Super snelle levering

Zo blij met de spulletjes die ik bestelde. ( ballonnen, kaarsjes en tegel) Ons sterrenkindje krijgt een mooie verjaardag :)

Een absoluut mooi cadeau om te geven ter herinnering aan een dierbare

Mooi ingepakt, luxe uitstraling. Veel ruimte om zelf nog aanpassingen te doen. Alleen een beetje jammer dat de kaars een hele kleine tijdsduur van branden heeft. Wellicht kunnen er kaarsen gemaakt worden die langer duren?

Mooie producten, fijne service

Fijn dat het mogelijk is om aan een ander te sturen en dat er een kaartje bij wordt gedaan!

Naar verwachting

Indrukwekkend doosje troost, licht en liefde!

Een heel royaal aanbod aan bijzondere geschenken die troost kunnen bieden. Heel mooi en met veel zorg ingepakt! Lieve en troostvolle kaartjes in het doosje, ik was echt onder de indruk! Wij hopen met dit doosje en licht in de vorm van een ster, dat wij wat troost kunnen geven in gitzwarte tijden aan een voor ons dierbare collega en zijn gezin.

voor troost of een mooie herinnering

❤️

Mijn bestelling was mooi verzorgd en kwam in een stevige doos door de brivenbus

Mooi om binnen te krijgen! Met liefde ingepakt

Mooie site met mooie spullen! Toen ik mijn pakketje binnen kreeg was deze mooi en met liefde ingepakt.

Fijn geholpen

Fijn geholpen

Super snelle verzending

Ik had iets besteld voor een rouw troost cadeautje , er waren verschillende dingen om uit te kiezen en met een persoonlijk tekstje op de achterkant. Het werd dan ook nog eens super snel geleverd

Met liefde ingepakt

Mijn bestelling was echt met liefde en zorg ingepakt. Dat zag maar voelde ik ook aan alles. Supersnelle levering en goede communicatie/updates per mail over de levering

Met veel liefde en aandacht ontvangen!

Betrouwbaar, netjes, snel en met heel veel aandacht

Altijd keurig verzorgd en mooi liefdevol ingepakt en snel

Fijne verpakking. Snelle levering.

Ik vond de verpakking er mooi en waardevol.

Mooie liefdevolle kaarten

Mooie liefdevolle kaarten, snel geleverd met iets extra's Heel fijn

Prachtig

Mooie presentjes om te geven aan iemand die omgaat met rouw

Perfect❤️

Zeer snelle levering. Mooi en netjes verpakt, kaartjes zo mooi als verwacht! Top!

SUPER

Voelde zo het medeleven in de manier waarop de geschenkjes werden ingepakt. Ook de extra hartjes-bellenblaas werd enorm geapprecieerd! Uitstekende service. Niets op aan te merken!

Zeer aangename ervaring.

Snel en mooi pakje.

SUPER

Het is zo fijn om hier te bestellen, voor mijn zoontje* maar ook een extra kadootje voor onze andere kids en vrienden❤️ de survice is zo goed, netjes verpakt, lieve kaartjes met bijzondere teksten .

Liefdevol

Zoveel liefde zag ik terug toen ik het pakketje ontving. Van de doos met het hartje erop tot de mooie kaartjes die erbij zaten. De persoonlijke manier hoe alles was ingepakt van het door mij bestelde product was troostend. Dank daarvoor xx

Het toelaten van verdriet

Soms is het makkelijker om te gaan overleven en je gevoel uit te schakelen. Het boekje en mijn dochter hebben laten zien dat helpend is om je verdriet toe te laten. En wanneer het dan even niet lukt, kan het boekje hierbij ondersteunen.

Wat een snelle service!

Heel tevreden over de bestelling: netjes verpakt en snel geleverd.

De levering was snel, keuze groot, goede uitleg. Pakket snel geleverd en met zorg ingepakt! Top ervaring

Gewoon geweldig.

Alle lof voor Anja en haar webshop. Gewoon een hele fijne ervaring, om te mogen shoppen. Waar je verdriet een plekje krijgt.

Hoornblad 47

7772 MG Hardenberg

+31 523 851 250

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.