Heel slecht, ik bestel nooit meer iets hier

Afgelopen maandag iets besteld het zou 2 tot 3 werkdagen duren voordat ik deze in ontvangst zou krijgen. E-mail verstuurd Chat berichten Wel betaald maar geen bestelling Waardeloos … bedrijf

1e keer bestelling geplaatst. Heel snel geleverd. Duidelijke uitleg

Snelle levering en mooie spulletjes

Leuke en goede kleertjes en snel geleverd

Hele mooie betalbare kleertjes

Hele mooie kleertjes en de verzeding Was ook heel goed Echt een aanrader

Prachtige kleding , snelle levering! En super verpakt!

Ik kan alleen wauw zeggen, wat een prachtige kleding

In één woord top

In één woord top

Alleen jammer dat vanaf 75 euro gratis levering is.

Heel tevreden

Leuke webwinkel , prachtige foto's , en boven een bepaald bedrag gratis verzenden , supersnel in huis- ik wel tenminste - De pakjes die ik thuis kreeg zijnn ook van prima kwaliteit plus een wasvoorschrift erbij wat erg handig is 1 pakje heb ik teruggestuurd dat zag er veel groter uit dan maatje 50 en het label was verwijderd wat bij mij vraagtekens had Een mailtje met mevrouw uw voorkeur maatje hebben we niet meer wilt u iets anders uitzoeken of geld retour ? Nu moest ik het op eigen kosten terugsturen want dat staat in de voorwaarden Ik kreeg een ontzettend keurig vriendelijk mailtje van de webwinkel zelf dat ze mijn ongenoegen zeer betreuren en ik kosteloos mijn pakketje kon terugsturen De samenwerking met het atelier verloopt niet altijd naar wens en daar gaan ze alles aan doen , nou ik heb daar alle vertrouwen in Mijn aankopen zijn bedoeld voor Reborn poppen en de mooie kleertjes zullen erg leuk staan ook de toekomstige aankopen ook leuk voor kado te geven, toppie !!

Mooi en super

Mooie kleedjes en juiste maat

Goede levering van mooie baby en peuterkleding

Goede levering van mooie schattige baby en peuterkleding

Kreeg verkeerde kleur en tot nu toe geen oplossing

Vind de kleding en spullen prachtig. Bestel altijd met veel plezier, maar wanneer hun een fout maken omdat het artikel op is krijg je hier geen bericht over. Wanneer je contact zoekt krijg je te horen dat er een fout is gemaakt maar word tot nu toe nog niet naar een oplossing gekeken.. jammer. Nu zit ik met een kleur waar ik niks aan heb en moet ik alsnog en opnieuw (ergens anders) bestellen. Nu is het geboorte setje van mijn dochter niet compleet die elk moment geboren kan worden. Hoop dat de shop nog met een oplossing komt en niet met alleen een excuses het was een fout en het was op. Ik heb namelijk wel betaald.

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit. Hoofdgat van de trui is wel heel krap waardoor trui moeilijk aan kan. Kijken of ik het zelf aan kan passen want trui zelf is nog oversized voor mijn zoontje nu.

Verkeerde kledij

Er was een verkeerde item mee, ik heb hiervoor gemaild maar geen respons gehad. Dit is allebehalve professioneel

Niet bereikbaar per telefoon

Alles per Messenger foto kwam niet overeen kreeg als antwoord is een foto van een klant mutsje hoort er niet bij pak is een Mickey Mouse linered pak en de baby heeft een zwart mutsje op met Mickey oortjes wat precies bij het pak hoort maar op het pakje zit een capuchon die je niet op de foto ziet Je mag het terugsturen zeggen ze maar dat is niet de insteek van mij ik wil het pak compleet hebben met mutsje maar dat hebben ze niet nu kan ik stad en land af gaan zoeken om zo een mutsje te vinden. Zet op de foto wat je verkoopt en niet met accessoires opleuken en die dan niet kunnen leveren omdat je het niet verkoopt. Voor mij geen Olachika meer !

Produkt is tof. Maat is goed. Het is en zit heel mooi om het liefje.

Goede service,snelle levering,mooi produkt

Veel te late levertermijn

Levertermiijn komt nier overeen met de dag dat aangegeven word. Ook word deze op een totaal andere plaats geleverd.

Goed product en prima levering

De kinderkleding is echt mooi. De prijs/kwaliteitverhouding is prima en de levering was vlot.

Uitstekend snel netjes

Bestelling gedaan snel geleverd snel antwoord dat een artikel niet op voorraad was en een oplossing voor een andere kleur correct verpakt kleding ziet er ook uit zoals op de foto’s goede kwaliteit zien mij zeker terug terug.

Fantastisch snelle levering . Goede kwaliteit. De pakjes die ik besteld heb zijn nog mooier dan ze op de website staan

Ik heb naar jullie een bericht gestuurd op vrijdag en nog steeds geen antwoord gekregen.

Ik heb besteld een kinder surprise pakje maat 62, maar die pakje die jullie hebben gestuurd is maat 80 ongeveer is heel grote, dus ik wil graag ruilen maar jullie geven geen antwoord. ordernummer 00010077.

De kleren zijn super

Heel mooie kleren Super content van mijn bestelling

Mooie kleding voor een mooie prijs

Mooie kleding voor een mooie prijs

Snelle levering en super leuke pakjes

Snelle levering en super leuke pakjes

Over OlaChika

OlaChika is een Online webshop waar de nieuwste collecties modieuze baby en kinderkleding aangeboden wordt. Wij zijn vooral gespecialiseerd in Prachtige Luxe baby en meisjes jurken, in verschillende stijlen oftewel "Stijlvolle Boetiek Kleding". Onze ervaren mode ontwerpers die inmiddels al actief zijn sinds 1989, en succes hebben onder andere Milaan en Parijs, zijn elke dag met grote passie de mooiste kinderkleding aan het ontwerpen. Jurken en Kleding met zorgvuldig uitgewerkte details, de mooiste afwerkingen, rijke stoffen en pasvormen volgens de laatste trends. Denk maar aan verjaardag jurken, bruidsmode voor kinderen, doop jurken, of gewoon een Elegante stijlvolle Jurk voor elke bijzondere gelegenheid. U zult zelf ervaren dat de baby en kinderkleding die wij aanbieden, buitengewoon goede kwaliteit heeft en tegen een zeer sterke prijs verkrijgbaar zijn.