Exact zoals omschreven

Zag er goed uit, maar werkt niet bij mij

Het downloaden via Digitalocean ging prima,(windows 7 Pro) ook de productcode keurig ontvangen via de mail vervolgens windows geïnstalleerd op een ssd. later ook geactiveerd lukte eerst niet met de opgegeven productcode maar wel met de ID code met de werkwijze zoals op de website staat vermeld. Windows start normaal op en alles ziet er normaal uit. Echter software installeren (zoals Adobe Reader of een andere internet browser)lukt niet. Van alles geprobeerd om wat te installeren, setup start wel op maar kan niets voltooien. Krijg fout meldingen of installeren is mislukt. Ook windows update werkt niet, krijg fout melding code 80072EFE. Wel leuk zo'n windows versie met levenslange licentie maar ik kan er niet veel meer mee dan bestanden opslaan/verwijderen. Misschien toch maar een DVD met productcode aanschaffen.

Beste John Overeem, Vervelend dat u problemen ondervindt. > Windows start normaal op en alles ziet er normaal uit. We zijn blij om te horen dat u Windows 7 succesvol heeft kunnen installeren. En dat alles normaal uitziet. > Echter software installeren (zoals Adobe Reader of een andere internet browser)lukt niet. Van alles geprobeerd om wat te installeren, setup start wel op maar kan niets voltooien. Dit probleem staat echter los van het product wat u bij ons heeft aangeschaft. Waarom u Adobe Reader niet op uw Windows 7 kunt installeren kan wellicht worden veroorzaakt doordat u een verkeerde 32 of 64-bits versie probeert te installeren. Maar het kan ook door een ander probleem worden veroorzaakt, ik adviseer u om contact op te nemen met Adobe. >Misschien toch maar een DVD met productcode aanschaffen. Of u een digitale versie van Windows 7 of een Windows 7 op een DVD-schijf koopt, dat zal in principe niet moeten uitmaken, omdat het om dezelfde installatiebestand gaat. Bovendien worden tegenwoordig vrijwel alle software digitaal geleverd, middels een download-link. De fabrikant Microsoft levert sinds 2012 geen fysieke softwareproducten meer, maar enkel digitaal. Met vriendelijke groet, Team eProducts [email protected] +31 85 1301 286

Ik heb al een MS Office 2019 Pro en alles ok. Maar Nu !!!

Ik heb voor mijn vrouw een nieuwe Office 2019 voor MAC gekocht , code gekregen maar deze office NIET installeren. Probleem met Codes. Kunnen jullie mij helpen AUB ??? Dank-U Mijn mail = [email protected]

Goede prijs en makkelijk te installeren

Ik bestel altijd mijn antivirus software bij eProducts. Werkt perfecto!

Na download mislukt alles door Foutcode 30016-2 (reproduceerbaar!)

4 juni 2021: Gisteren hielp eProducts-helpdesk mij telefonisch om alsnog de door mij gekochte MS-Office 216 Pro Plus te installeren, door op afstand het ontstane digitale puin van mijn acties van 31 mei op te ruimen, via de alternatieve webbrowser MS-Edge. In dik 20 minuten wist de helpdesk vervolgens Office "fluitend" te installeren. Vandaag stoei ik wat met MS-Word en Excel, en kan ik m'n bestaande teksten en spreadsheets raadplegen, dus dat ziet er goed uit. MS-Outlook hapert op een internet-beveiligingswaarschuwing, wat volgens de helpdesk ligt aan een "hik" bij mijn provider. Ik omzeil dat probleem door m'n mail te bekijken via mijn Hotmail-account, dat wel vlekkeloos werkt. Als ik zin heb, zal ik nog met een deskundige vriend kijken hoe ik het "afzonderlijke" Outlook probleem kan oplossen. Tenslotte zie ik helaas niet hoe ik shortcuts kan maken van Word en Excel, om die op het buroblad te zetten als startpictogrammen. Samenvattend: EProducts medewerker dhr Kelvin heeft me vakkundig bevrijd van de frustrerende installatieproblemen. ------------------------- 31 mei 2021: een aaneenschakeling van problemen: eerst werd m'n browser Mozilla-Firefox getroffen door foutboodschap, dat ik deze browser eerst moest de-installeren en dan opnieuw installeren, maar dat mislukte door foutboodschap "VCRUNTIME140_1.dll is niet gevonden". Ten einde raad heb ik m'n Windows laten teruggaan naar een systeemherstelpunt 14 mei 2021 en bleek Firefox gelukkig hersteld. Na klik op "Nu downloaden" gebeurde er secondenlang niets, daarna verscheen een keuzescherm "32-bits versie of 64-bits versie": ik koos 64-bits versie. Nu volgde de boodschap "Er is iets misgegaan. Foutcode 30016-2; ga online voor meer informatie". Ik deed dit, maar kreeg toen de foutboodschap "de verbinding met de service is verbroken". Ik geef het voorlopig op, want dit ploeteren vergt uren en kost me nu de hele avond, en ik wil straks niet slapeloosheid riskeren. Morgen, 1 juni 2021, hoop ik een nieuwe poging te doen.

