Zeer servicegericht en mooi assortiment

Inhoud oke, verpakking slecht

Op de verpakking doen jullie de adressticker. Het was een pakketje om iemand cadeau te geven, dus moest ik eerst de sricker eraf peuteren. Om de doos zat niets ter bescherming. Er zaten dan ook 3 zwarte vegen op. Niet prettig om cadeau te geven. Dus jullue k7nnen beter get doosje inpakken en daarna stickeren.

Goede, zorgvuldige en snelle service

Mijn bestelling was erg mooi ingepakt, voldeed aan de verwachtingen en werd binnen de aangegeven tijd verzonden en bezorgt.

Fantastisch mooi!

Recht uit het hart en zeer waardevol om te geven. Had een 9 kunnen zijn maar levering duurde langer als dat de website aangeeft

is altijd met zorg en liefdevol verpakt

Zeer mooie producten en snel geleverd.

Alles was in orde, bedankt! Fijn dat er extra kaartjes bij staken!

Mooi

Mooie beleving

Warm en liefdevol voor speciale gelegenheden.

Mijn moeder heeft nog nooit zo’n mooie en lieve verrassingsdoos gehad. Heel erg bedankt voor de warmte en liefde die jullie erin gestopt hebben.

Super!!

Snelle levering en heel mooi en liefdevol ingepakt! Echt super!!

Mooie spulletjes, super snelle levering

Een mooi klein geschenkje voor een vriendin met groot verdriet. ✨

Dankjewel, voor het helpen kiezen. Snelle reactie steeds en het met zorg ingepakte pakketje.

Mooie kaarten maar wel duur

Mooimaar prijzig

De site is super duidelijk. Je wordt goed op de hoogte gebracht hoe het met je levering gaat. Het wordt ook best wel snel geregeld ondanks de drukte van tegenwoordig.

Zoals verwacht

Netjes verpakt en keurig op tijd.

Meer dan tevreden!

De levering was heel snel en het is zo liefdevol verpakt!

Het bestelde pakketje was de volgende dag binnen met een heel lief kaartje erbij

Prachtige teksten en mooie kaartjes

1 ster minder omdat ik de verzendkosten heel erg en onnodig hoog vind. Het versturen van 1 kaart kan prima met reguliere post ipv brievenbuspakje. Dit weerhoudt mij er van nogmaals te bestellen. Hoe mooi het ook verpakt is.

Super goede service!!!

Super fijn dat je even belde over het lampje van Radler! Het was meteen duidelijk, en fijn dat je het ook even had door geappt dat ok is dat de onderkant van het lampje los zit ; ) Meteen helder en duidelijk! Super fijn!!!

Super leuke site

Als je wat zoekt mbt Troost, Liefde, Verdriet dan vind je zeker wat bij Vlinderkusje. Ik heb mijn dochter en kleindochter weer blij kunnen maken met een mooie troostcadeau en een super mooi gedicht op kaart. En zo kan ik vaker precies vinden wat ik zoek of waar ik mijn dochter en kleindochter weer een beetje blij mee kan maken, al is dat niet het juiste woord, meer waar ze een beetje troost uit kunnen halen!

Super goed en snelle service

Hartstikke mooie spullen en en snelle service Harstikke bedankt voor de mooie balonnen

Superlief

Bestelling verliep heel voorspoedig Het cadeautje voor mijn vriendin was helemaal perfect!

Made my day!

De situatie waar ik in zit namelijk het verliezen van mijn dochter Elise is zo nieuw voor mij. Vooral het feit dat ik de enige ben die haar heeft gekend toen ze leefde in mijn buik maakt dat ik me soms onbegrepen voel. Het is daarom heel fijn mensen om je heen te hebben die weten hoe dat voelt. Omdat het een onbeschrijfelijke pijn is die nooit weg zal gaan. Dit samen te doen verzacht iets. En aan alles op deze website voel je dat je begrepen wordt. Enorm bedankt.

Er waren wat problemen bij post. Nl ! Maar door de goede service heeft mijn zoon en zijn vrouw het Vlinderkusje op tijd gehad! Heel fijn!

Warm bedrijf

Mooi verpakt Netjes afgeleverd Veel reclame…. En een minpuntje: het is best prijzig. Voor een klein armbandje en een simpel kaartje (met mooie tekst dat wel) betaal je €18, 40. De ontvanger heeft er niks van gezegd, het lijkt mij dat ze het maar een “goedkoop” kado vond. Maar het gaat om de intentie! En die heb ik betaald!

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.