Super verrassend!

Hele leuke verpakking van binnen, duidelijk waarvoor en van wie het kwam.

Goed om te lezen, dankjewel!

Super fijne communicatie en een prachtig kerstpakket

Ik heb heel fijn contact gehad met Fairhip over het samenstellen van een kerstpakket voor onze stichting. We zijn erg blij met het resultaat. Het is mooi duurzaam verpakt in een compacte doos met wat leuke versiering. Top dat er zo met ons is meegedacht voor een kerstpakket op maat van goede kwaliteit!

Hartelijk dank! Graag tot een andere keer :-)

Dat de cadeaus duurzaam zijn en dat je ook nog zelf mag samenstellen is super. Het is duidelijk wat de prijzen zijn en het aanbod is groot. De handgeschreven kaart maakt het extra speciaal. De verzending ging snel ondanks de feestdagen. En de ontvanger was hartstikke blij. Ik ga zeker nog een keer iets bestellen.

Wat fijn om te lezen, heel graag tot een volgende keer!

Cadeautje met een goed gevoel

Van mijn werkgever kreeg ik als kerstcadeau een bon waarmee ik op internet duurzaam kon shoppen. Uitgekomen bij fairhip, leuke site. Goede producten (die ik eerlijk is eerlijk niet allemaal zelf zou kopen want duur, maar nu dus des te meer) en snel bezorgd. Uiteraard bij afhaalpunt want milieu ;) Erg leuk verpakt, feestje om uit te pakken. Blij mee.

Wat leuk dat je bij ons terecht bent gekomen, bedankt voor je mooie review!

Goed gevulde, vrolijke box met leuke, duurzame producten!

Helemaal tevreden, geweldig om als cadeau te geven.

Hartstikke fijn om te lezen, bedankt!

Leuke producten en razendsnelle levering!

Ik werd heel blij van het aanbod. Ik hou niet van onnodige spullen maar wilde toch even iets doen voor een klant. Ik kon kiezen uit veel leuke circulaire producten. En ik was een beetje laat met het regelen zo vlak voor kerst maar het is supersnel gedaan en kwam op tijd voor de feestdagen. Top!

Fijn om te lezen, graag tot een volgende keer!

Snelle levering en mooi verpakt

Ze hebben leuke producten en brengen het met humor

Bedankt voor je mooie woorden! Graag tot een volgende keer :-)

Bestellen bij Fairhip is een feestje

De webwinkel en handige info kaarten van Fairhip helpen mij op een makkelijke manier natuurvriendelijk keuzes te maken voor alledaagse dingen in huis. Ik ben ooit begon ik met een product en dat beviel zo goed dat ik nu steeds meer gebruik maak van hun uitgebreide assortiment. De pakketjes die ik van Fairhip krijgt, zijn elke keer weer een feest om uit te pakken! Nooit gedacht dat ik van een bestelling wc blokjes zo blij kon worden.

Wat heerlijk om te lezen, worden wij heel blij van! :-)

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en super hoe ook aan de verpakking en vervoer is gedacht. Ingenieuze oplossingen voor allerlei producten. De kaartjes met tips zijn ook geweldig

Wat fijn om te lezen! Onze dag kan niet meer stuk :-)

De ondernemende meiden van Fairhip bewijzen dat duurzaam super tof is!!

Het is altijd een feestje om pakketjes van Fairhip uit te pakken! Heerlijke producten en fijne spulletjes! Ga zo door meiden!

Dankjewel! Heel fijn zo'n compliment :-)

Prima. Leuk verpakt

Dankjewel!

Leuk pakket met inderdaad hippe producten

Pakket werd snel bezorgd en zat vol met leuke producten. Geslaagd verrassingscadeau!

Dankjewel! Heel graag tot een volgende keer :-)

Echt mooie eerlijke producten

Alles was heel snel en goed geregeld. Mooie eerlijke producten. Ook als cadeautje. Het telefoon tasje vind ik top. Van materiaal gemaakt van zakken van vissenvoer.

