I have had nothing but great positive support.
Thanks for your review! Happy growing! 🌱 Sharon ILGM
Customer Service 10/10 Community online via the forums 10/10 Quality Genetics 10/10 I'm so happy I randomly found the website before I ordered from anywhere else. I LOVE ILGM! I cannot say enough good things about them.
Wow, what an incredible review! Thank you so much for your kind words. We're thrilled that we scored so high on several topics. Thank you for being an awesome customer, Darin! Sharon ILGM
Simply great they are truly there for you
Thank you so much for your amazing review. This just made our day! Happy growing! 🌱 Sharon ILGM
Always treated me fairly when having a problem with some of my beans once in a while. It’s good that they are bringing in some other exotic Small batch beans I think people would like it better if they get a little something for free like a few beans or something different from their order with their order
Hey Johnny, Thank you for your kind words! We’re happy to hear that you’ve had a positive experience with us, and we appreciate your feedback about the exotic small-batch beans. It's great to hear our customers are just as excited about this as we are! We also love the idea of adding something extra to surprise our customers, and I’ll be sure to pass your suggestion along to the team. Your thoughts help us improve, and we always want to make your experience with us even better. Thank you! Sharon ILGM
I have had only about a 30% success rate getting these to actually sprout a tail and pop up after planting. I tried soaking in warm water(distilled) paper towel method and scoring it. They just are not receptive. I finally got 3 to sprout and so far they look ok. ILGM did give me 10 extra for the trouble so they have been helpful. I usually have had better results with their seeds so this has been a little disappointing. I would not recommend these to anyone to plant.
Hey Randy, Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear that you've had a lower success rate with these seeds despite your efforts and previous success with our products. It sounds like you've gone above and beyond with different germination methods, and we're glad to hear that a few are starting to sprout. We understand your frustration, and we truly appreciate your patience. While we aim for the best quality, sometimes germination can vary. If you continue to experience issues, feel free to reach out—we’re here to help. Sharon ILGM
I have purchased seeds from ILGM for several years. Their customer service is always exceptional: prompt and very friendly.
Thanks for your review! Happy growing! 🌱 Sharon ILGM
Very good
Hi John, Thank you so much for your review! I'm really sorry to hear that 4 of your seeds turned out to be autoflowers. That definitely shouldn't have happened! Please reply to this message, and it will open a ticket for our support team to look into right away. Sharon IILGM
An order issue was resolved quickly
Thanks for taking the time to write us a review, you are awesome! Sharon ILGM
I believe now 5 years or so and have been extremely satisfied, if seeds didn't arrive they made it good. Very honest reputable company definitely would recommend to others, and I have recommended them.
Thank you so much for taking the time to leave us such a glowing review. We are happy to help you out at any time! Sharon ILGM
No hasles, customer service listens to the customers needs.
Hey Robyn, Thank you so much for your great review. Customer success means the world to us so you couldn't given us a bigger compliment, thank you so much! Sharon ILGM
Your product is first rate and delivery time is now down to a week or less. Germination is consistently near 100%.
Thanks for taking the time to write us a review, you are awesome! Sharon ILGM
I had 2 seeds that were duds so to speak.i contacted ILGM and without hesitation I was sent replacement seeds.runtz autos,I've had really good success rate on seeds Ive purchased considering but knowing if sumthin does happen ILGM backs there products is great, I highly recommend
Thanks for sharing! We are happy to hear you are pleased with our service! We are excited to hear about your success with our Runtz seeds! Happy growing! 🌱 Sharon ILGM
Always prompt shipments and great products!
Thanks for your review! Happy growing! 🌱 Sharon ILGM
I’ve been buying seeds from ILGM for four years now and never been disappointed yet.
Thank you so much for taking the time to leave us such a glowing review. We love to have you as one of our loyal customers! Sharon ILGM
Great, fast andvgreat priducts
Thanks for taking the time to write us a review, you are awesome! Sharon ILGM
Company been great ...question ..which plants are best for indoor growing and how..appreciate any thoughts
Great to hear that, Robin! Thank you for your review. When shopping on our site, you can use the filter option to display the strains that grow best indoors. Enjoy your shopping! Sharon ILGM
Great service, awesome selection. I would recommend your company to anyone. Look forward to continuing do business with you.
