Mooie leuke kleding

Voor echte meisjes kleding en feestjurken shop ik altijd bij jullie, Ook de newborn pakjes zooo schattig . alleen moet je wel rekening houden dat de maatjes kleiner uitvallen. Misschien een idee om dat erbij te vermelden . Heb al 2x gehad dat de kleertjes net te krap zaten.

goede winkel kan je goed winkelen

bestelling heel snel geleverd toppie

Prachtig!!!!

Geweldig leuke en mooie babykleertjes

Zeer positief. Originelen mooi. Correcte levering.

Fantastische

Zo blij mee prachtige pakjes gekocht voor onze schoondochter

Geweldige (geboorte)pakjes voor jongens en meisjes! Goede service en mooie producten.

Wacht nog steeds op mij bestelling

Mij bestelling is nog niet binnen na 2,5week. Contact op genomen met de Klanteservice maar daar hoor ik niks meer van.

Leuke kleding

Hele leuke site Geweldige keuze kleding vooral voor meisjes Vind alleen jammer dat ze moeilijk berijk naar zijn.

Hele mooie leuke goede kwaliteit kleertjes

Valt groot

2 pakjes in maat 62 besteld, maar valt meer als een maat 80 ongeveer, veelste groot dus... Had er wel bij vermeld mogen worden. Prijs/kwaliteit verhouding; vind ik tegenvallen helaas En als je mailt, krijg je geen antwoord terug! Verzending daarentegen, was supersnel geleverd...

Uitstekende kwaliteit echt mooie kleding

Ik raad het iedereen aan die mooie kwaliteit kleding te kopen

Geweldige winkel

Mooi kleding, goede kwaliteit, snel levering

Snelle levering, goede kwaliteit!

Twee setjes gekocht van Olachika, helemaal blij! Mooie kwaliteit en was snel thuisbezorgd!

Goede en snelle service

Snelle verzending.

Geweldige kleding en goede verzendingen

Super mooie kleding

Beste

De mooiste kleding

Snelle levering goede kwaliteit

Kleertjes waren er binnen drie dagen, alles van goede kwaliteit, blijft mooi in de was , een echte aanrader.

super!!!

Ik ben geweldig goed geholpen en alles is in perfecte staat aangekomen!! Een echte aanrader

Slechte service

Iets besteld, wat verkeerd geleverd werd, naar een bericht gestuurd te hebben zou dit opgepakt worden waardoor ik naar 3 dagen zelf weer contact moest opnemen om te vragen of er al na gekeken was.. jammer ik bestel hier niet meer. Duidelijk een artikel aangevinkt en jullie leveren het verkeerd. (Wat kan gebeuren) maar ik moet er niet zelf achteraan hoeven.

Nog niks ontvangen

Nog niks ontvangen

Gweldig

Super leuke kleding snel verzending

Super goede ervaring!

Super goede service en snelle levering. Kleren zijn uniek en echt goede kwaliteit Hier ga ik zeker vaker kopen !

Mooie site,heeeeel veel keus!

Al 2 jr koop ik de kleding voor me kleindochter bij jullie! Snelle levering.

Toppers

Supe leuke kleding Altijd vriendelijk ook in de winkel Betaalbaar en snel verzonden

Over OlaChika

OlaChika is een Online webshop waar de nieuwste collecties modieuze baby en kinderkleding aangeboden wordt. Wij zijn vooral gespecialiseerd in Prachtige Luxe baby en meisjes jurken, in verschillende stijlen oftewel "Stijlvolle Boetiek Kleding". Onze ervaren mode ontwerpers die inmiddels al actief zijn sinds 1989, en succes hebben onder andere Milaan en Parijs, zijn elke dag met grote passie de mooiste kinderkleding aan het ontwerpen. Jurken en Kleding met zorgvuldig uitgewerkte details, de mooiste afwerkingen, rijke stoffen en pasvormen volgens de laatste trends. Denk maar aan verjaardag jurken, bruidsmode voor kinderen, doop jurken, of gewoon een Elegante stijlvolle Jurk voor elke bijzondere gelegenheid. U zult zelf ervaren dat de baby en kinderkleding die wij aanbieden, buitengewoon goede kwaliteit heeft en tegen een zeer sterke prijs verkrijgbaar zijn.