super service

De cadeauservice is super, en het is ook fijn om ook van een brievenbuspakketje heel goed op de hoogte gehouden te worden mbt verzending.

Dat is fijn dankjewel! ♡ Anja

Netjes geleverd, zelfs nog met een extra kaartjes. Alles tip top

Goed om te horen! Dank ♡ Anja

Mooie producten die troost geven

Prachtige kaars met nog mooier gedichtje, goede service en snelle verzending. Mooi om dit naar iemand te kunnen sturen in een rouw proces.

Dank voor je lieve woorden! ♡ Anja

Tevreden!

Tevreden!

Fijn! Dank ♡

Mooie kaartjes ,sober en toch veel betekenis Snelle levering naar België Verzorgd pakketje

Wat fijn om te horen! Dankjewel voor je berichtje. Lieve groetjes Anja

Liefdevol en troostend

Wat een mooie producten verkopen jullie. De bestelling was prachtig ingepakt, vol zorg en liefde. Hier wordt duidelijk veel aandacht aan besteed. Dit helpt echt mee aan de troost en liefde die uit gaat van jullie producten.

Mooie webshop voor iedereen die troost zoekt

Makkelijker site, superleuke items, snelle levering, perfect ingepakt, alles correct verlopen

Snelle levering. Erg mooi verpakt.

Met zorg verpakt. Met extra geschenkje erin. Snelle levering.

Heel fijn!

Het bestelde pakketje kreeg ik heel snel toegestuurd. Alles was prachtig verpakt en ik werd daar helemaal blij van. Mooie kwaliteit producten en ook nog een cadeautje. Een hele fijne ervaring dus!

Hele mooie geschenken.

Op zoek naar een troost cadeau kwam ik op deze webshop terecht. Hele mooie producten/geschenken, snelle levering en mooi verpakt. Fijn dat er snel contact is als er wat gewijzigd moet worden. Vriendelijk en behulpzaam, goed geholpen.

Wederom fantastisch

Producten zijn altijd van goede kwaliteit. Het zit altijd mooi ingepakt in mooi papier. Er zitten ook altijd lieve en mooi kaartje bij.

Geweldig lief!

Ik bestelde een kaart voor onze dochter, en daar zat nog zoveel liefs bij. ♡ Een website die voor iedereen die te maken heeft met gemis, een grote aanrader. Zoveel troostvolle kaarten en kadootjes.

Heel snel het cadeautje in huis

Mijn ervaring met Vlinderkusje is goed. Alles gegaan zoals afgesproken.

Fantastisch!

Los van het mooie product, was de manier waarop het ingepakt was en de leuke kleine kaartjes erbij zo liefdevol. Echt super !

Prachtige producten

Mijn bestelling werd snel bezorgd en was keurig verpakt. Producten zijn met zorg en liefde gemaakt!

Fantastisch! 5 sterren!

Prachtig kado mogen opsturen en dankzij de hulp van Vlinderkusje Anja zelfs nog dezelfde dag verzonden & met veel aandacht ingepakt. De ontvanger vond het prachtig. Veel dank!

Mooie online conceptstore, snelle service

zeer positief. Mooi aanbod aan kaartjes en cadeautjes. Pakketje is tijdig aangekomen op het afgesproken tijdstip

Geweldig !

Mooie teksten en producten kaarten . Fijn voorjezelf of om iemand kado te geven. En persoonlijje aandacht

Bestelling goed ontvangen, en goed opgelost. Lieve kaartjes erbij

Mijn collega was zeer ontroerd door dit mooie gebaar. Ik had geen idee dat zulke cado's bestonden. Want wat geeft men bij een overlijden van een dierbare... Zeer leuk idee/initiatief. En nogmaals danku om na de bestelling het kaartje er nog aan toe te voegen.

Ik had het boekje 'Dag liefje' besteld en deze was binnen een dag binnen. Heel fijn!

Mooie spullen, goede service

Alles prachtig ingepakt

Alles wat ik besteld had was prachtig ingepakt. Er zaten ook nog enkele kaartjes bij met mooie quotes over verlies en troost. Een absolute aanrader voor iedereen die iemand een hart onder de riem wil steken

Snel en super mooi ingepakt

Mijn pakketje was super snel geleverd! De site is super overzichtelijk en mijn notities werden met zorg uitgewerkt op het kaartje. De reactie van de ontvanger was geweldig, ze maken er iets moois van! Dankjewel Vlinderkusje

Mooie spullen, mooi ingepakt en snel geleverd! En mooie website met mooie producten.

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.