Bestelling via website gedaan ,orderstatus krijg je steeds in de mail. Bestelde onderdelen netjes geleverd .

Goede levering

Duidelijke communicatie over hoe en wat en product doet waar het voor gekocht is.

Perfekter Service und schnelle Lieferung

Kann ich absolut weiteremifehlen.

de verwachtingen ingelost zoals aangegeven tijdens een fijn telephone gesprek

de verwachtingen ingelost zoals aangegeven tijdens een fijn telephone gesprek

Super schnelle Lieferung und top Produkte!

Support, Lieferung und die gelieferten Produkte sind super. Car.nl kann ich nur weiterempfehlen!

Gute Ware, schneller Versand !!

Guter Beschreib mit Fotos von Teilen im Netz. Teile in guter Verpackung und schnell geliefert !!!

Zeer vriendelijk en goed geholpen.

Een eerste indruk zeg veel. Ik kan niet anders zeggen dat die uitstekend was.

gewoon top.

Top bedrijf

Even gebelt met de vraag of het artikel de goede was. Persoon aan telefoon keek gelijk even mee en ja was het goede artikel. Dat werk super en vertrouwd. Geweldig.

Na korte vraag, gaf men helder antwoord en het goede onderdeel kwam binnen 1dag aan

Snel en duidelijke comunicatie en levering

CAR Toyota onderdelen geeft duidelijk aan wat ze op voorraad hebben en na het bestellen word het snel geleverd. Op vragen word snel geantwoord.

Snelle beschikbaarheid onderdeel

Bestelling lag snel klaar, heldere website. Prijsniveau is niet heel laag, maar wel origineel (gebruikt) onderdeel, dus dat kost dan wat.

Zeer snelle service top gewoon

car owner

car owner

rapide.. communication direct

les pièces sont bien propre et service parfait

Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

Een rubber ringetje besteld voor mijn toyota antenne. 10€ voor een rubber ringetje! Maarja, niemand anders had hem in voorraad. Daarna 9,50€ voor het versturen??? Absurd. Blijkt dat ze hem niet door mn brievenbus willen duwen, maar een handtekening eisen. Mijn post komt ergens in de middag…dan ben ik, net zoals half Nederland aan het werk!

Beste Mw. Vereijken, Allereest bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw bestelling. Ook al is dit voor ons geen positieve review maar daarmee kunnen wij onze service alleen maar verbeteren. U heeft bij ons twee rubbers besteld van € 12,50 per stuk. Wij bieden via onze webshop de mogelijkheid om het onderdeel te laten versturen, dat hier kosten aan verbonden zitten is helaas niet anders. U kon voor u de bestelling definitief maakte inzien dat de verzendkosten voor een pakket € 9,50 waren. U heeft dan natuurlijk altijd de keuze om toch niet te bestellen of om contact met ons op te nemen of er alternatieven zijn voor de verzending. Afhalen in onze winkel is natuurlijk ook altijd mogelijk. Als wij de rubbers in een envelop hadden gedaan zouden de verzendkosten lager zijn geweest maar hadden wij de zending niet kunnen volgen en bij verlies niets kunnen doen. Een brievenbuspakketje had een optie kunnen zijn maar ook hiervan zijn de verzendkosten € 5,- wat een relatief klein verschil is met een pakketzending. Een pakketzending is voor ons te volgen en is verzekerd bij verlies vandaar dat wij hier de voorkeur aan geven. De postbezorger mag dit niet zomaar door de brievenbus duwen en het is netjes dat hij het pakketje niet zomaar achter heeft gelaten. Ik kan begrijpen dat u het vervelend vindt dat u op het moment van bezorgen niet thuis was. Wij zullen in ieder geval gaan bekijken of wij de klant meerdere verzend mogelijkheden kunnen gaan bieden. Desondanks hoop ik dat u met de bestelde onderdelen wel tevreden bent. Wij hopen dat als een klant ergens ontevreden over is, deze contact met ons opneemt zodat wij naar een goede oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, CAR TOYOTA ONDERDELEN

Eenvoudig het juiste onderdeel gevonden

Het juiste onderdeel vinden is erg gemakkelijk op de website. En als je er niet uitkomt of je hebt nog een vraag wordt je altijd goed en snel geholpen.

vriendelyk correct snelle levering onderdelen

prettig zaken doen

Goede prijs, snel geleverd

Allemaal prima verzorgd

In deze branche weinig zulke positieve ervaringen meegemaakt!

Zelfs onderdelen voor een klassieker (Starlet) hadden ze (goedkoop) op voorraad

Snelle reacties ook met vragen als het niet duidelijk was net zo lang tot alles duidelijk was

Goed adres voor onderdelen oudere toyota's

Dynamo besteld. Zelfde nummer als op de mijne stond. Zeer snelle levering (volgende dag al in huis). Ondanks zelfde nummer toch andere poeliebreedte, die hebben we over moeten zetten. Verder was de bevestiging waar je na het op spanning zetten hem mee vast zet, niet voorzien van schroefdraad, maar was uitgeboord. Hier hebben we moeten improviseren met een langere bout en moer. Al met al in verband met weinig sleutelruimte nog een heel gepruts. Uiteindelijk wel vast gekregen. Doet het verder goed

Beste heer Kuiper, Bedankt voor uw reactie. Van zowel positieve als ook negatieve reviews kunnen wij onze service verbeteren. Goed om te horen dat de dynamo goed zijn werk doet. Jammer dat wij niet hebben gezien dat er werk aan het onderdeel verricht moest worden. Gebruikte onderdelen worden bij ons goed gecontroleerd maar dit hebben wij niet gezien, onze excuses hiervoor. Wij hopen altijd dat als er iets met een geleverd onderdeel is, de klant contact met ons opneemt zodat wij een goede oplossing kunnen bieden. Met vriendelijke groet, CAR TOYOTA ONDERDELEN

Very fast and good service

Very fast and good service

Goede snelle levering

nvt

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak, flexibele snelle aanpassing van wens van de klant, directe communicatie

Over C.A.R. Toyota Onderdelen

Al sinds 1993 staat C.A.R. Toyota voor passende en betaalbare Toyota onderdelen. Door te werken met originele Toyota onderdeelnummers (OEM nummers) en het chassisnummer van uw auto kunnen wij een goede pasvorm garanderen, we leveren onze onderdelen dan ook met pasgarantie. Vanuit het in Nijkerkerveen, bijna 3000 m2. tellende magazijn kunnen de onderdelen vaak nog dezelfde dag worden verstuurd. C.A.R. heeft de grootste voorraad gebruikte Toyota-onderdelen van Europa. Deze onderdelen komen van eigen demontage. Er werken bij C.A.R. Toyota dan ook uitsluitend ervaren Toyota monteurs. Naast gebruikte Toyota en Lexus-onderdelen leveren wij ook origineel nieuwe en desgewenst imitatie nieuwe onderdelen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om onderdelen op afspraak te laten monteren.