Filters

10

Snel geleverd

Eerste keer ook deze site en had de herdenking ballonnen snel nodig en ze waren er ook heel snel zo fijn. Bedankt vlinderkusjes nl ;)

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Ik had herinneringskaarsjes besteld en deze kreeg ik heel netjes in een buideltje toegestuurd. Was prima voor elkaar. Dank je wel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Persoonlijk en zorgzaam en gewoon een heel mooi product

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel stipte levering

Mijn aankoop werd met veel zorg geleverd. De ontvanger was bijzonder verrast en tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel mooi en met zorg verpakt

X

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg mooie kwaliteit kaart

Kwaliteit en druk van de kaart heel mooi en netjes. Super verpakt in een mooi doosje zodat er niets gebeurt met kaartjes. En lief extraatje erbij. Zeker aan te bevelen voor bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle levering en goed verpakt en de bestelling is van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi aanbod en goede nette verzending

Meerdere keren gebruik gemaakt van vlinderkusje, beide in een verdrietige situatie. Het aanbod is prachtig, precies wat je zoekt, Nette en snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Ik had mijn rouwkaartje en symboolyje snel nodig voor een begrafenis, zoiets komt toch altijd geheel onverwacht/te snel. En ik had het 3 dagen na de bestelling reeds thuis. Dit is wat je nodig hebt in deze situatie. En hier vind je zeker een passend troostend gebaar in deze moeilijke tijden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne webshop

Ik had geen bevestingsmail ontvangen. Dus Vlinderkusje op instagram een berichtje gestuurd. En kreeg snel een lief antwoord, en alsnog de bevestigingsmail

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijk en met liefde ingepakt!

We hebben een cadeautje besteld, deze was mooi en met liefde ingepakt. Fijn om iemand op deze manier iets te kunnen geven. Ontvanger vond het prachtig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel verzonden & heel mooi verpakt

Toen mijn pakketje binnenkwam leek het net een cadeau, heel mooi en stevig verpakt. Daarnaast kwam het snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering, mooi ingepakt. Heel passend voor deze verdrietige gebeurtenis. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

troostende inspiratie

Fijne communicatie en goede service. Originele cadeaus om dierbaren te troosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Ik had om eerlijk te zijn wat twijfels, maar besteld en alles is heel snel en goed gegaan! Mijn moeder was ontzettend dankbaar ❤️

  • Aanbevelen? Ja
10

Troost

Ik lees dikwijls jullie gedichtjes. Het overlijden van mijn kleindochtertje Lina drukt zwaar op mijn gemoed en bij het lezen van jullie mooie gedichtjes vind ik troost

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Fijn contact, ik kreeg meteen reactie op mijn vraag. Bestelling vlot en keurig verzonden, mooi verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle bezorging!!!

Goed Ingepakt/bezorgd hartstikke blij mee.Kadootje voor vriendin, ze heeft al heel verzameling Willow beeldjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd met zorg en oog voor detail verzonden

Zoals altijd met zorg en oog voor detail verzonden

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie spullen

Het pakket is netjes ingepakt. De service en contact is prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel goed!

Zeer tevreden hoe snel de verzending is gegaan en het was heel netjes verpakt. Ik zou deze site aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Voor ieder wat wils makkelijke site om te bestellen!

Goede ervaring goed assortiment en netjes ingepakt op tijd geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Hee goede en fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Mijn bestelling de witte balonnen met tekst waren super Ook.goed voor de miliue

  • Aanbevelen? Ja
10

Aanrader!

Heel mooie producten en goede service. Mijn bestelling was heel zorgvuldig ingepakt, verpakt en verzonden. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hoornblad 47

7772 MG Hardenberg

+31682970915

[email protected]

Over Vlinderkusje

Vlinderkusje is een online conceptstore vol Troost & Liefs bij verlies, moeilijke momenten of bijzondere (mooie) gebeurtenissen in het leven. Om de liefde te vieren en te koesteren, en om te zorgen voor je verdriet.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.