Dankjewel! Goed om te lezen.

Top; helemaal content met m’n bestelling.

Leuke producten, ruime keus en keurig verzorgd en bezorgd.

Dankjewel Femke! Van jouw 10 worden we heel gelukkig :-).

Goed !

Bijzondere producten voor een ‘Faire’ prijs. Grote keus. Een leuke site.

Dankjewel! Heel fijn zo'n compliment :-)

Snel, goed en duurzaam

Mijn bestelling is snel afgehandeld en werd zoals gewenst in een eerder gebruikte doos bezorgd. Blij met de kleding!

Goed om te lezen, bedankt voor je mooie review!

Heerlijke producten en top sevice!

Heerlijke produkten en top service!!

Dankjewel!! Heel veel plezier ermee :-)

Heel prettige samenwerking met mooie producten

Hergebruik, origineel en geen massaproductie.

Dankjewel! Zo'n mooie review worden we heel blij van :-)

Fijn geholpen bij afhalen

Volgens mij hebben jullie heel veel leuke spullen en zou een winkel waar je ertussen rond kunt lopen ook heel leuk zijn.

Dankjewel, wie weet ooit. Nu kunnen we van alles uit de voorraad halen en laten zien. Helaas nog geen plek om rond te snuffelen ;-)

Fijne service, goeie producten

Makkelijk besteld, en zelfs nog aanpassingen binnen bestelling aan kunnen geven

Dankjewel! We pakken graag weer eens een andere keer wat in voor jou :-).

Erg leuke ontdekking!

De verantwoorde producten zijn duidelijk beschreven, makkelijk te bestellen en worden -goed verpakt- snel geleverd. Met een extraatje en een kaartje als persoonlijke noot. Mijn notebook van steenpapier gebruik ik elke dag met veel voldoening, de wasbare gezichtsreinigings pads komen net uit de machine. In de bamboe zeepbakjes komt handgemaakte zeep, eentje voor eigen gebruik, een als cadeautje! Dank voor deze goede dingen!

Hartelijk bedankt! Hartstikke fijn om de dag te beginnen met deze mppie review in de inbox :-). Graag tot een volgende keer.

Fijne webshop met mooie producten!

Dit keer een supermooi regenboog scheermes besteld, wederom heel erg blij mee!

Dankjewel Suzanne!! Een mooie kleurrijke dag gewenst :-).

Chapeau

Snel geleverd. Duurzaam verpakt. Tevens nog enige presentjes en tips bijgevoegd.

Dankjewel! Heel graag tot een volgende keer :-)

Heldere website zodat bestelling plaatsen makkelijk gaat.

Heel fijn dat je ook kunt ophalen. Ging heel makkelijk om daarvoor een afspraak te maken Goede zaak dat bezorging niet de volgende dag is. We moeten er vanaf dat alles zo snel mogelijk moet.

Door de vakantie een beetje een late reactie... maar goed om te lezen, dankjewel en graag tot een andere keer!

Netjes en duurzaam verpakt

Zo kan het ook! Netjes en duurzaam verpskt met aandacht voor t milieu.

Goed om te lezen, bedankt voor je positieve feedback en graag tot een volgende keer!

Over fairhip

De leukste webshop met duurzame producten en (cadeau)pakketten! Wij van fairhip proberen de nuance aan te brengen met verrassende duurzame producten en (cadeau)pakketten, tips, adviezen en inspiratie gebracht met een snufje humor. Want natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met deze aardkloot, het schijnt dat we er maar één hebben. En het mag af en toe ook best een onsje minder zijn. Een betere wereld begint bij jezelf, een duurzamere levensstijl ontstaat stapje voor stapje. Koop meer spullen en red de planeet! Grapje natuurlijk, maar we doen ons best :). Wees welkom in onze webshop en ontdek iets nieuws: https://www.fairhip.nl.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.