Veel keuze en Snel in huis

Ik had een code gewonnen waarmee ik gratis een Bumbles kon bestellen. Deze was snel in huis en was goed verpakt. Ik had gekozen voor de Doodle Princess en wat leuk is is dat je dit blik kunt inkleuren. Ook zat er een kleine verpakking met stiften bij.

Veel assortiment snoepen, Makkelijk bestellen

Veel keuze, superleuk verpakking en makkelijk je je favoriete snoepjes toe te voegen/bestellen. Wij hebben bumble tumbler doodle color. Erg leuk voor je zelf of als cadeau.

Heel snel geleverd en zo leuk verpakt!!

fijn en correct geregeld

Zeer goede service!!

Ik had op korte termijn een grote order drop nodig, waarbij ik na het afrekenen zag dat het overgrote deel van de order op nalevering stond. Direct een mail verzonden, en hier werd snel op gereageerd. Bumbles heeft toen alles in het werk gesteld, zodat de grote order nog dezelfde dag verzonden kon worden. Top service, vriendelijk te woord gestaan en zeer snelle levering.

Top box van Venco drop

Ik had een Venco drop box samen gesteld en deze werd supersnel en netjes geleverd met de juiste inhoud. Geen klachten en goede kwaliteit!

Prima snoeppies, snelle service

Snoep was prima, wel wat kleine porties maar dat ligt niet aan de winkel. Service ook goed. Betaling via telefoon liep niet helemaal goed, daarna netjes een mail ontvangen om te vragen of er problemen waren. Snoep ook netjes verpakt ontvangen.

Supersnelle levering en een ruim assortiment

Veel keuze, goede prijs en een hele snelle levering ondanks de 5 december drukte.

Goede service, ik was wat vergeten in te vullen bij het bestellen en kreeg netjes een telefoontje.

Snelle levering Snoep is wat je verwacht van het snoepmerk

Lekkere snoepjes in een mooi blik

De snoepjes zijn super lekker en zitten in een leuk blik. Het enigste wat vervelend was was dat het blik open gesprongen was waardoor de snoepjes los in de doos lagen

wat er niet was werd in overleg aangevuld

Eindelijk mensen die weten hoe het moet geen smoezen ,direct laten weten wat er aan de hand was daarna keurig opgelost,top mijn complimenten.

Tevreden!

In korte tijd 2 bestellingen geplaatst en allebei met een vlotte bezorging!! Top!!

Werkt allemaal erg goed!

Niet teveel gedoe, het samenstellen op de site maakt me gelukkig =D op de keuzestress na dan :p

Perfect bedankje kunnen bestellen

We waren op zoek naar een leuk kleinigheidje om iemand te bedanken. Voor een zacht prijsje kun je hier zelf je snoepcadeau samenstellen - het lijkt een beetje op snoepscheppen, heel leuk! De ontvangers waren blij verrast, ga deze zeker onthouden!

Makkelijk en snel een heerlijke snoep mix besteld

Leuke webshop met ruim assortiment. Een vrolijke tumbler gevuld met verschillende snoep soorten naar keuze is een echte aanrader als je op zoek bent naar een uniek cadeau!

Goed vetzorgd..toppie...

Zelfs het bestellen is leuk om te doen!

Het uitzoeken van je eigen snoep mix zoals je vroeger in de winkel met je schepje stond, maar dan online. Super leuk hoe de kids aan het uitzoeken en vullen zijn. De snoep bekers om zelf te kleuren zijn ook een succes!

Super makkelijk, snel en leuk bestellen bij Bumbles!

De website is zeer overzichtelijk en lekker vrolijk. De keuze is reuze! Bestellen en betalen ging gemakkelijk en snel. Mijn bestelling was snel geleverd en goed verpakt, alleen het uitpakken was al een feestje! De Tumbler is gemakkelijk te openen/sluiten en ook fijn om te kunnen hergebruiken voor snoep of andere doeleinden.

Super!!

Leuk origineel kado, makkelijk te bestellen en met veel enthousiasme ontvangen

Over Bumbles

Bumbles | De snoepwinkel voor grote én kleine kinderen Snoep eten is niet alleen lekker, maar ook heel leuk. Want wie wordt er nou niet blij van al die vrolijke en zoete kleuren, vormen en geuren? Snoep is daarnaast niet alleen een feestje om te eten, maar ook om te geven. Daarom vroegen wij ons af: waarom zou het uitzoeken en bestellen ervan dan niet nét zo leuk kunnen zijn? Bij Bumbles geloven we dat er bij snoepen meer komt kijken dan het eten alleen. Snoepen bestaat namelijk uit allerlei geluksmomentjes. Dat begint al bij het verheugen op iets lekkers en het uitzoeken van je favoriete snoepje, en gaat verder bij het zien van de vrolijke verpakking en vormen, de zoete geur bij het openmaken, het proeven van de lekkere smaak en het al dan niet bewaren voor later, óf delen met anderen. Als er iets over is, natuurlijk…