Een mooi troostgeschenk

Voor lieve vrienden een mooi troostgeschenk besteld, ze vonden het prachtig!

Troost in een doosje, heel snel bezorgd

Helaas hebben wij onlangs onze zoon verloren na 19 weken zwangerschap. Tijdens de zoektocht naar iets passende voor zijn gedenkplekje, kwamen we Vlinderkusje tegen, en het gedicht Verweven sprak ons enorm aan. We hebben een kaart met het gedicht, en een kaarthouder gekocht, die we 2 dagen later al in huis hadden. Zo mooi en liefdevol verpakt, het voelde echt als een doosje vol troost.

Website waar je troost en steun in kan vinden in moeilijke tijden.

Na het verlies van onze dochter was ik opzoek naar steunende producten. Deze heb ik gevonden bij Vlinderkusje. troostende en prachtige teksten die helpend voor onze rouw.

Bestelling snel ontvangen en met veel aandacht en liefde ingepakt, ondanks dat ik een verkeerd artikel had ontvangen ben ik zeer tevreden. Het werd snel opgelost. Fouten maken is menselijk. Het makkelijk in contact komen en snelle reactie geven betrokkenheid en goede service weer.

Heb er zelf nog de letters van de naam bij gedaan.

Mooi en persoonlijk.

Prima, mooi en aanrader.

Mooie producten goeie prijs kwaliteits verhouding

Zocht een troostkadootje, vind hier precies wat ik zocht en meer. Goede klantenservice. ,ware1 aanrader

Erg blij!

Zo een prachtig cadeau om te geven, enorm dierbaar. Ook heel mooi ingepakt en goede service! Heel erg bedankt

Heel tevreden

Heel tevreden over de vlugge levering en het verzorgd inpakken. De mails die je krijgt over je bestelling. Alles is goed verlopen. En heel mooi het huisje op de maan. Staat mooi bij de foto van mijn zoontje. Super bedankt

Bij Vlinderkusje vind je prachtige cadeaus om te laten weten dat je aan iemand denkt

Prachtige persoonlijke geschenken om te geven wanneer je iemand wil troosten of laten weten dat je aan ze denkt op een bijzondere dag.

Heel fijn

Ik bestel onze gedenkspulletjes heel graag bij Vlinderkusje. Alles wordt altijd snel verzonden, zit netjes ingepakt, is van goeie kwaliteit en er zitten altijd lieve kaartjes bij met mooie teksten en een persoonlijk kaartje

Met zorg verpakt

Ondanks volgens de site te laat besteld voor levering de volgende dag, was het pakketje toch dezelfde dag verzonden. In het brievenbus pakje attentie in kadopapier zorgvuldig en attent verpakt. Extra mooi om weg te geven. Aanrader!

Netjes en op tijd geleverd

Zorgvuldig ingepakt en goede keuzes op de website.

Vlotte levering

Degene die het ontving, was er heel blij mee

Helemaal fijn!!

Goede producten, goede service. Mooi verpakt. Gewoon helemaal goed!

Fijne website, mooie producten. Ik heb het cadeau gegeven dus ik weet niet hoe het verpakt was, maar dat was vast mooi!

Een echt doosje vol met liefde

Super verpakt! Heel veel zorg en heel veel liefde. Dat is zichtbaar en voelbaar. In deze moeilijke tijd (verlies zoon) is zo’n mooi doosje met liefde een troost.

Zeer mooi en sereen, ook de bijhorende kaartjes.

Zeer mooi en sereen armbandje. De tekstjes op de kaartjes zijn hartverwarmend. Misschien wel nog een extra kaartje bijvoegen om er zelf een persoonlijke boodschap te kunnen opschrijven.

Ik ben erg blij dat er een site is met dit soort mooie artikelen. Zodat je jou verdriet een plekje kan geven of te kunnen bewerken. Heel fijn.

Aanrader

Mooie items, en zeer mooi verpakt met een persoonlijk kaartje.

Fijne winkel

Goede service Snel verzonden Mooi met aandacht en zorg verpakt

Super service!

Anja denkt altijd mee, zo fijn!

Snel en super mooi ingepakt

Ik heb hier een tegeltje besteld. Het was supersnel verzonden en er zaten allemaal mooie kaartjes bij. Dank!

Perfecte service en producten

Wat een kado om jullie pakket uit te pakken. Bij het openen van de doos trof ik een 4tal kaartjes, zo ontzettend mooi! De producten die ik gekocht had, waren aalemaal goed verpakt. Toevoegend was het mooie papier waarmee alles verpakt was. Nog niet te spreken over de mooie extraatjes die erbij zaten. Ik zal jullie bij iedereen aanbevelen. Echt dikke duim omhoog!

Keurig netjes op tijd bezord

Makkelijk en snel

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.