Beste Wilhelm, Vervelend dat u problemen ondervindt. Indien u problemen ondervindt met Mozilla Firefox, dan adviseer ik u om de fabrikant Mozilla te contacteren. Zij kunnen u helpen met door u getroffen foutmelding. U heeft bij eProducts op 22 mei 2021 een Office-pakket aangeschaft. Office staat namelijk geheel los van de problemen dat u ondervindt met uw internet browser Mozilla Firefox. Voor het installeren van het Office-pakket kunt u gratis gebruik maken van onze Hulp-op-afstand: https://eproducts.nl/support/hulp-op-afstand/ Hiermee kan mijn collega met uw scherm meekijken en direct het probleem oplossen. Met vriendelijke groet, Team eProducts [email protected] +31 85 1301 286

slecht

heb betaald voor een programma maar kan het niet downloaden wegens niet in het gepaste land

Vlotte afwikkeling goede service

nadat 1 code niet werkte, werd omgaand een nieuwe, goede code gestuurd. Prima service dus tegen een leuk prijsje.

Niet goed, het product was niet te downloaden en te installeren.

Alleen gebruiksaanwijzing was te lezen verder niet

Beste Sietse, Vervelend dat u problemen ondervindt. Zorg ervoor dat u installatiehandleiding goed volgt. Weet u niet zeker waar u aan begint? Dan raden we u aan om de installatie te laten uitvoeren door een familielid, kennis of wellicht een computerwinkel. De installatie kan relatief eenvoudig worden uitgevoerd, maar het installeren van Windows blijft maatwerk aangezien elke PC of laptop weer andere componenten bevat en dus factoren die mogelijk voor problemen kunnen zorgen. Met vriendelijke groet, Team eProducts [email protected] +31 85 1301 286

perfect

alles is snel en perfect verlopen zonder problemen

Heel Goed En ook eerlijk

de software werkt heel goed ook volgens jullie om schrijving

scherpe prijs en snel geleverd

office 2019 voor mac gekocht, de prijs was scherp en na aankoop ontving ik binnen 3 uur de code om te installeren. Dit kon gewoon online en zonder problemen. Zeker een betrouwbaar adres!

Snelle bediening via digitaal!

Super Produkt, ben tevreden!

3 producten gekocht werken allemaal goed zelfs na herinstallatie van pc service ook goed werd goed geholpen bij klein probleem met product code aanrader

Geleverd wat ik verwachtte

Keurig geregeld

Snelle reactie. Keurige levering. Goede communicatie.tevreden klantn

Werkte niet omdat ik blijkbaar versie van office 365 op mijn laptop had staan die verlopen was

Jammer, code was niet meer bruikbaar

Uitsteken.

Goed service,.bravo.

Geweldig, vlotte levering na bestelling/betaling

Nadat ik had besteld kreeg ik de mededeling dat binnen 5werkdagen de productcode zou worden geleverd. Was echter al binnen 6uren. Top.

Office 2019 werkt perfect

met andere software leveranciers regelmatig Office 2019 activeringsproblemen, maar met die van eProducts nog niet meegemaakt. :-)

Toplevering

Je krijgt waar je voor betaalt. Betrouwbaar en gemakje te installeren. Dan maar een paar euro meer betalen.

Probleem is netjes opgelost

Na het uitprinten vd handleing EN met de tips van het bedrijf bij de hand, ben ik eruit gekomen. Waarvoor dank!

Niet optijd maar werkt.

Was niet binnen de 12 uur zoals er staat bescherven. Maar ik kreeg snel reactie op mijn email.

Snel en correct

Super geregeld, betrouwbaar

Had mijn key snel binnen en de vervolgstappen waren duidelijk. Was super geregeld!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Duidelijke handleidingen en goede prijs.

Over eProducts

https://www.eproducts.nl SOFTWARELICENTIE SPECIALIST eProducts is dé specialist in softwarelicenties! Dagelijks werken we met een team van specialisten aan het verbeteren van onze website, het scherp houden van ons aanbod en het verbeteren van onze installatiehandleidingen. TECHNISCHE SUPPORT Zoekt u ondersteuning bij een van onze producten? Neem dan gerust contact op met onze supportafdeling. Onze specialisten helpen u graag verder! 24/7 en binnen 12 uur antwoord, óók in het weekend. Wij bieden ook gratis hulp op afstand voor klanten die een digitaal product hebben besteld. INSTALLATIEGARANTIE eProducts is pas tevreden wanneer u tevreden bent. Bij ons staat de klant centraal, wij streven naar 100% tevredenheidsgarantie, wij nemen geen genoegen met minder. Met onze installatiegarantie weet u zeker dat de software werkend op uw computer komt te staan. 100% LEGITIEME SOFTWARE eProducts levert altijd 100% officiële software. Al onze licentiecodes zijn legaal, afkomstig van legitieme leveranciers en voldoen aan de Europese wetgeving. Wij zullen u nooit een illegale licentie verkopen.