Prachtig

Mooi optijd geleverd netjes ingepakt heel mooi gedaan ik was er blij mee

Een lief en warm pakketje vol troost

Blij met de gedichtjes en het gedenkplankje wat ik besteld heb voor onze stilgeboren zoon Sef. Ga zo door!!

Super! Snel verstuurd. Mooi verpakt.

Prachtige website met mooie kaarten en troost kado’s. Met veel aandacht verpakt en een persoonlijke touch door een handgeschreven kaartje erbij. Ik kom elke keer weer terug bij Vlinderkusje. Aanrader voor iedereen!

Natuurlijk, hier is een suggestie voor een titel: "Een betekenisvol geschenk voor speciale vrienden

Ik heb een notitieboekje en een bijpassende pen gekocht voor vrienden van mij, wiens zoon helaas stilgeboren is. Ze waren erg geraakt door dit mooie geschenk en ik kon zien dat het met veel liefde was ingepakt. Er zaten zelfs enkele extra kaartjes bij

geweldig

wat een mooie site en wat veel keuze ik heb een prachtige kaart besteld en een mooi klein schaaltje het was heel liefdevol en mooi ingepakt met nog een paar mooie lossse kaartjes erbij.

Liefdevolle webshop

Alles kwam in prachtige papiertjes, met liefde voor ons verzorgd.

Mooi produkt

Voor een verdrietig moment een mooie herinnering. Mooi verpakt, om zo cadeau te kunnen doen

Geweldige service

Je ziet alleen al hoe alles is ingepakt met veel liefde en warmte het straalt eraf ga zo door want jullie cadeautjes doen enorm veel

Netjes verpakt goede verpakking zoals het pakket ,net als binnen in het pakket Niks op aan te merken misschien een tip om de losse kaarten in een zakje of stukje papier te verpakken of beetje vulling in het doosje

Ik heb al vaker iets besteld bij Vlinderkusje en elke keer weer zijn de producten mooi en precies zoals beschreven. Bij vragen krijg je snel, laagdrempelig en persoonlijk antwoord. En de pakketjes komen supersnel en mooi ingepakt met altijd een persoonlijk kaartje erbij naar je toe. Ik ben méér dan tevreden, elke keer weer.

Geweldig service

Bij mijn bestelling nog wat extra lieve kaartjes ontvangen. Wat een super service

Snelle levering en een vriendelijke service

Ik kreeg eerst geen bestelbevestiging maar toen ik dit vroeg via mail kreeg ik meteen een antwoord. De levering was ook heel snel, ik kan Vlinderkusje zeker aanraden. De producten zijn ook mooi verpakt.

Top bedrijf

Goede service. Mooie producten. Duidelijke website.

Snelle service. Mooie spullen. Makkelijk te bestellen

Aanrader!

Kwam precies binnen op de gewenste datum en alles was helemaal goed, dankjewel!

Mooie cadeaus en prachtig ingepakt

Super mooi ingepakt! Omdat ik het zelf wilde geven aan iemand heb ik het wel open gemaakt (ook om de kaart te kunnen schrijven). Helaas was de mooie verpakking daardoor niet meer herbruikbaar dat vond ik jammer en zonde. Misschien de stickers er los bij doen inplaats van al dicht plakken?

Super site!

Super site, heel mooi verpakt met nog allemaal lieve kaartjes erbij! Ik ga deze site zeker aanraden!

Alles is op tijd bezorgd en mooi ingepakt met cadeau papier , complimenten !

super service

De cadeauservice is super, en het is ook fijn om ook van een brievenbuspakketje heel goed op de hoogte gehouden te worden mbt verzending.

Netjes geleverd, zelfs nog met een extra kaartjes. Alles tip top

Mooie producten die troost geven

Prachtige kaars met nog mooier gedichtje, goede service en snelle verzending. Mooi om dit naar iemand te kunnen sturen in een rouw proces.

Tevreden!

Tevreden!

Mooie kaartjes ,sober en toch veel betekenis Snelle levering naar België Verzorgd pakketje

Liefdevol en troostend

Wat een mooie producten verkopen jullie. De bestelling was prachtig ingepakt, vol zorg en liefde. Hier wordt duidelijk veel aandacht aan besteed. Dit helpt echt mee aan de troost en liefde die uit gaat van jullie producten.

Mooie webshop voor iedereen die troost zoekt

Makkelijker site, superleuke items, snelle levering, perfect ingepakt, alles correct verlopen

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.