monteurs. Naast gebruikte Toyota en Lexus-onderdelen leveren wij ook origineel nieuwe en desgewenst imitatie nieuwe onderdelen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om onderdelen op afspraak te laten monteren.