Prachtige producten

De bestelde producten zijn heel fijn, en enorm leuk en duurzaam verpakt.

Heel fijn om jouw review te lezen :-). Dankjewel!

Altijd een feestje

Altijd een feestje om je bestelling uit te pakken Ben er weer heel blij mee

Super! Graag weer tot een volgende keer.

helemaal goed, leuke en grappige producten en ook nog eens duurzaam

Vooral het uitzoeken van de sokken is altijd weer een feestje. En wie wil er nou geen champagnethee?

Superdank weer voor je bestelling. Nu zelf uit het buitenland :-)!

Zo leuk en echt héél blij verrast!

Het is een FEEST om, als jarige, geschenken (gekocht bij fairhip) te ontvangen! Zo LEUK en echt heel BLIJ verrast! Van harte aan te bevelen! Onder meer heerlijke drop, hippe sokken en thee. Met zorg en toewijding verpakt, waarvoor dank!

Dankjewel voor deze enthousiaste review Femke!

Veel keus en snelle service

Zelfs een goede controle van het adres.

Dank je wel Ad!

heel veel plezier van uitzoeken tot uitpakken en gebruiken toe

ontzettend leuk hoe de producten gepresenteerd worden; een hoog feel-good gehalte. Ook de verpakking en verzending is een plezier om te volgen; persoonlijk gevoel. Het is ook heel leuk om iets van fairhip kado te doen omdat het verhaal goed is en bijdraagt aan al onze pogingen om de wereld een klein beetje beter te maken

Dank je wel voor je persoonlijke hoge feel-good gehalte review! Heel fijn te horen! Graag tot een volgende keer :)

Goed meegedacht en creatief probleem opgelost

Korte lijnen, snelle acties zeggen wat ze doen en doen wat ze beloven.

Dankjewel! Graag tot een volgende keer!

Fijne spullen

Mooie kwaliteit spullen

Dankjewel! Graag tot een volgende keer :-)

In mijn ogen is de missie van FAIRHIP geslaagd, om verrassende duurzame cadeau pakketten te creëren.

Mijn medewerkers waren ook dit jaar weer erg blij met hun kerstpakket. Als werkgever vind ik het fijn om verschillende soorten pakketten te mogen combineren. Ook de goede communicatie, snelle service en aanlevering op de praktijk is ideaal.

Bedankt! Ontzettend leuk dat je dit jaar wederom de kerstpakketten bij ons hebt besteld! :-)

Mooie producten, snel verzonden & goed contact

Ik heb super mooie producten ontvangen, allemaal duurzaam verpakt en snel verzonden.

Dankjewel! Heel graag tot een volgende keer :-)

Goede duurzame producten, leuke cadeaus

De plek om m’n duurzame huishoud- en verzorgingsproducten te kopen. Daarnaast goeie plek om een cadeautje te vinden (bv de kennismakingsakketten). Duidelijke communicatie en goede service bij ophalen of bezorgen. Ik kom steeds weer graag terug.

Dankjewel en heel graag tot ziens in 2023!

Wat een feestje!

Voor onze bedrijfskerstviering hebben wij een bestelling geplaatst bij Fairhip voor een groot aantal cadeaubonnen. Het contact was enorm fijn en de dames dachten in alles mee! De cadeaubonnen werden in combinatie met leuke kleine items van de shop verpakt samen met een begeleidende brief met daarin leuke tips voor de feestdagen. De levering was zorgvuldig en snel en het was een waar feestje om de pakketjes te mogen ontvangen! We kunnen niet wachten om deze leukerds te mogen uitdelen over een paar weekjes :). Nogmaals hartelijk dank voor de sublieme service!

Dankjewel! Hiervan gaan we wel een beetje blozen :-). Alvast een hele leuke kerstviering gewenst!

Snelle service en super aardige klantenservice

Voor Sinterklaas zocht ik leuke kleine presentjes. Op de website van Fairhip vond ik de shampoozeepjes. Samen met zeeptasjes was dit een perfect cadeautje. Omdat ik zelf niet in de gelegenheid was het op te halen besloot ik de cadeautjes te laten bezorgen. De volgende dag lagen ze al in mijn brievenbus. Perfect!

Dankjewel, veel plezier met sinterklaas en graag tot een volgende keer!

Bewaardoosje sluit niet, ruikt naar zeep.

