Mooie producten en een snelle levering

Alle producten voelen, ruiken en proeven goed. Zo fijn om met kleine beetjes te helpen duurzamer te leven. Ik kom graag terug in deze webwinkel!

Mooie woorden Brigitte en dank je wel dat je met kleine beetjes helpt! Graag tot een volgende bestelling =)

Ik ben heel enthousiast over de producten die ik heb besteld, moest natuurlijk eerst alles uitproberen voordat ik reactie kon geven. Prima dat het snel is bezorgd.

Wat fijn te horen Rita! Dank je wel en graag tot een volgende bestelling!

Feestelijke doos met mooie spullen!

Heel leuk om een pakket van jullie te ontvangen. Feestelijke verpakking met mooie spullen. Rode deo ruikt lekker en werkt goed!

Wat fijn te horen Simone! En goed dat je oksels ook fris en lekker ruiken =)

Cadeaupakket versturen via Fairhip: super leuk idee!

Ik verstuurde vorige week via Fairhip een pakket met leuke, slimme en duurzame producten naar een jarige vriendin. Ik had er een persoonlijk kaartje (is een optie bij online bestelling) bij kunnen voegen. En mijn vriendin was zo blij verrast!

Dank je wel voor je bestelling en prachtige review Barbara, een blij verraste vriendin is fijn te hebben! =)

prima, snelle bezorging, goed contact

ik heb enkele producten besteld en kado gedaan. ontvangster was erg blij en verrast met wat er allemaal beschikbaar is. 1 praktisch puntje: de fles siroop was open gegaan tijdens verzenden

Dank je wel voor je bestelling en feedback Linda, we pakken het voortaan nog beter in!

Heel verassende milieu verantwoorde inhoud !

Heel leuk om uit te pakken- lijkt soort grabbelton. Sokken gemaakt van plastic uit zee- echt geweldig! Mn de eetbare en drinkbare dingen vond ik heel leuk - weer eens wat nieuws te proberen. En verantwoorde zonnebrand ook echt iets wat veel meer in de schappen moet staan. Het ziet er allemaal ook heel aantrekkelijk uit - mooie stijl.

Hallo Wendy, Dankjewel! Graag tot een volgende keer :-)

Leuke doos om cadeau te geven!

Ik wist niet echt wat ik kon verwachten toen ik het pakket bestelde. Was enigszins bang voor een megadoos, maar het was een leuk klein doosje vol verrassingen. Alleen een van de zeepjes rook nogal 'organisch', maar verder werd alles heel goed ontvangen.

Echt geweldig zulke mooie producten

Ik ben heel enthousiast over fairhip. Wil meer voor het milieu doen en deze website helpt mij hiermee. Leuke verrassings pakketten.

Dat is fijn te horen Anthony! Daar doen we het voor!

Prima sevice, snel bezorgd en leuk ingepakt

Scrub maar raak. Prima spul. En het bakpapier is ook fairhip fantastic

Dankjewel E! Graag tot een volgende keer :-)

Ben tevreden met mijn producten

Dat is fijn te horen! Graag tot een volgende keer!

Ontzettend leuk cadeau met zeer nuttige, werkzame en vooral ook duurzame producten

Ik werd verrast met het duurzame ontdekkingspakket als cadeau. Het pakket zit vol met zeer nuttige producten, die ook gewoon doen wat je ervan verwacht. Een superzacht schoonmaakpadje, de konjac spons is echt een aanrader!, ook de shampoobars zijn echt goed zelfs bij aat langer haar. Al met al een cadeau waar ik erg blij mee ben.

Wat fijn te horen Sandra, dank je wel voor deze mooie woorden!

Ga zo door, leuke site en producten!

Dank je wel Ben!

Fijn om duurzamer te zijn

Weer fijne spullen gekocht bij deze leuke webwinkel. Het afwasblok is handig en ruikt heerlijk. De biertjes zijn erg smaakvol en eindelijk pleisters waar je geen zwarte plakrandjes krijgt (die er maar niet afwillen). Voor het eerst een happy soaps shampoobar gekocht. Fijn spul! Ik kom weer heel graag terug in deze webshop!

Dank je wel Brigitte voor deze smaakvolle en zonder plakrandjes review! =) Graag tot een volgende keer!

Goede, persoonlijke service met humor en erg leuke producten!

Dank je wel Nynke!! Graag tot een volgende keer!

Buitengewoon!

Een hoop vrolijkheid in een doosje.

Dank je wel Robin! Graag tot een volgend doosje!

