Heel slecht!

Vorig jaar in augustus moesten we een slimme meter aanschaffen. Na 5 maanden wachten en nog niet hebben ontvangen, hebben we de slimme meter geannuleerd. Mijn domein heeft beloofd het geld terug te storten. Elke woensdag (4maanden lang!) naar mijn domein bellen waar mijn geld blijft? Ze proberen elke keer iets leuks te verzinnen dat er storing is met het uitbetaalsysteem waardoor de factuur nog niet is uitbetaald. Elke keer herhaling!! Ze zouden contact gaan opnemen met de financiële afdeling. Tot op heden nog niks van gehoord. Slechtste klantenservice ooit!

App kan beter

Contact gaat via de email. Even wennen maar wel duidelijk. In het begin wat problemen met verhuizing in de app. Is wel opgelost, maar er mag iets meer aandacht aan de app geschonken worden. Al om al zeer tevreden met Mijndomein Energie.

oplichters

Ik emigreer naar het buitenland en wordt getrakteerd op een OPZEGVERGOEDING"............simpel gezegd: "Omdat jij weg gaat stelen we even 150 piek van je rekening".......wat een oplichters zijn dat. Het zijn geldwolven.....wat een vreselijke club is "....MIJN DOMEIN ENERGIE. Mensen kijk uit voordat je met deze dieven in zee gaat.

Goed werkende fijne app

Hele duidelijke app waarin inzichtelijk wordt wat je precies gebruikt. Goede communicatie via de mail en verder wordt administratief alles heel netjes afgehandeld

helpdesk mijndomein internet provider??

internet provider daar is geen helpdesk telefoonnummer van te vinden. Waardeloos dat je niemand kunt spreken. Dat ze je een energie contract aansmeren zijn ze daar wel voor te bereiken? ze sturen je een betaling link die niet werk ook niet geaccepteerd word door de bankaccount. Wat een slechte dienstverlening.

Moeilijk

Moeilijk en moeilijk

Heel slecht te bereiken

Niet mee in zee gaan

Oneerlijk bedrijf oplichters!

Ik heb meerdere malen opgezegd en de klantenservice was niet bereikbaar. Ik heb meerdere keren gemaild dat ik wil stoppen en krijg pas antwoord nadat de termijn is verstreken en ik een dikke rekening krijg terwijl ik al heb opgezegd. Dit is gewoon oplichting kijk uit met deze oplichters praktijken!

Is een 0 score niet mogelijk? Dramatische klantenservice.

Ik heb geprobeerd te tellen hoeveel pogingen ik heb gewaagd om een gefundeerde (onderbouwde) reactie te krijgen op vragen die ik hieronder heb benoemd. Tot heden (+/- 4 maanden verder) heb ik enkel reactie op vragen die ik niet gesteld heb :) * Waarom daalt mijn maandbedrag als ik al 3x heb aangegeven dat ik niet wil dat deze daalt? * Waarop is mijn verbruik gebaseerd vanuit het perspectief van Mijn Domein? * Waarom wordt er tot zeker 4x aan toe NIET gereageerd op klachtmails waarin heel duidelijk om contact gevraagd wordt? * Waarom wordt er een vergelijk gemaakt van KWH / M³ versus euro's. Voor iemand die niet in de business zit, is dit verwarrend. Dit geldt eveneens voor jullie platform waarop je aangeeft dat ik geld terugkrijg, maar mega hoog verbruik heb (bijzonder??) Strekking blijft, je reageert niet. Met ondertussen minder vriendelijke groet, Martijn

Nope, nah, oh hell no!!!

Gas reading are always inaccurate. Customer service is unavailable, Spent almost 2h on the line with no answer. The consumption amounts change retroactively. I checked my total amount for January 2022 and it was 49e, this was on the 28/02 that I checked. Now that I check again 07/03 my consumption for January 2022 is 152e. Unbelievably dishonest and I have no way to inquire what's going on since no one pick up the phone and the email I just sent will be answered in 2 weeks.

