Supersnelle levering en de lamp heeft een goede kwaliteit

supersnelle levering en de lamp heeft een goede kwaliteit

snel en goed

Was goed verpakt en het artikel ziet er solide uit en deed direct(voorlicht 1800 lumen)

Order perfect afgerond

Snelle verzending, goed verpakt.

Fijne fietsverlichting

Veel keuze en snel geleverd

Super tevreden

Lightyourbike biedt top service!

Prima product scherp geprijsd

Voldoet aam onze wensen, verlichting is compact, zeer goed zichtbaar Snelle levering

Heb eerst via de klantenservice uitgelegd welke noden ik had. Daarop heb ik prima advies gekregen. Tevreden over mijn aankoop, maar ook over de klantenservice én over de snelheid van verzending.

Ja prima

Levering ging uitstekend. Goed verpakt en net doosje.

Goed product en tijdig geleverd

heel erg goed

zeer betrouwbaar, goede informatie, snelle levering en goede service

Redelijk

De smartphonehouder ( zeer goed) zou een betere handleiding kunnen gebruiken, bv. min dikte stuur, smartphonemodellen die niet kunnen gebruikt worden, min dikte van 6.9 mm is te weinig. Bv samsing s10 is 6.9mm en valt er uit.

Een mooi product geleverd

Ik stond op de lijst om gewaarschuwd te worden als het product weer binnen was. Duu ik t is helaas niet gebeurd. Vandaar een puntje minder. Goed dat ik het zelf in de gaten heb gehouden:)

Heel snel besteld, geleverd en werkt perfect

Mijn telefoonhouder werd snel geleverd en past perfect met de bijgeleverde rubbers.

Lossen problemen direct op

Snelle levering ,voldoet aan verwachtingen

zeer goed service

Er waren wat problemen met het gekochte product. Binnen no time werden we geholpen. De service is heel goed.

Snel geleverd en fijne producten!

De bestelling ging soepel en snel. Producten zijn van erg hoge kwaliteit! Thanks!

Zeer goede service en fijne producten

Nadat mijn voorlamp het niet meer deed en niet meer wou opladen werd het super snel fijn opgelost . Eindelijk een bedrijf dat meedenkt en met oplossingen komt.

Als dat wat je krijgt beantwoordt aan dat wat je hebt gevraagd dan is er niets beters !!

Goeie service

snelle levering, degelijke telefoonhouder (fiets)

Wordt goed gereageerd op vragen. Jammer dat niet vermeld wordt dat "draadloos" niet voor alle gsm's geldt. Maar het bijgeleverde kabeltje maakt opladen wel mogelijk.

Geweldig erg tevreden zeker een aanrader

Het is een goede en mooie product voor dat prijs krijg je ook een kwaliteit product ben erg tevreden zeker een aanrader

Vlug

Netjes en vlug

Goed en snel

Het gekochte product is prima. En het was er opvallend snel. Om 16:00 besteld, 10 minuten later een bericht dat het verstuurd was, en de volgende dag in huis. Bij dat bericht dacht ik “Ja, ja, dat zal”. Maar het was er mooi wel de volgende dag.

Vlotte bestelling en levering

Systeem van fietshouder ziet er mooi uit, monteren ging goed. Bijj gebruik is de gsmhouder tijdens mijn 5e ritje afgebroken. Houder met telefoon erin zijn op de grond gevallen. Telefoon en powerbank werken nog prima. KlikSysteem is stuk. Is naar mijn idee te snel, mogelijk kan het systeem de schokken niet aan of had ik er éentje, die een foutje bevat... Wel spijtig, is vervelend.

Kanaaldijk-Noord 111

5642 JA Eindhoven

06-232 989 17

Over Lightyourbike

Lightyourbike bestaat sinds 2020 en heeft sinds dat moment de missie om ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland & België goed verlicht de weg op gaan! Ontzettend belangrijk daarbij is dat de klant altijd centraal staat, en daarom doen we er alles aan om jouw ervaring zo fijn mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt iets mis gaan doet de klantenservice er alles aan om dat op te lossen. Dat is nou de service van Lightyourbike!