Thanks for taking the time to write us a review, you are awesome! Sharon ILGM
Exactly what was delivered was what they said it would be.
Thanks for your review! Happy growing! 🌱 Sharon ILGM
Your company sent me a second set of White Widow seeds because the first five seed you sent wouldn’t germinate. The new set of so called better seeds won’t germinate as well. I have followed your suggestions on germinating seeds and it didn’t work. This is not my first rodeo. I know how to germinate seeds been growing for almost 10 years now and I’ve never had an issue with the seeds. I’ve received from your company until now. This is total.BS!
Hey Kenneth, I’m really sorry to hear about the trouble you’ve had with the White Widow seeds, especially since you’ve been growing successfully for years. I completely understand your frustration, and I want to make this right. I see that my colleague is already in contact with you about this. We will make this right for you. :) Thanks again for your patience, and I apologize for the hassle! Sharon ILGM
Two of my seeds did not sprout
Hey Gregory, Thank you so much for leaving a review. I'm really sorry to hear that two of your seeds didn't germinate. Could you please get back to this message? This will create a ticket for our support team and they'll be able to help you out with your issue right away. Sharon ILGM
Going in pot tomorrow. Any good, recommended seeds for new indoor grower with pain & cancer. Just like to be euphoric & fun. So far White Widow has been my go-to, now I tried some F1 seeds & only the Titan & Milky Way grew to harvest, 2 plants out of 8 seeds. Love the LSD 25 AUTO.
Hey Michael, Thank you for your review. We wish you the best of luck with the plants you're growing! We have a strain selector tool on ILGM.com that can help you find the right strain for your needs. You can find it here: www.ilgm.com/strain-selector Hope this helps! Sharon ILGM
I have Gr dad purple,Gold leaf,LA confadential.G13,Girl scout cookie,Purple punch,Skywalker ,Apple fritter,Skittles,DoSiDo.couple others.All doin good.Customer service is fantastic.
Hey Jeff, Thank you for the fantastic review! We're absolutely thrilled to hear that all of your plants are thriving! 🌱 Sharon ILGM
Long time customer. My only gripe is they sell in odd numbers like 5 and my Hydro set up is a 6 pot. Why not sell in EVEN numbers? My seeds arrived in about 5 days from ordering. I put them in water yesterday and today they split, so I put them on paper napkins waiting for a tail to grow. I cant tell the future, but if past experience says anything, I am positive they will grow big. HEY, and if not, ILGM will make it right. I want to say that twice I bought from other venders and neither purchase paid off. One order of 12 had none germinate, ZERO and I complained for a week before they sent me 6 seeds. They said they did not replace the FREE seeds but as a buyer, there are NO FREE SEEDS. The 6 seeds would NOT growand kept Burning under LOW light, and I waisted 5 months for nothing but a Head ache. I am a LOYAL ILGM supporter from now on.
Thank you so much for your detailed and thoughtful review! We really appreciate your loyalty and long-time support. We're glad to hear that your seeds arrived quickly and have already begun germinating—sounds like you're off to a great start! We understand your feedback regarding the odd-numbered seed packs, and we’ll definitely pass that along to our team. We want to make sure our offerings suit the needs of all growers, so we appreciate your input. It's also great to hear that you've had positive experiences with us compared to other vendors. We're committed to making sure our customers get the results they deserve, and we’re here to support you every step of the way. Thanks again for sticking with us, and happy growing! If you ever need anything, don’t hesitate to reach out. 🌱 Sharon ILGM
I have been a long time consumer outstanding product quick on getting the product there all good
Thanks for taking the time to write us a review, you are awesome! Sharon ILGM
A recent order of 5 seeds did not sprout. I reported it and since then I have been stonewalled by Clare. First I had to plant these unsprouted seeds. Then wait a week while the seeds still do nothing. I report that and now you want to know all of the seed info. Lot number batch number and so on. I say no to that the seeds came from you so you should already have that info. I just want what I ordered. Long time customer/not to happy!
Hey Eldon, Thank you for your review! I'm really sorry to hear that you experienced difficulties germinating your seeds and felt overwhelmed by the questions from Clare. Our goal is to ensure that you have a smooth experience with the replacements we're sending. I want you to know that your replacements are already on their way. I truly wish you the best of luck with them, and please know that I'm here to help if you need any further assistance. Sharon ILGM
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours