Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Prima!
Beveelt aan
7 February 2025
Ria
Wezep
Dankjewel!!
Fijne producten en alle kleine beetjes helpen als we wat zuinige op onze aarde zijn.
Beveelt aan
3 February 2025
Greet
Den Haag
Dankjewel!
WAARDE- én LIEFDEVOL en daarbij met veel ZORG verpakt !
Beveelt aan
31 January 2025
F
Den Haag
Dankjewel!
Deze bestelling is geplaatst voor een jarige collega. Die was aangenaam verrast en vond het een super leuk en origineel cadeau. Daarom hebben wij bedacht dit in een "bulkje" aan te schaffen zodat iedereen van ons dit kan ontvangen als verjaardagscadeau. Helaas er nu achter gekomen dat jullie ermee gaan stoppen. Wij nemen graag een deel af. En we blijven stiekem hopen dat jullie op een manier toch weer tevoorschijn komen met net zo'n leuk idee als dit. Succes in de toekomst!!
Beveelt aan
30 January 2025
Anne
Almere
Wat superfijn om te lezen! We worden heel erg blij van dit soort berichten.
Mooie producten; plezierige communicatie. Jammer dat Fairhip stopt.
Beveelt aan
23 January 2025
Inge
Rijswijk
Heel erg bedankt voor de trouwe klandizie!
Vriendelijke mensen. Alles heel netjes.
Beveelt aan
3 December 2024
Maria
Den Haag
Hartelijk dank! Graag tot een volgende keer.
Bij fairhip ben ik goed geslaagd, en dat zegt iemand die nagenoeg nooit online winkelt. Ik ga echt liever naar een ‘fysieke’ winkel. Zo houden we mensen aan het werk, toch. Maar voor die ene keer dat ik toch via internet bestel: prima product en snel en goed afgehandeld. Mooi Sinterklaascadeau, blij mee.
Beveelt aan
27 November 2024
Harmien
Zuidlaren
Bedankt, fijn om te lezen! Gezellige Sinterklaas :-)
Deze keer (kom namelijk graag terug in deze webshop) bestond mijn bestelling uit de houten tandenborstel en toiletblokken. Nooit verwacht dat houten tandenborstels niet zo vies zijn als houten bestek. De kop is lekker breed en de haartjes zijn fijn! Na een lange zoektochten eindelijk de ideale toiletblokken gevonden voor een moderne wc (zo eentje zonder die rand). Aanrader! Oftewel, ik kom gewoon weer terug en bestel dan gelijk weer die lekkere Klepper dropjes mee
Beveelt aan
4 November 2024
Brigitte
Sassenheim
Dankjewel! Graag tot de volgende keer weer! :-)
Iedere keer BLIJ met de bestelling.
Beveelt aan
2 November 2024
F
Den Haag
Dankjewel! Worden wij blij van :-)
Leuke cadeautjes (uitwisbare notitieblokjes van Moyu) hier gekocht en opgehaald in centrum Den Haag. Enige jammere is dat er geen fysieke winkel is om rond te kunnen snuffelen :) Maar wel een mooie webshop!
Beveelt aan
16 October 2024
Iris
Den Haag
Dankjewel Iris! Hartstikke fijn om te lezen! :-)
Het kopen en bestellen was een prima ervaring. Verzending via DPD liet even op zich wachten. De inhoud & de uitpakker ervaring maakte het weer helemaal goed.
Beveelt aan
9 October 2024
Ivon
Utrecht
Dankjewel Ivon, graag tot een volgende keer!
Omdat ik in het Haagse woon is het heel fijn dat ik bestellingen kan ophalen en op mijn verzoek geen overtollige verpakking gekregen. Ze pakken het altijd leuk in maar het was voor mezelf dus leuke verpakking was niet nodig. En juist de overvloed aan verpakkingsmateriaal wil ik helpen verminderen.
Beveelt aan
2 October 2024
Inge
Rijswijk
Wat fijn om te lezen! En super dat je aangaf alleen het artikel te willen zonder poespas :-).
Ik heb al een aantal andere shampoo en conditioner bars gebruikt van andere merken, maar ik vond toch dat mijn haar een beetje stroef bleef. Deze daarentegen is super! Ik heb zowel de shampoo en conditioner kokos en ik vind ze allebei heel erg fijn. De volgende keer probeer ik een andere geur! Iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeur, maar fijn dat er zoveel keuze van verschillende merken shampoo bars zijn.
Beveelt aan
21 September 2024
Nicole
Oegstgeest
Wat goed om te lezen! Heel fijn dat deze bijdragen aan een 'great hairday' :-)!
