Goede en toegankelijke website met prachtige cadeautjes. De bestelling die ik had geplaatst, kwam op tijd aan met een mooi extra kaartje erbij. Dankjewel voor de goede service!

Net wat ik nodig had.

Ik vond bij Vlinderkusje het perfecte kaartje. Het kaartje waar ikzelf en hopelijk de ouders van neefje ook troost in vinden. Het is niet gemakkelijk om de juiste woorden te vinden. Ideaal als ze op een mooi kaartje geprint worden. Het enige nadeel zijn de hoge verzendkosten voor een kaartje, al had ik het er zeker voor over.

Mooi producten en wat belangrijk is snelle levering

Snel en goed verzorgd

Snelle levering, mooi verpakt en meerdere kaartjes erbij

Mooie producten, snel geleverd.

Mooie kwaliteit, snel geleverd. Fijn om te geven als je als buitenstaander je machteloos voelt. Dierbare rouwpresentjes ♡

Liefde

Snel binnen, mooi ingepakt en lieve kaartjes bijgevoegd. Kaarsje nog niet gegeven maar ik verwacht dat het een fijne ervaring word.

Er zit zoveel liefde in!

Wat ben ik blij dat ik jouw site ben tegengekomen! De producten zijn prachtig en origineel, alles heeft iets bijzonders en voelt heel eigen. En er zit zoveel liefde in het hele proces. Zoveel zorg dat het goed gaat door mijn boodschap op een kaartje te zetten, door het precies op het juiste moment te versturen voor die bijzondere (moeilijke) dag en hoe je het inpakt en verzorgt is werkelijk waar: vol liefde. Prachtig wat je doet en hoe je het doet! Dank je wel!

Echt heel goed verzorgd en ook op de bedoelde datum verstuurd

Super snelle mooie reactie van jullie op mijn bestelling en degene daar deze voor bestemd was,was er erg door ontroerd

Alles mooi maar geen bevestigingsmail

Al scrollend kwam ik op jullie site en was blij verrast. Heb wat lieve dingetjes besteld om bij mijn dochter af te leveren. Ik kreeg echter geen bevestigingsmail waardoor ik ging twijfelden over wat ik had besteld etc. Daarop heb ik gemaild via contactformulier, ook daarvan kreeg ik geen bevestiging, gelukkig wel een reactie. Dat stelde me gerust. De spulletjes zijn prachtig en vielen in goede aarde. Hopelijk is er niet gauw weer een aanleiding om bij jullie te kopen maar als die er is kom ik zeker weer bij jullie terecht. Dank !!!

Goed verpakt en persoonlijk kaartje

Lief.

Geweldig fijn om iets te kopen bij Vlinderkusjes! Altijd goed...

Mooie kwaliteit spulletjes met hele lieve kaartjes erbij. Mooi en veilig ingepakt. Alles met veel gevoel voor detail

Prachtige producten

Mooi materiaal. Snelle bezorging. Duidelijk met zorg en aandacht samengesteld.

Zoveel troost in een mooi doosje.

Om mijn overleden huisdier te herdenken, bestelde ik wondercandles. Dankzij de snelle levering van vlinderkusje werd het een mooie herdenking zoals ik het in gedachten had. In het doosje zaten ook enkele kaartjes met mooie boodschappen van troost! Een klein gebaar dat die dag zoveel voor mij betekende! Dankjewel!

Troostvol

Voor mijn dochter haar 9e jaardag wat mooie spulletjes uitgezocht. Het was met liefde ingepakt en verstuurd . elk jaar met haar verjaardag zoeken wij iets moois uit zodat we haar niet vergeten!

Echt super!

Heel snel geleverd en de ander was er super blij mee en geëmotioneerd!

Post met aandacht

Een doosje, waarin alles goed was verpakt, met zorg gedaan. Spullen van goede kwaliteit.

Fantastisch!

Prachtige producten, vriendelijke eigenaresse, mooie cadeauverpakking en persoonlijk.

Precies zoals op de foto Snelle levering in België

Bijzonder

Mooie site en fantastische service, eat je ook besteld het wordt met zoveel liefde rn zorgvuldigheid verpakt. Heel bijzonder!

Ik had mijn bestelling heel snel binnen. Erbij zaten wat kaartjes. Super attent en zo welkom

mooi en bijzonder geschenk

Deze week een bestelling gedaan voor mijn vriendin en haar man. Zijn vader is overleden. Een gedenksteen met een mooie tekst erbij. Hoe belangrijk is het om van ver af toch iets voor je vrienden te mogen doen. Daar maakt dit lichtpuntje het extra goed mee. Bedankt

Mooi verpakt.

Mooi product, hele snelle levering, uitstekend!

Snelle levering en prachtig resultaat!

Na de bestelling kreeg ik de kaarten na een paar dagen opgestuurd, netjes verpakt in een persoonlijk doosje, erg blij mee. Bedankt! hartelijke groetjes Ilse

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.