Bewaardoosjes besteld, maar deksel van een van de doosjes sluit niet af, is verbogen. Alle doosjes, die bedoeld zijn voor het bewaren van voedsel, ruiken naar zeep! Voor terugsturen moet je zelf de verzendkosten betalen…

Beste M, Jammer dat u de gratis sample/het aleppozeepje niet kunt waarderen. Als u de bakjes afwast is de zeeplucht gelijk verdwenen. Wellicht kunt u een e-mail sturen naar info@fairhip.nl, met een foto van de beschadigde deksel. Dan kan ik kijken wat ik voor u kan betekenen. Groeten Ilonka

Mooie pakketjes en fijne producten!

De producten van Fairhip horen er al helemaal bij in m’n huishouden. Fijn spul! En heb al veel geleerd van de tips die bij elk pakketje meegestuurd worden.

Super fijn te horen Gerda, dank je wel!!

Webshop voor duurzame (relatie)geschenken

Duurzame & hippe webshop met leuke, kleurrijke (relatie)geschenken. Werd bezorgd door fietskoerier. Eenvoudig bestellen en duidelijke communicatie, met humor. Aanrader!

Super goede service

Er werd fijn meegedacht en ik werd steeds heel goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen. En leuke spullen natuurlijk!

Prachtig product mogen ontvangen!

Goede service en afhandeling van de bestelling. En bovenal een geweldig product, de lichtzakjes gemaakt van gebruikte theezakken uit India. De extra informatie erbij is heel sterk. En in ons geval nog eens extra passend in het thema Gi-Ga-Groen op school. Gaaf om op deze dag van de leerkracht uit te kunnen delen.

Wat ontzettend leuk om te lezen! lang leve de dag van de leerkracht :-)

Heerlijke en eerlijke spulletjes !

De smoked lime limo en chocolade zeiltjes zijn overheerlijk! Goede en snelle service en verassende selectie aan spulletjes. Ow en leuke huisstijl :)

Dankjewel!! We geven het compliment door aan onze vormgever :-)

snel bezorgd, leuk verpakt!

Prima producten en hele snelle bezorging, ondanks de aangekondigde vakantie. De duurzame verpakking was heel fijn, met name het op-eet-papier en de kleine chocolaatjes! :-)

Dankjewel, heel fijn om te lezen!!

Mooie duurzame producten

Cadeau voor collega gekocht, was er erg blij mee. Mooie duurzame producten, wel prijzig maar wel mooi en ruim assortiment. Leuk dat je er een persoonlijk kaartje bij kunt bestellen, leuke service. Je wordt goed op de hoogte van de bestelling gehouden. Vriendelijk personeel.

Dank je wel Wilma en fijn dat de collega er blij mee is!

Goede kwaliteit en een goed gevoel

Spullen zien er prima uit. Met zorg gemaakt. En het geeft een goed gevoel

Daar doen we het voor! Dank je wel!

Leuke duurzame items

Vooral met het stalen scheermes/safety razor van Bambaw en de toiletblokjes van Toilet Tapes ben ik heel blij. (Let wel: 't mesje wordt ingenomen als je met de Eurostar trein richting Londen reist, heb ik helaas persoonlijk ondervonden. Ik moest dus in Londen nieuwe (dure) mesjes kopen!) De toiletblokjes ruiken heerlijk.

Dank voor je mooie review en goed te weten wat betreft de mesjes. Graag tot een volgende keer!

Hele leuke duurzame cadeau pakketten!

Met zorg ingepakt.

dank je wel voor deze met zorg gemaakte review Rosanne! :)

Fijne communicatie

Eerste keer besteld bij Fairlop. Ik zocht naar een duurzame en unieke cadeaus. Ik kwam bij hun terecht en het fijne is dat je een leuk pakket zelf kan samenstellen. De communicatie was zeer netjes, alles was netjes verpakt en ook erg snel verzonden. Dank julliewel

Dank je wel Chaya! Graag tot een volgende keer!

Over fairhip

De leukste webshop met duurzame producten en (cadeau)pakketten! Wij van fairhip proberen de nuance aan te brengen met verrassende duurzame producten en (cadeau)pakketten, tips, adviezen en inspiratie gebracht met een snufje humor. Want natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met deze aardkloot, het schijnt dat we er maar één hebben. En het mag af en toe ook best een onsje minder zijn. Een betere wereld begint bij jezelf, een duurzamere levensstijl ontstaat stapje voor stapje. Koop meer spullen en red de planeet! Grapje natuurlijk, maar we doen ons best :). Wees welkom in onze webshop en ontdek iets nieuws: https://www.fairhip.nl.