Opnieuw was mijn bestelling top. Deze keer ging ik naar de website voor een nieuwe thermosbeker. Ik heb de blauwe Izy beker gekocht en die doet wat het moet doen. De lekkerdere koffie van thuis gaat lekvrij mee naar kantoor. De siliconen pannenlikkers zijn goed want ze beschadigen de pannen niet! En de dropjes van Klepper en Klepper zijn inmiddels al op... Ik kom zeker weer terug in deze webshop!
Beveelt aan
8 September 2024
Brigitte
Sassenheim
We zijn ontzettend blij met jou als klant! En zien je heel graag weer terug, fijne dag!
Altijd mooie spullen, kwaliteit én duurzaam. Netjes verpakt en altijd fijn te gebruiken.
Beveelt aan
26 June 2024
Linda
Delft
Heel fijn om te lezen. Graag weer tot een volgende keer!
Mooie spullen leuk verpakt alsof je een kadootje krijgt
Beveelt aan
24 June 2024
Daniel
Bergschenhoek
Dankjewel voor je bestelling! Graag tot een volgend cadeautje ;-).
Helaas is mijn pakket naar Amsterdam verstuurd ipv Papendrecht. Dit was een cadeau en daardoor helaas niet op tijd cadeau kunnen doen…
Beveelt niet aan
22 May 2024
Floor
Papendrecht
Balen dat dit helemaal is misgegaan. Gelukkig heeft DPD snel gereageerd en het op kunnen lossen. Zij snapten ook niet hoe een pakket geadresseerd naar Papendrecht in Amsterdam terecht kwam... Vervelend dat het cadeau niet op tijd was. Fijn dat het uiteindelijk wel is goedgekomen.
Ik vond de bestelling via de website onduidelijk. Gelukkig wel snel contact via de mail.
Beveelt aan
9 April 2024
Harjet
Dalfsen
Graag tot een volgende keer.
Het voelde als een feestje de bestelling uit te pakken. Blij met de producten ondermeer de tandenborstel.
Beveelt aan
2 April 2024
Fem
Den Haag
Fijn om te lezen, dankjewel!
Weer was deze bestelling en levering fijn! Tot de volgende!
Beveelt aan
31 March 2024
Kariene
Delft
Graag! :-)
Iedereen die tot nu toe (netjes op tijd) een fairhip pakketje heeft ontvangen is heel blij. Kennelijk is het uitpakken een leuke ervaring. Het handgeschreven kaartje doet ook veel. Ik ben ook blij omdat de cadeautjes tof & fair zijn en ik zelf invloed heb op de samenstelling. Kortom: iedereen blij!
Beveelt aan
19 March 2024
Janne
Oirschot
Dankjewel. Wij ook helemaal blij met jouw mooie review!
Met zorg verpakt, snel bezorgd, fijne produkten.
Beveelt aan
18 March 2024
M.
Oss
Dankjewel! Heel graag weer tot een volgende keer.
Weer enorm blij met de fijne duurzame artikelen van fairhip. En altijd een feest om het pakket te ontvangen en open te maken. Daar werd ik blij van :)
Beveelt aan
18 March 2024
Lizette
Wateringen
Dankjewel Lizette, wat goed om te lezen en wat fijn dat je het met ons deelt!
Daar worden wij dan weer blij van :-)
In de nieuwsbrief stonden de kleurstiften voor de handige Moyu steenpapier schriften. Gelijk een bestelling geplaatst en daar heb ik geen spijt van. Ze schrijven ontzettend fijn! Die had ik best eerder willen hebben. Net als de bakspatels. Stevige en goede kwaliteit. Zonder harde uitstulpingen die je altijd in de winkel ziet. Ik gebruik ze zonder de pannen te kunnen beschadigen. Ook een echte aanrader! Ik kom vast en zeker weer terug naar de webshop!
Beveelt aan
11 March 2024
Brigitte
Sassenheim
Dankjewel, we zien je heel graag weer terug!
Hele leuke verpakking van binnen, duidelijk waarvoor en van wie het kwam.
Beveelt aan
15 January 2024
Roan
Amsterdam
Goed om te lezen, dankjewel!
De leukste webshop met duurzame producten en (cadeau)pakketten!
Wij van fairhip proberen de nuance aan te brengen met verrassende duurzame producten en (cadeau)pakketten, tips, adviezen en inspiratie gebracht met een snufje humor. Want natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met deze aardkloot, het schijnt dat we er maar één hebben. En het mag af en toe ook best een onsje minder zijn. Een betere wereld begint bij jezelf, een duurzamere levensstijl ontstaat stapje voor stapje.
Koop meer spullen en red de planeet! Grapje natuurlijk, maar we doen ons best :). Wees welkom in onze webshop en ontdek iets nieuws: https://www.fairhip.nl.
Lange Voorhout 102
2514 EJ Den Haag
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops_aangepast