Contract is beëindigd maar zij laten het doorlopen

BIZAR, netjes via overstappen overgegaan naar andere Energieleverancier maar MijnDomein doet alsof het contract nog doorloopt. Tel.klantenservice ging eerst in discussie maar zag in centraal aansluitsysteem dat ik gelijk had. Ticket voor hun ICT-afdeling zou gemaakt worden om onterechte facturen te stoppen en alle facturen na einde levering zouden worden gecrediteerd. Blijf Facturen en aanmaningen krijgen en ze hebben zelfs geprobeerd het maandbedrag te incasseren via de incassomachtiging die ook is geëindigd bij het einde van het contract. Dat had ik gelukkig door dus dat is niet doorgegaan. Nu krijg ik officiële in verzuimstelling. Administratie daar is totaal niet op orde!!! En inderdaad op mail wordt niet gereageerd en 1 poging om telefonisch zaken te regelen leek dus succesvol (maar probleem is na 10 dagen nog niet opgelost) . Heb 40 minuten daarvoor aan de lijn gehangen waarvan 25 minuten in de wacht.

Onbetrouwbaar en onbereikbaar in 1, een indrukwekkend combinatie

Al maanden ontvang ik geen verplicht maandelijks energierapport van ze en geeft mijndomeinenergie.nl nul inzicht in mijn verbruik. Een verbruik dat ik nodig heb voor facturatie met een onderhuurder. Aangezien het gebrek aan data aan de Netbeheerder kan liggen, probeer ik netjes contact met ze op te nemen: Het telefoonnummer is niet bereikbaar / niet beschikbaar, ik word niet eens in de wacht gegooid. Ik heb online een ticket ingediend en netjes 7 dagen gewacht maar ook daar komt geen enkele reactie op.

Geld jaarrekening nog niet terug

Na 16 dagen nog steeds geen geld terugbetaald van de jaarrekening. Ze nemen niet op en je staat uren in de wacht. Mail word niet op gereageerd

Correct, duidelijk en compleet

Heb snel en persoonlijk een bruikbaar en uitgebreid antwoord ontvangen op een vraag die ik per e-mail heb gesteld.

Duidelijke app, goede service

Hele duidelijke app waarin inzichtelijk wordt wat je precies gebruikt. Verder wordt administratief alles heel netjes afgehandeld (duidelijke factuur; berichtgeving; enz.)

geen coulance

domein naam voor 1 cent en na 11 mnd. zit je er stilzwijgend aan vast !!! Totaal geen coulance van Bas, keihard. Week te laat (in feite 1 mnd en 1 wk want opzegtermijn van 1 mnd.). Domeinnaam nooit gebruikt. Misselijk hoor stilzwijgend! Je krijgt niet eens een herinnering dat het account afloopt!! Zeer moeilijk om in contact te komen. Walgelijk dat je zo je geld moet verdienen!

jaarrekening niet terugbetaalt

ik moet nog geld terug ontvangen >10 dagen geleden reeds. klantenservice super lange wachttijden. en zgn worden er tickets aangemaakt, maar geen respons.

Snel geholpen

Snelle reactie, gezien de spoedaanvraag, en geholpen met wat ik nodig had.

Eerlijke afrekening op basis van dag/uurprijzen

De elektra wordt afgerekend op basis van uurprijzen (marktprijzen), gas op basis van dagprijzen. Je betaalt een eerlijk tarief voor de energie die je verbruikt. Simpel, open, eerlijk.

Deze week een nw contract afgesloten en middels snel contact de juiste overstap datum alsnog kunnen regelen. Fijn van het snelle contact!

Snelle en flexibele hulp

Flexibel, daadkrachtig en snel in het verlenen van hulp in het oplossen van een probleem.

Hele duidelijke website en heel goed door de klantenservice geholpen!

betrokken medewerkers, echte prijzen

Duidelijke uitleg via medewerker ontvangen hoe de contracten in elkaar zitten, en hoe de levering werkt tov bij andere leveranciers

Help

Super snel, duidelijk en goed geholpen door Claire van MijnDomein Energie bij het afsluiten van een nieuw contract en vervroegen van levering voor elektra en gas.

Dynamische prijzen zijn de toekomst!

Zelfs nu de prijzen (tijdelijk) hoog zijn, laad ik mijn elektrische auto alleen op de bodemprijzen in de markt. Een stuk goedkoper en een stuk duurzamer. Verder was klant worden een peuleschil. Alles gaat automatisch.