Bijzonder

Mooie site en fantastische service, eat je ook besteld het wordt met zoveel liefde rn zorgvuldigheid verpakt. Heel bijzonder!

Ik had mijn bestelling heel snel binnen. Erbij zaten wat kaartjes. Super attent en zo welkom

mooi en bijzonder geschenk

Deze week een bestelling gedaan voor mijn vriendin en haar man. Zijn vader is overleden. Een gedenksteen met een mooie tekst erbij. Hoe belangrijk is het om van ver af toch iets voor je vrienden te mogen doen. Daar maakt dit lichtpuntje het extra goed mee. Bedankt

Mooi verpakt.

Mooi product, hele snelle levering, uitstekend!

Snelle levering en prachtig resultaat!

Na de bestelling kreeg ik de kaarten na een paar dagen opgestuurd, netjes verpakt in een persoonlijk doosje, erg blij mee. Bedankt! hartelijke groetjes Ilse

Super verzorgd en liefdevol verpakt en snel verzonden! Bedankt!

Bijzondere geschenkjes

Inmiddels 1 keer iets mogen ontvangen als cadeautje en zelf als cadeautje weggeven. Ik vind het geschikt,mooi en bijzonder om te geven en krijgen in moeilijke tijden.

Fijne site, verkoopt mooie dingen. Levertijd op tijd en mooie kwaliteit.

Verzorgt en persoonlijke product

Met aandacht Verpakt en snel bezorgd. Dankjewel

Heel mooi ingepakt en op tijd gekregen top

Hartelijk en persoonlijk

keurige levering

Ik ga zeker vaker iets bij jullie bestellen

Snelle bezorging

En goed ingepakt en heel lief van die mooie kaartjes Gr joke

Prachtige teksten met mooie kwaliteit.

Gelukkig komt het niet te vaak op mijn pad. Maar bij het overlijden van een ouder schieten woorden je soms te kort. Wat moet je zeggen... deze prachtige kaars zegt het voor je. Iedere keer weer word het zo gewaardeerd. Een prachtige geschenk met een liefdevolle boodschap.

Geweldig mooie kaartjes

Mooi product en snelle levering

Mooi

Voor een vriendin die het moeilijk had zocht ik een kleinigheidje om naar haar te sturen. Heel handig via vlinderkusje.nl! Zeker een aanrader.

Goede kwaliteit, snelle service.

Veel keuze, snelle service.

Lieve kadootjes en fijn dat je zo goed op de hoogte wordt gehouden waar het pakket is, heel persoonlijk.

Fantastisch!

Er wordt altijd zoveel aandacht en liefde gestopt in het inpakken van de bestelling.

Prachtige , fantastisch dat jullie er zijn .

Onze dochter Eline is nu 3 jaar geleden gestorven , en ik vind het zo belangrijk omdat via mooie spulletjes en vooral de gedichten weer te geven . Ben zo blij dat ik jullie gevonden heb en we halen hier zoveel kracht uit. Eline was juist geen 18 en ze was heel speciaal , een kind met zware beperking. Je hebt daar zo lang voor gezorgd en voor ons is het zo belangrijk om herinneringen en leuke dingen levend te houden . Bedankt voor de goede en snelle service

Prachtig troostcadeau.

Fijn om zoiets moois en tastbaars te kunnen geven in een verdrietig moment.

Prachtige kaartjes en een extraatje

Het pakje met kaartjes werd snel toegestuurd. Leuk dat het extra was ingepakt en dat er iets extra’s bijzat. Tof!

prima geregeld allemaal

Ik zocht een passende attentie voor een collega die de zwangerschap om medische redenen heeft moeten afbreken. Bij Vlinderkusje iets passends gevonden met een mooie kaart erbij. Fijn dat het rechtstreeks verzonden kon worden met een persoonlijke boodschap.

Bedankt Anja, Voor de snelle levering en de extra attentie. Zo mooi ingepakt en de spulletjes die ik heb besteld zijn zo waardevol voor mij/ons. ik ben zo blij dat je deze site ben begonnen.

Hoornblad 47 7772 MG Hardenberg

+31 523 851 250

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.