De kennismaking was een inspirerend feestje!

Het uitpakken was een streling voor mijn zintuigen! De liefde en humor van het fairhip team spat er overal vanaf. Het was leerzaam de vrolijke informatie over de producten te lezen en meteen uit te proberen. Een inspirerende ontdekkingsreis! De microvezel pad is lekker zacht en de konjac spons een oosterse verrassing. Goed voor mijn huid! Monoi de Tahiti haarzeep wast schoon, ruikt lekker, maakt mijn haar zacht en geeft het een mooie glans en natuurlijke valling. Geweldig! De ontkiemde bloemzaadjes van Bag to Nature groeien snel in de vensterbank. Ik kan niet wachten tot de eetbare bloemen gaan bloeien, mijn bord versieren en mijn maag verwennen. Kortom, het kennismakingspakket smaakt naar meer!

De pakketjes van Fairhip zijn een feest!

Alles aan deze shop is mooi, vrolijk, aantrekkelijk sympathiek en goed verzorgd. Het begint al goed bij een bezoek aan de site: mooie producten, kleurtjes en grappige teksten. Als je het pakketje eenmaal in huis hebt is het helemaal feest, want dan ruikt het nog lekker ook! De bijgeleverde brief en tips (alles mooi gestyled) motiveren om duurzaam aan de slag te gaan. Het is leuk om de producten uit te proberen. Er zitten zeker een paar blijvertjes bij. En het allermooiste van dit alles is dat je ineens ook een beetje een wereldverbeteraar bent.

Waar is de fanhip club?

Gezellige doos, leuke tips, persoonlijke brief... echt een plezier to be fair :)

Helemaal leuk zo'n pakket vol kleurrijke verrassingen!

Fijne producten die je met een goed gevoel kunt gebruiken

Super tof!

Ik ben lekker aan het experimenteren met jullie plastic-vrije producten! Is wel even aanpassen qua gebruik, maar wat leuk! Duurt even voordat je haar aan de shampoo went, dus wel volhouden ;) Verder top service en megasnelle verzending :o)

"fairhip, wat een aanwinst"!

Hallo beste fairhippers, Allereerst complimenten voor jullie fantastische en humorvolle website! Kleurrijk van pallet en met zorg uitgekozen producten. Om te snuffelen had ik besloten om voor het kennismakingspakket te kiezen. Bij binnenkomst vond ik de verpakking al heel feestelijk en vrolijk. Heel eigen! De draagtas met specht en tekst spitsvondig. Even twee producten in de spotlight: 't Aleppo zeepje kon zich direct bewijzen en werkte optimaal bij het verwijderen van een vlek op mijn shirt na het eten van een fout hapje. De Konjac spons... HEERLIJK met hoofdletters. Ik kom zeker en vast bij jullie terug. Succes en hou vol. Met vriendelijke groet, Ellen

Initatieven waar de wereld beter van wordt!

Het is natuurlijk altijd beter om helemaal nooit meer wat te kopen, maar als het dan toch moet, dan is Fairhip wel een supermooie plek om aan je koopverslaving te voldoen

zeer sympathiek, ik gun het ze heel groot te worden (omdat ik vertrouw op hun verantwoordelijkheid)

Ik begrijp dat dit een start-up is. Dat is bij de bestelling wel een beetje te merken. Maar zoals met alles zal het later wel beter worden. Ook was de bestelling niet de volgende dag binnen, en niet de dag erna. Maar als we allemaal als kleine onvolwassenen de hele tijd alles maar direct willen hebben, weten we zeker dat het einde der tijden ons eerder zal bereiken dan ons laatste pakket.

Geweldig origineel en actueel; de naam zegt alles: Fair+hip!

Nog nooit eerder zo'n origineel concept gezien. Alle producten en pakketjes worden met zeer veel zorg en liefde ingepakt, inclusief een vleugje humor als kers op de taart. Een feest om te ontvangen enne een "3.0" cadeau-tip voor iedereen omdat je ook nog e.e.a. kunt personaliseren.

Humorvolle aandacht voor duurzaam kopen

De rozenshampoobar is reuze schuimig en fijn om je haar mee te wassen. Bakpapier werkt prima en onze plant is dolblij met de Bewateringsbol. En dat alles in een feestelijk pakketje met leuke tips. Een aanrader, ook om als cadeau te verzenden aan ieder die wat aandacht nodig heeft :-)

Wat leuk

Een pakket vol vrolijkheid en aanzetten tot een duurzamer leven

Verrassend

Heerlijke producten. Heb van alles genoten en de tas gaat mee overal mee naartoe.

Zoek je een duurzaam ,origineel en verzorgd kado: kijk op www.fairhip.nl/

Hoogste tijd om onze levensstijl te veranderen... .onze aarde ligt op apegapen .....!? Anders gaan inkopen is een stap in de goede richting hem samen weer wat beter te maken.... Ik doe mijn best ... en Fairhip...helpt met zijn inspiratie en tips enz.....een handje mee.

Verrassend.

Sterker nog m'n hele leven is drastisch veranderd, helemaal op z'n kop gezet. Ik heb nog nooit zo lekker gegeten, en ik heb de specht uiteraard eerst vriendelijk bedankt.

Echt een heel verrassend pakket. Je word er helemaal blij van. Al die kleuren en al die geuren

Zo leuk en verrassend zo,n kennismakings pakket. Ik had het cadeau gedaan aan mijn zus en die was er heel blij door verrast. Zulke lekkere geuren en vrolijke kleuren en nog duurzaam ook. Ga het zeker nog een keer doen bij een andere gelegenheid.

Fijne producten en superservice

Het is echt een cadeau voor jezelf of een ander als je iets bij Fairhip besteld. De spullen zijn fijn, ruiken heerlijk en je bent bewust bezig. Maar ook hoe het verpakt is. Overal is over na gedacht. Wat een heerlijke ervaring! Ik raad t iedereen aan.

Toppie

Leuke verrassende producten en goede service

Heel feestelijk

Inhoud fantastisch, vooral het eetpapier

Verassend !

Vooral het persoonlijke maakt het speciaal. :)

mooie producten met zorg verpakt, echt een cadeautje

Alles straalt liefde en aandacht uit, de producten en materiaal waarvan het gemaakt is, de manier waarop het verpakt wordt en de leuke kaartjes met praktische tips die meegestuurd worden. De 2 wattenschijfjes die ik heb gekocht zijn echt mijn favoriet! Zacht, makkelijk uitwasbaar en snel te herbruikbaar. Ik kom zeker terug voor meer :-)

Leuke artikelen en feestelijk verpakt: professioneel en aan alles is gedacht: ook de verpakking klopt met de filosofie

Uitstekend!

Mooie site, leuke verhalen & tips.

Een leuk kado om uit te pakken

Erg leuk verpakt en leuke hippe spullen die ook nog eens goed voor het milieu zijn en lekker ruiken

Over fairhip

De leukste webshop met duurzame producten en (cadeau)pakketten! Wij van fairhip proberen de nuance aan te brengen met verrassende duurzame producten en (cadeau)pakketten, tips, adviezen en inspiratie gebracht met een snufje humor. Want natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met deze aardkloot, het schijnt dat we er maar één hebben. En het mag af en toe ook best een onsje minder zijn. Een betere wereld begint bij jezelf, een duurzamere levensstijl ontstaat stapje voor stapje. Koop meer spullen en red de planeet! Grapje natuurlijk, maar we doen ons best :). Wees welkom in onze webshop en ontdek iets nieuws: https://www.fairhip.nl.