Zeer snelle service

Heb een onderdeel besteld en had de volgende ochtend vroeg al in huis. Alleen jammer dat het verzenden bijna even duur was als het onderdeel.

snel geleverd goed verpakt

Everything perfect!

Fast shipping, good packaging and the replacement part is in perfekt condition!

goed en netjes geholpen

aardige mensen met kennis

prima,

Snel en netjes bezorgd. Product klopt met beschrijving.

Snelle levering en het juiste onderdeel

Empresa de confiança

Empresa de confiança! Entrei em contacto e fui extremamente bem atendido. Obrigado

Top Händler

Nur der Versand dauert ewig… hab vor 2 Wochen bestellt und hab die Lieferung immer noch nicht erhalten .

Gewoon goed geregeld.

Snel antwoord op een online gestelde vraag, daarna kreeg ik de onderdelen snel geleverd.

Super entreprise

avait en stock une pièce non disponible a l'agence, commande usine sans délais. super sérieux, répond bien a votre demande par Mail

Unbürokratisch,einfach und schnell

Sehr netter Kontakt per Mail.Mike hat mir schnell und unbürokratisch weiter geholfen. Gute Anlaufstelle für Toyota Teile neu und gebraucht.Auch für ältere Toyotas. Sehr zu empfehlen.

Snel en keurig bezorgd. Ook vragag omtrent installatie werd uitgebreid beantwoord.

Mooie gloednieuwe gordel insteken voor oude Toyota Starlet

Car.nl had nog een paar nieuwe gordel insteken voor onze oude Toyota Starlet. Lang naar gezocht en nu gevonden. Snelle levering en prima service

Gute Kommunikation, passendes Teil, angemessener Preis, schnelle Lieferung

S o. absolut zu empfehlen

Snel en goed geleverd,

Hier kan ik nog oude en nieuwe onderdelen voor mijn auto vinden,prima…

Perfecte service

Het onderdeel dat ik had besteld werd snel, goed en netjes verpakt geleverd Ook een telefoontje dat ik gepleegd had, werd vriendelijk beantwoord Ook de prijs is goed Top service

Snelle levering en goede communicatie

Ik was met spoed op zoek naar nieuwe V-snaren voor mijn Land Cruiser uit 1996. CAR had deze zowaar op voorraad. Nog even gebeld om zeker te zijn dat het de goede onderdelen waren en volgende dag in huis!

Good service and help.

Couldn't find the right part for my 1995 Lexus, but they came up with a solution. Some extra work to modify available parts to usable ones.

Onderdeel hier wel verkrijgbaar

Voor mijn starlet toch het onderdeel gevonden. Nog telefonisch contact gehad. Fijn te woord gestaan. Goede service en snelle verzending. Ik ga hier vaker bestellen

No news

Hi, I am sorry to inform that I have ha no news about the delivery? Is my order Lost? Thanks for your help Michel

• Would you recommend us? No

Hello, How annoying that your package took a little longer to arrive. Because you live in Portugal, shipping may take longer than normal. We send your package with PostNL and from then on it is out of our reach. We regret that you gave us a grade of 2 for this. We would have liked you to have called or emailed us so that we could have checked together via track and trace where your package was. Despite the delay, we hope that you are still happy with your order. Kind regards, Team Car Toyota

Prima service!

Voor mijn Yaris 1.8TS onderdelen nodig, Prima foto's op de website Zowel telefonisch als site prima geholpen

Ik vind half half

Hallo Ik heb Kachelklep motor besteld tijd bestelde er staat originele toon heb ik gekregen dan was ge origineel is waar hebt u niet origineel niet gestuurd voor me Groeten. Taha zerar

Beste heer Zerar, Bedankt voor uw beoordeling allen jammer te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. U heeft bij ons een origineel nieuwe kachelklepmotor voor uw Toyota besteld en deze ook ontvangen. Wij snappen niet dat u denkt dat deze kachelklep motor niet origineel is? Het is toch echt een origineel nieuw onderdeel. Met vriendelijke groet, CAR Toyota

Fijn correct bedrijf

Goede onderdelen met zorg verpakt en verzonden snelle levering

zeer deskundig en zeer snel

toegankelijk, deskundig en snel. weten meteen waar je het over hebt.

Schoolstraat 46

3864 MJ Nijkerkerveen

+31 6 20353468

Over C.A.R. Toyota Onderdelen

Al sinds 1993 staat C.A.R. Toyota voor passende en betaalbare Toyota onderdelen. Door te werken met originele Toyota onderdeelnummers (OEM nummers) en het chassisnummer van uw auto kunnen wij een goede pasvorm garanderen, we leveren onze onderdelen dan ook met pasgarantie. Vanuit het in Nijkerkerveen, bijna 3000 m2. tellende magazijn kunnen de onderdelen vaak nog dezelfde dag worden verstuurd. C.A.R. heeft de grootste voorraad gebruikte Toyota-onderdelen van Europa. Deze onderdelen komen van eigen demontage. Er werken bij C.A.R. Toyota dan ook uitsluitend ervaren Toyota monteurs. Naast gebruikte Toyota en Lexus-onderdelen leveren wij ook origineel nieuwe en desgewenst imitatie nieuwe onderdelen. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om onderdelen op afspraak te laten monteren.