Goed en snel geholpen

Bij vragen zijn zijn telefonisch goed vereikbaar

Prima geregeld en snel Geleverd top

Wieldop voor een Toyota Corolla E11 bj 2000 besteld bij C.A.R. De allerlaatste nieuw te verkrijgen wieldop in Nederland voor een auto van 24 jaar oud waarschijnlijk. Keurig verpakt en correct afgeleverd. Zeer tevreden.

Great

Súper, gentil, atention, and knowkedge

Snelle levering van goed product

Goed contact en onderdeel maar minder tevreden over bezorging.

Via google bij car.nl terecht gekomen voor een tweede hands waterpomp voor de Lexus van mijn dochter. Deze besteld op donderdag avond. Stond bij bezorgd op de eerst volgende werkdag. Dus dat zou dan maandag er op zijn. Ik had een snipperdag aangevraagd om de pomp te ontvangen en vervangen. Helaas de geen pomp ontvangen. Teleurstelling voor zowel mij als dochterlief die de auto echt nodig had 's avonds. Volgende dag is hij bezorgd. Pomp was wel naar alle tevredenheid. Zoals omschreven en goed werkend. De Lexus snort weer als vanouds. Kortom; tevreden over het produkt en Car.nl maar een beetje teleurgesteld in GLS

Een gebruikte kachel weerstand en kachel ventilator besteld. Helaas bleek bij afhalen de kachel weerstand niet voorradig. Deze is nieuw besteld bij de importeur en gratis nagezonden. Een nieuwe kachelweerstand voor de prijs van een gebruikte. Dat is service.

Overall good

I bought an interior rearview mirror from them. I called them and they checked and confirmed that this is the suitable mirror for my car. By the way there was only one photo of the mirror on their website and no more info. So, to be sure that the part is okay I went to their shop. The part was in good condition. The person that I talked to was a nice guy. The only thing that can be improved is to put more photos and description about the parts.

uitstekend en prima verlopen

prima geholpen en afspraken juist nagekomen, TOP koop hier met vertrouwen!

Zeldzaam Toyota OEM onderdeel snel geleverd.

Prima en betrouwbare service.

Het onderdeel is van goede kwaliteit. Communicatie over levering vooraf was duidelijk en werd op tijd bezorgd.

Heel erg goed

Ik had een cdspeler voor mijn toyota gekocht. Kwam snel en goed verpakt maar na de montage bleek het niet naar behoren te functioneren. Heb gebeld en na een uitleg kreeg ik direct mijn geld teruggestort. GEWELDIG bedrijf echt een AANRADER.

Todo bien.

Recibido en tiempo, buen aspecto los cinturones, confío funcionen correctamente.

My No.1 Toyota Parts supplier

Delivered parts fast in perfect condition at an attractive price. Thanks again, hope to purchase goods from you soon.

Goede service.

Goede webshop bestelling snel verzonden.

Alles zeer vlot verlopen

zeer goed en vlot verlopen

Gute Preise und schnelle Lieferung.

Original Teil. Super verpackt und schnell geliefert. Vernünftige Preise. Ich bin zufrieden. Bestelle hier oft.

Super geholpen. goed advies!

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Netjse en goed zoals het hoort

PERFECT

Fast and efficient

Snel verzonden!

Pas top

Aucun suivis des commandes pas terrible

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, merci pour votre réponse. Dommage que tu ne sois pas satisfait. Nous vous avons envoyé immédiatement la pièce que vous avez commandée. Le service postal, PostNL, s'occupe de la livraison et des informations de suivi et de localisation. Malheureusement, il y avait beaucoup de monde pendant les vacances et de nombreuses expéditions ont été retardées. Néanmoins, nous espérons que vous serez satisfait de la pièce. Cordialement, Équipe CAR Toyota

Ik heb een gebruikt onderdeel gekocht, maar dat was niet te zien. Het verkeert in perfecte staat en werd snel en goed verpakt geleverd.

Snelle correcte service

Een zeer goede service, en duidelijk een bedrijf dat verstand van zaken heeft.

Dure verzendkosten.

Het onderdeel was helemaal goed maar €15 verzendkosten voor een klein roostertje slaat natuurlijk nergens op.

Beste heer Scheffer, Bedankt voor uw reactie. Het afdekkapje voor de mistlamp in de voorbumper dat u bij ons heeft gekocht koste € 15,-. De verzendkosten die u hiervoor heeft betaald waren € 12,50. Wij begrijpen dat dan de verzendkosten in verhouding tot de prijs van het onderdeel relatief hoog zijn. Het is echter gezien de afmetingen een onderdeel dat alleen als pakket kan worden verstuurd en niet als brievenbuspakket. Bij ons zitten de verzendkosten niet verwerkt in de prijs van het onderdeel om de prijs van onze onderdelen zo scherp mogelijk te houden. De verzendkosten die wij berekenen zijn de daadwerkelijke kosten die wij aan de vervoerder betalen. Wij zitten in een buitengebied en de pakketten worden dagelijks door de vervoerder bij ons afgehaald. Dit alles maakt dat de verzendkosten hoger zijn dan bij bijvoorbeeld een afhaalpunt of postkantoor. Ook kunt u duidelijk bij de bestelling zien wat de kosten voor verzending worden zodat u zelf de keus heeft om het wel of niet te laten versturen. Afhalen kan bij ons natuurlijk ook. Desondanks hopen wij dat u toch tevreden bent met het onderdeel. Met vriendelijke groet, Team C.A.R. Toyota

Over C.A.R. Toyota Onderdelen

Al sinds 1993 staat C.A.R. Toyota voor passende en betaalbare Toyota onderdelen. Door te werken met originele Toyota onderdeelnummers (OEM nummers) en het chassisnummer van uw auto kunnen wij een goede pasvorm garanderen, we leveren onze onderdelen dan ook met pasgarantie. Vanuit het in Nijkerkerveen, bijna 3000 m2. tellende magazijn kunnen de onderdelen vaak nog dezelfde dag worden verstuurd. C.A.R. heeft de grootste voorraad gebruikte Toyota-onderdelen van Europa. Deze onderdelen komen van eigen demontage. Er werken bij C.A.R. Toyota dan ook uitsluitend ervaren Toyota monteurs. Naast gebruikte Toyota en Lexus-onderdelen leveren wij ook origineel nieuwe en desgewenst imitatie nieuwe onderdelen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om onderdelen op afspraak te laten monteren.