PERFECT

Fast and efficient

Snel verzonden!

Pas top

Aucun suivis des commandes pas terrible

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, merci pour votre réponse. Dommage que tu ne sois pas satisfait. Nous vous avons envoyé immédiatement la pièce que vous avez commandée. Le service postal, PostNL, s'occupe de la livraison et des informations de suivi et de localisation. Malheureusement, il y avait beaucoup de monde pendant les vacances et de nombreuses expéditions ont été retardées. Néanmoins, nous espérons que vous serez satisfait de la pièce. Cordialement, Équipe CAR Toyota

Ik heb een gebruikt onderdeel gekocht, maar dat was niet te zien. Het verkeert in perfecte staat en werd snel en goed verpakt geleverd.

Snelle correcte service

Een zeer goede service, en duidelijk een bedrijf dat verstand van zaken heeft.

Dure verzendkosten.

Het onderdeel was helemaal goed maar €15 verzendkosten voor een klein roostertje slaat natuurlijk nergens op.

Beste heer Scheffer, Bedankt voor uw reactie. Het afdekkapje voor de mistlamp in de voorbumper dat u bij ons heeft gekocht koste € 15,-. De verzendkosten die u hiervoor heeft betaald waren € 12,50. Wij begrijpen dat dan de verzendkosten in verhouding tot de prijs van het onderdeel relatief hoog zijn. Het is echter gezien de afmetingen een onderdeel dat alleen als pakket kan worden verstuurd en niet als brievenbuspakket. Bij ons zitten de verzendkosten niet verwerkt in de prijs van het onderdeel om de prijs van onze onderdelen zo scherp mogelijk te houden. De verzendkosten die wij berekenen zijn de daadwerkelijke kosten die wij aan de vervoerder betalen. Wij zitten in een buitengebied en de pakketten worden dagelijks door de vervoerder bij ons afgehaald. Dit alles maakt dat de verzendkosten hoger zijn dan bij bijvoorbeeld een afhaalpunt of postkantoor. Ook kunt u duidelijk bij de bestelling zien wat de kosten voor verzending worden zodat u zelf de keus heeft om het wel of niet te laten versturen. Afhalen kan bij ons natuurlijk ook. Desondanks hopen wij dat u toch tevreden bent met het onderdeel. Met vriendelijke groet, Team C.A.R. Toyota

Correct en goed

Goed en correct

Top Ware. Super Schnell. Immer wieder. Danke

Insgesamt sehr zufrieden.

Das gelieferte Teil war in Bestzustannd, die Lieferzeit aber 1 Tag länger als 24 - 48 Std.

Rasche Abwicklung

Gefunden,bestellt,bezahlt und geliefert,so wie es sein soll!

Snelle levering, redelijke prijzen artikelen

Prima producten snelle levering. Een minpunt de verzendkosten 11 euro voor een artikel van 10 x 6 cm. a 100 gram vind ik veel te duur. Je kon het als briefpost laten versturen maar dan moest je bellen of e-mailen, wat veel te omslachtig is. Het zou veel beter zijn deze mogelijkheid gewoon bij de verzend mogelijkheden te zetten, zodat je een bestelling direct kan afwerken. (je kunt als bedrijf makkelijk aangeven als dit voor een artikel mogelijk is.)

Beste heer Drenth, Bedankt voor uw reactie. Wat betreft de hoge verzendkosten voor een klein artikel dat inderdaad via brievenbuspost bezorgd kan worden heeft u helemaal gelijk. Er wordt aan gewerkt om dit in ons systeem te verbeteren. Vanaf volgend jaar zal deze mogelijkheid voor de brievenbus geschikte onderdelen er zijn. Met vriendelijke groet, Team C.A.R.

prima service en goede kwaliteit

als je onderdeel no hebt kan je zien of ze het hebben en de prijs is ook netjes. goed verpakt en snel geleverd

Nette service

Fijne service, CAR had een vraag over mijn bestelling, belde op en verifieerde eerst of ik geen fout had gemaakt alvorens de bestelling af te sturen. Dat is dat kleine beetje extra, top!

fijn en snel geholpen

De onderdelen die ik bestelde waren snel in huis , keurig verpakt inclusief bevestigingsmateriaal, ook werd ik van te voren nog even door een vriendelijke medewerker gebeld er werden wat vragen gesteld zodat ik het juiste in huis kreeg, binnenkort een afspraak maken voor montagewerk aan mijn Camry, ik kijk ernaar uit, Topservice!

Goed advies, snelle levering maar aan de prijs

Website duidelijk, snelle levering, goed telefonisch advies, aan de prijs.

Snel antwoord terug op mijn vraag betreffende een handvat, kon de volgende dag al ophalen

Flawless original part quickly delivered across Europe

I ordered an original spare part for my Toyota at the weekend, which arrived well packaged at my home in Germany on the following Wednesday.

Goed en duidelijk

Duidelijke omschrijving. En de volgende dag geleverd. Beter kan het niet. Top

Zeer snelle service

Heb een onderdeel besteld en had de volgende ochtend vroeg al in huis. Alleen jammer dat het verzenden bijna even duur was als het onderdeel.

snel geleverd goed verpakt

Everything perfect!

Fast shipping, good packaging and the replacement part is in perfekt condition!

goed en netjes geholpen

aardige mensen met kennis

prima,

Snel en netjes bezorgd. Product klopt met beschrijving.

Snelle levering en het juiste onderdeel

Empresa de confiança

Empresa de confiança! Entrei em contacto e fui extremamente bem atendido. Obrigado

Schoolstraat 46 3864 MJ Nijkerkerveen

+31 6 20353468

Over C.A.R. Toyota Onderdelen

Al sinds 1993 staat C.A.R. Toyota voor passende en betaalbare Toyota onderdelen. Door te werken met originele Toyota onderdeelnummers (OEM nummers) en het chassisnummer van uw auto kunnen wij een goede pasvorm garanderen, we leveren onze onderdelen dan ook met pasgarantie. Vanuit het in Nijkerkerveen, bijna 3000 m2. tellende magazijn kunnen de onderdelen vaak nog dezelfde dag worden verstuurd. C.A.R. heeft de grootste voorraad gebruikte Toyota-onderdelen van Europa. Deze onderdelen komen van eigen demontage. Er werken bij C.A.R. Toyota dan ook uitsluitend ervaren Toyota monteurs. Naast gebruikte Toyota en Lexus-onderdelen leveren wij ook origineel nieuwe en desgewenst imitatie nieuwe onderdelen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om onderdelen op afspraak te laten monteren.