Fijne sneller levering

Mooi ingepakt pakketje, met fijne en hartverwarmende kaartjes erbij.

Prachtig gedichtje voor mijn overleden kleindochter.

Mooie lieve spulletjes

Hele mooie lieve spulletjes die mensen kunnen helpen met het verwerken van het verlies… Veel keuze ook

Goed!

Heel tevreden. Mooie producten, snel in huis en mooi verpakt!

Super! Hartverwarmende website, liefdevol ingepakt en als extra en prachtige boodschap van Anja ♡

Een prachtige website en de producten ontvangen zoals ze beschreven staan. Met veel zorg en liefde ingepakt en als extraatje een lieve, persoonlijke boodschap van eigenaresse Anja, welke mijn hart verwarmde. Het werd ook best snel geleverd. Binnen 3 werkdagen geloof ik. Dank je wel dat er een mogelijkheid is dat een periode van intens verdriet en rouw (en in mijn geval pré rouw voor de mensen om mij heen en voor mijzelf) wat lieflijker gemaakt kan worden middels de prachtige cadeautjes, gedichtjes en kaartjes van Vlinderkusje ♡ Mijn dank is groot!

Precies zoals omschreven

Had de set met kaarten en de houten doos met inhoud besteld. Vlot geleverd, mooi ingepakt en lieve kaartjes er bij! Dankjewel Anja!

Blij dat er een site is waar we terecht kunnen .

Snelle verzending, mooie artikelen en heel mooi verpakt.

Wilde na het bestellen nog iets aan de tekst toevoegen en met een simpel mailtje daarover werd het gelijk toegevoegd. Heel fijn

Hele mooie producten.

Een snelle levering van een hele mooie aankoop, met zorg verpakt.

Ontroerend prachtig

Mooi gedenkgeschenk. Keurig verpakt. Mooie kaart met ontroerende tekst.

Troostend

Ik bestelde de gedichtenbundel 'wolkenkusjes' net na mijn bevalling van ons sterrenkindje en hoopte dat deze op tijd aanwezig was voor de begrafenis. Gelukkig snelle levering en perfecte in orde! Samen hebben we nog een prachtig tekstje kunnen selecteren voor de begrafenis. Dank je wel!

Goede service snelle levering, top

Zo lief een persoonlijk kaartje en zo mooi ingepakt met liefde gedaan

Cadeautje sturen gaat heel gemakkelijk

Ik kocht en verzond een cadeautje voor en naar iemand anders. Het kwam goed aan, maar ik heb het zelf (nog) niet gezien. Het was heel makkelijk te regelen op de website met de cadeauservice. Mooie producten dus ik kom graag nog eens terug om voor mezelf te winkelen!

helemaal goed

vlotte levering, heel mooi verpakt, dankjewel

Toepasselijke prachtige site

Mooie, ontroerende, toepasselijke cadeautjes, kaartjes. Die heel mooi en goed verpakt en verstuurd worden.

Ontzettend goed!

Levering super snel en mooi ingepakt met een persoonlijke note. Heel fijn! Dankjewel

Super fijn!

Pakketje was snel verstuurd en had hem de volgende dag. Heel mooi verpakte kaars met gedicht erop voor een vriendin. Kaars rook ook eens heerlijk! Heel lief zaten er extra gedichtjes op kaartjes in de doos en een blanco kaart die ik zelf kon schrijven. Je kon echt merken dat het met zorg en aandacht was ingepakt. Heel erg blij mee! Dankjewel!

Empathie

Naar aanleiding van de zaken, die we op de site zagen, hebben we op donderdag verzocht om op vrijdagmorgen om 09.00 uur eerst even te mogen komen kijken naar de dingen, waar we interesse in hadden. Dat was geen probleem en we werden vriendelijk en met empathie ontvangen door Anja. Haar inlevingsvermogen in ons verdriet was groot en zij heeft zelf ideeën aangedragen om keuzes te maken. We voelden de warme empathie waarmee dit gebeurde en dat was fijn!

Prachtige producten

Had prachtige stenen besteld. Het open maken was heel mooi met allemaal mooie kaartjes.

Mooi, snel en met aandacht

Het zijn stuk voor stuk mooie producten, die met veel aandacht zijn geselecteerd en snel zijn verzonden.

Mooi

Zeer blij met de houder waarin ik de kaart verweven in kan doen met de foto van mijn lieve zorgzame fantastische moeder. Zeer mooie site heb hem dan ook aangeraden bij familie1q2r

Su-per!

Mooi bedrijf, prachtige lieve producten. Goeie service. 100% Aanrader!

Prachtige producten, altijd met liefde ingepakt en verstuurd. 1 product was niet helemaal naar wens. Anja heeft dit snel, netjes en direct opgelost. Al meerdere bestellingen gedaan. Prachtige troost cadeaus.

Hoornblad 47

7772 MG Hardenberg

+31682970915

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.