Vet gezellig

Wat een feestje om het pakketje te mogen ontvangen. De zeep rook niet perse lekker, maar natuurlijk rijkt nou eenmaal niet altijd lekker (neem onze poep ;) haha). Er was onduidelijkheid of de mais opvulling nou gegeten kon worden of niet (ik heb geen buikpijn gehad :P) en het eetpapier kon ook niet meteen door de kritische voedsel commissie (is dat van suiker?), maar wat een leuke aankleding, wat een positieve energie en wat mooi een beweging naar duurzaam en natuurlijk. Als de teller voor alle bedrijven door mag slaan naar input +1 maakt output +2 net als bij jullie dan wordt de wereld elke dag een stukje mooier. Aho, Erwin.

Wat een PRACHTIGE review Erwin! We kregen allemaal rode blosjes op de wangen. Nog steeds =)

Geweldige milieubewuste producten van een super team!

Feestelijk pakketje, leuke tips en vooral fijne natuurlijke producten die goed zijn voor jezelf en de natuur:). Fairhip test en zoekt alles persoonlijk uit tot ze er geheel tevreden over zijn. Dus je weet zeker dat je iets goeds koopt!

Dank je wel Veerle, heel fijn te lezen!! En ook bedankt voor je dubbele bestelling =)

Leuk gevarieerd pakket

Leuk cadeaupakket, leuk om te geven. Enige punt is dat het los in de doos zit en de doos niet echt gezellig is om weg te geven. Daar zou ik nog wat op verzinnen als ik jullie was. Levering was verder keurig.

Hoi A =), dank voor je feedback en je mooie cijfer. We gaan ermee aan de slag! Graag tot een volgende keer!

Feestje voor alle zintuigen

Voor de deur stond een frisse blozende jongeman met een vrolijk gekleurd pakketje. "Ben je écht op de fiets?" was het enige dat ik kon uitbrengen. "Jazeker, hij staat daar op het hoekje", wees hij. Uitpakken, omringd door nieuwsgierige huisgenoten, was een feestje voor alle zintuigen! De honingdrop was al op voordat we aan het laatste item toe waren, dus die moet zeker nog eens bijbesteld worden. Zonder dit vakantiepakket kan je eigenlijk niet op vakantie. En als je thuisblijft deze zomer, heb je aan het vakantiepakket genoeg om toch zand tussen je tenen en wind in je haren te voelen :-)

En jouw review is een feestje om te lezen!! Dank je wel voor de mooie woorden Maaike en graag tot een volgende keer!

Hèt adresje voor duurzame producten

Ik was opzoek naar poeder of tabletvormig schoonmaakmiddel en op de meeste plekken kon ik het alleen bestellen in belachelijke hoeveelheden of inclusief spuitflessen. Ik wil het eerst een uitproberen en spuitflessen heb ik nog... Verder lekker in de buurt (hoewel ik nu te lui was het zelf op te halen, dat doe ik de volgende keer!) Er zaten leuke tips en kaartjes bij de bestelling, waardoor het als een kadootje voelde.

Dankjewel! Tof om te lezen en je bent uiteraard van harte welkom om het te komen afhalen.

Fijne producten en een feestje om uit te pakken.

Jouw reactie is een feestje om te lezen =) Dank je wel Kariene!

Bedankt Myrthe en graag tot een volgende bestelling!

Leuke spullen en goed meegedacht

De bestelling werd in een gezellig doosje verstuurd. Met een persoonlijke kaart.. Contact gehad over mijn bestelling en er werd fijn meegedacht! Aanrader! .

Dank voor je mooie woorden Marjan en heel graag tot een volgende keer!

Het is elke keer weer een feestje iets van fairhip te mogen ontvangen.

Ik geniet volop van de prachtige producten van fairhip. Onbegrijpelijk dat ik al die jaren zonder nadenken maar bakpapier, vuilniszakken en shampoo kocht. Het kan zoveel beter. Gelukkig zijn jullie er, dames van fairhip!

Leuke cadeau webshop

Leuke webshop met verantwoorde cadeaus. Voor elk wat wils.

Bedankt voor je prachtige review en cijfer! Graag tot een volgende keer!

Over fairhip

De leukste webshop met duurzame producten en (cadeau)pakketten! Wij van fairhip proberen de nuance aan te brengen met verrassende duurzame producten en (cadeau)pakketten, tips, adviezen en inspiratie gebracht met een snufje humor. Want natuurlijk moeten we voorzichtig zijn met deze aardkloot, het schijnt dat we er maar één hebben. En het mag af en toe ook best een onsje minder zijn. Een betere wereld begint bij jezelf, een duurzamere levensstijl ontstaat stapje voor stapje. Koop meer spullen en red de planeet! Grapje natuurlijk, maar we doen ons best :). Wees welkom in onze webshop en ontdek iets nieuws: https://www.fairhip.nl.