Na 16 prachtige maanden is onze lieve dochter Julia overleden op 13 juli 2022. Tijdens de dienst hadden wij mooie gele ballonnen en alsof het zo wezen moest kwam ik in die mooie gele kleur een linnen ballon tegen op de website van Vlinderkusje. Nu is haar gedenkplekje helemaal compleet!

Goede kwaliteit en zeer netjes.

Goeie service en mooie producten

Vlinderkusje is goed bereikbaar en meedenkend. De producten zijn mooi en lief ingepakt. De service is goed.

Mooi en goede kwaliteit en service

Mooi, hoorde kwaliteit en service

Met liefde en aandacht!

Ik bestel vaker bij Vlinderkusjes en iedere keer geeft de inhoud mij een ontroerde brok in mijn keel. Met zoveel liefde en aandacht verpakt wat op zich al troost biedt. De producten zijn ook altijd mooi en van goede kwaliteit.

Super service en prachtige kaartjes

Ik zal iedereen vertellen wat voor prachtige kaarten jullie hebben met hele mooie teksten. Zeker een aanvulling

Hartverwarmend

Prachtige producten, alles met liefde, veel keuze, pakkende teksten, om stil van te worden .. mooie prijzen, snelle verzending, zeker aan te bevelen!

Heel prettig

Een kaart met prachtige tekst gekocht. Deze kwam in een doosje, past in brievenbus, met daarin nog een paar lieve kaartjes.

Klantvriendelijk

Zie boven

Het was moeilijk kiezen uit al die mooie kaartjes, en kadootjes, ze zijn allemaal zo mooi en speciaal.

Liefdevol en betrokken.

Mooie website , prachtige producten en kaarten , alles wordt met veel zorg ingepakt , met zulk mooi verpakkingsmateriaal dat wanneer je het voorzichtig openmaakt je het kunt hergebruiken. Je ziet dat er met liefde aan gewerkt is. Altijd een persoonlijk kaartje en een extra boven een bepaald bedrag. Verder altijd een reactie als je een boodschap stuurt. De producten zijn troostvol , maar zeker voor kinderen ook een mooi verjaardagscadeau , denk aan een mooi lampje of muziekdoosje.

Het herinneringen boekje en kaart, wat ik kocht zijn echt precies wat ik had gehoopt! De kwaliteit is top! Heel snel in huis en persoonlijk! En ik denk als je Anja nodig hebt, zij ook top service levert. Echt een aanrader!

Persoonlijke en hele vriendelijke, goeie service

Bestellen is eenvoudig, Hele mooie artikelen met een persoonlijk tintje. Vlotte afhandeling en snelle bezorging. Niets dan lof. Al eerder hier wat uitgezocht met dezelfde ervaring als nu. Echt een aanrader. Van de ontvangers krijg ik te horen dat ze er superblij mee zijn. Ik heb beiden keren voor een gedenkplekje gekozen met kaart met gedicht. Dit werd enorm gewaardeerd. Tot de volgende bestelling!

Heel persoonlijk

We konden vanwege vakantie niet bij de uitvaart van iemand zijn maar door iets moois van ‘vlinderkusje’ op te sturen voelt het meer betrokken en dat we toch net wat extra’s konden betekenen. Wat ik het meest bijzonder vind aan ‘vlinderkusje’ is dat de tekst die je doorstuurt met de hand geschreven wordt afgeleverd. Dit maakt het extra persoonlijk!

Mooi cadeau voor troost

Grote keize uit persoonlijke cadeaus, kleine muurcirkel met gedichtje met standaard laten bezorgen met persoonlijke boodschap. Werd goed ontvangen bij familie, die een groot verdriet te verwerken kregen.

Prachtige troostende cadeautjes met een uitstekende service!

Mooi gedicht

Een heel mooi gedichtje op prachtig papier. Snel geleverd en liefdevol verpakt

Mooi

Het is met veel liefde ontvangen, aan alles was gedacht, alles klopte De verpakking, mooi, eenvoudig, maar toch heel bijzonder, en maakt diepe indruk. De teksten die zijn bijgevoegd in de vorm van een bundeltje, zijn prachtig en ontroerend.

Prachtige producten, snelle levering.

Heel fijn dat je het kan laten bezorgen bij een ander, prachtige producten. Zo passend en het raakt echt. Bedankt!

Meelevend

Troostrijk en liefdevol is de aflevering van mijn bestelling bij Vlinderkusje.

Prachtig

Heel mooi verpakt en rechtsreeks bezorgd bij de persoon die het moest ontvangen. Heel attent met extra kaartje erbij met de persoonlijke boodschap! Zeker een aanrader! Topservice!

Alles top ervaren. Mooie lieve kaartjes

Alles toppie. Goede service, vlotte verzending.

Mooie producten, snelle levering, zorgvuldig en mooi ingepakt

Ook toen ik nog iets vergeten was te vermelden bij de bestelling, snelle reactie via whatsapp.

Mooi en heel snel binnen

Zorg en aandacht

De bestelling is met zorg en aandacht verpakt en snel geleverd. De communicatie was prima.

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.