Leuk maar rare maten ….

Hele mooie kleding echt. !!! Maar de maten een beetje apart broekje is echt een 74 maar de romper is echt iets mis gegaan een 92 lijkt het wel …. Ook de mutjes voor newborn Veelste groot helaas …

Mooie setjes kleren voor een kleine prijs!

Alles is binnen gekomen en dat voor mooie prijzen zeker een aanrader

Hele leuke kinderkleding Echt mijn steil .. Als de bezorgkosten gratis zou zijn zou ik vaker kopen . Maar dat geldt voor alle webwinkels . Groetjes petra

Teleurgesteld

Een bestelling geplaatst waar ik een week later een reactie krijg dat er een setje is uitverkocht en ik iets anders kan kiezen waarop ik antwoord dat ik dan liever het geld terug gestort wil hebben. Vervolgens wordt er zomaar zonder overleg totaal wat anders meegestuurd. Reactie op mijn verzoek tot contact wordt niets mee gedaan. Erg teleurgesteld.

helaas helft niet ontvangen en me geld ook nog niet terug

Heeel blij want de bestelling zou binnen komen... helaas, toen me pakje uitpakte vond ik het al heel weinig en miste ik een hoop dingen Had 11 setjes kleding besteld en heb der maar 7 binnen gekregen mis dus 4 setjes..... Ik heb daarna jullie gemailt en gebeld maar helaas geen reactie.... daarna maar via Facebook daar kreeg ik onze items zijn uitverkocht.. daarna via prive in Facebook daar kreeg ik als antwoord weer items waren uitverkocht we maken het geld terug naar u over...... nouu jullie raden het al ik heb mij GELD nog steeds NIET terug..... 1 ster omdat 4 van de 7 die heb mogen ontvangen wel goed zitten en de rest helaas ook nog eens te klein terwijl ik alles 1 maat heb genomen... en alles stond val op maat.. dus ook dat klop niet eens.. ik mij beleving dus niks op orde..... het had netjes geweest als ik een mail had gehad of bij het pakje een brief met sorry we missen sommige items zijn uit verkocht we maken het geld naar u over... en ook echt over maken ivm hoe het nu gaat. ik vind beetje oplichtings praktijken... ik wacht op mij geld eerder zal ik niks goeds te melden hebben over olachika..

Verzending duurder langer, helft niet geleverd.

De verzending duurde veel langer als aangegeven. Dat is niet zn ramp.. want had mijn spulletjes nog optijd voordat ik het nodig had.. Maar.. van mijn bestelling zijn +/- 15 items niet geleverd.. Ik heb geen email of iets gekregen dat ze niet leverbaar zijn ofzo.. wel word er elke dag reclame gemaakt voor hun 70% kortingsactie.. leuk! Maar niet als je de spullen niet kan of gaat leveren. Tevens heb ik ook mijn geld nog niet terug gehad, of een reactie gekregen op mijn berichtjes. Dat vind ik erg jammer.. de kleertjes van wat ik binnen heb gekregen zijn wel van goede kwaliteit en erg schattig.

Mooie kleding, snelle levering

Mooie kleding, snelle levering

Goede levering goede kwaliteit

Ik raad iedereen aan om te bestellen

Topp

Snelle levering,, en super leuk die kleine kleertjes

Heel netjes

Altijd leuke betaalbare kleertjes super bezorgd

Eens maar nooit weer

Mega lang moeten wachten op de kleren, maten zijn eruit geknipt. 116 besteld (groter dan maat nu van dochter) en zelfs dat is te klein!! Helft kan ze. Iet aan! Er klopt niets van! Vriendin had besteld, werd gemaild dat de voorraad op was of ze wat anders wou uitzoeken. Dit gedaan… weeer dagenlang wachten. Bestelling uiteindelijk binnen en ook hier klopt niets van! Er zit kleding tussen wat niet besteld is, plus ook weer de maat komt niet overeen met kleding! Slechte bereikbaarheid of erg late reactie! Dit was eens maar nooit weer helaas.

Niet voor herhaling vatbaar

Verzending is niet heel snel. Kleding ziet er heel goedkoop uit, maat labeltjes hangen aan de zijkant van de kleding en daarbij valt het ook nog eens mega groot

Fijne webshop

Super leuke baby kleding, nog echt lekker baby baby :) vele winkels hebben dit niet! En ook nog redelijk betaalbaar

Zeer tevreden erg netjes ook kwa services

Mooi

Is heel goed

Ik had me bestelling gedaan op donderdag, en had me pakketje dinsdag. Super leuke kleding, zeker een aanrader

Ben zeer tevreden

Prachtige kleuren. Bestelling wordt netjes ingepakt en wordt snel geleverd.

Prima snelle levering

Leuke kleertjes, goede prijs, snelle levering

Leuke kleding !!

Super leuke kleding en betaalbaar

Heb nog mijn bestelling niet ontvangen

Er werd gezegd dat twee dagen na mijn bestelling het ging toekomen en we zijn al bijna een week verder en heb nog niets ontvangen

Slecht bereikbaar

Ik heb jurkjes besteld en vervolgens passen ze niet aangezien er bij de jurkjes stonden vallen op maat. Ik ben nu al bijna een week bezig om ze te bereiken want retourzendingen zijn op eigen kosten. En daar ben ik het niet mee eens. Stond er op de website de juiste informatie had ik niks retour hoeven doen

Slecht

Slecht contact over pakket wat na bijna 6 weken toch nog is aangekomen Past ondertussen niet meer Krijg geen gehoor na meerdere berichten

Leuke winkel

Leuke winkel met niet standaard dingen ! Jammer dat telefonisch contact niet opgenomen werd..gemaild dat werkte wel! Prima service!

Negatief, ik heb een eerste keer iets besteld, en nog niks ontvangen

Zwaar telleurstellend, daar ik al verschillende berichten heb gestuurd en geen antwoord krijg waar mijn bestelling zich bevindt. Ik hoop op een oplossing.

Over OlaChika

OlaChika is een Online webshop waar de nieuwste collecties modieuze baby en kinderkleding aangeboden wordt. Wij zijn vooral gespecialiseerd in Prachtige Luxe baby en meisjes jurken, in verschillende stijlen oftewel "Stijlvolle Boetiek Kleding". Onze ervaren mode ontwerpers die inmiddels al actief zijn sinds 1989, en succes hebben onder andere Milaan en Parijs, zijn elke dag met grote passie de mooiste kinderkleding aan het ontwerpen. Jurken en Kleding met zorgvuldig uitgewerkte details, de mooiste afwerkingen, rijke stoffen en pasvormen volgens de laatste trends. Denk maar aan verjaardag jurken, bruidsmode voor kinderen, doop jurken, of gewoon een Elegante stijlvolle Jurk voor elke bijzondere gelegenheid. U zult zelf ervaren dat de baby en kinderkleding die wij aanbieden, buitengewoon goede kwaliteit heeft en tegen een zeer sterke prijs verkrijgbaar zijn.