Goede producten voor een goede prijs.

Gratis verzending maakt dat de getoonde prijzen ook de werkelijke prijzen zijn.

Super makkelijke montage, en werkt ook nog eens naar wens...

Geen lege telefoon accu meer..

Snel geleverd en top kwaliteit

1 ste ervaring gewoon top

Product beschrijving 100% juist!

Geen woord teveel, geen woord te weinig. De telefoonhouder is precies zoals beschreven. Oogt zeer degelijk en heeft een praktische indeling. Voor jaren gebruik. Snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Ze waren moeilijk te bereiken, maar dit kwam door een storing van Whatsapp Daarna snel een bevredigend antwoord Gekregen.

Goede kwaliteit, lage prijs, snelle verzending.

Prettige website, goede kwaliteit voor een lage prijs. Snel antwoord, snelle verzending, keurig ingepakt.

Scherpe prijs goede kwaliteit

Als cadeau gegeven helemaal naar wens. Leuk ontwerp van de achterlamp en voorlamp geeft meer dan voldoende licht

Hee goed product!

Mooi, fel licht én je kan er jouw telefoon mee opladen: PERFECT!

Beste Claudia, Fijn dat je tevreden bent met de BEAM 1500 XL koplamp! We wensen je nog veel veilige kilometers toe :) Met vriendelijke groet, Twan van Lightyourbike.nl

Prima artikel, snelle levering

Alleen maar lof. Ga zo door.

Gewoon goed!

Bestelling tijdig bezorgd. Deel geretourneerd en netjes afgehandeld.

Snelle service!

Pakjes kwamen zeer snel. We hadden 1 defect lampje. Zelfde dag nog een nieuwe opgestuurd gekregen!! Top

Perfecte service op geleverde goederen

Bij aankomst van de bestelling bleek een onderdeel niet aanwezig. Dit probleem werd snel en efficiënt opgelost.

Perfect product

Super goede bereikbaarheid, service en snelle levering

Een verzoek tot wijziging achteraf werd heel snel gehonoreerd. Zeer aan te bevelen, goede producten!

Hoi Jens, Bedankt voor je mooie beoordeling, daar worden we blij van! Wij streven naar een goede, snelle en persoonlijke service, fijn dat je het ook zo hebt ervaren :) Nogmaals dank voor je bestelling en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Twan van Lightyourbike.nl

Helemaal zoals verwacht..... en snel.

Ik had geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling en daar is toen heel goed op gereageerd en direct verzonden met kleine attentie! Heel attent, dus zal deze zeker aanraden

Hoi Marga, Fijn dat onze attentie goed is bevallen en dat alles goed is bezorgd, zoals het hoort. Nogmaals dank voor je bestelling en graag tot een volgende keer :) Met vriendelijke groet, Twan van Lightyourbike.nl

Keurige afhandeling

Mijn bestelling werd later dan gepland geleverd, maar dit werd erg netjes afgehandeld. Het presentje voor het wachten is zeer gewaardeerd. Product prima waarvoor het geld. Zou zo weer bestellen.

Prima, product was vertraagd maar werd goed op de hoogte gehouden

Ik kreeg een mail dat het product was vertraagd, maar ook de mededeling wanneer het binnen zou zijn en waarom het vertraagd was. Verder zat er een leuk presentje bij toen ik het product een week later binnenkreeg. Leuke sportieve service dus.

Beste Per, Nogmaals dank voor je bestelling en goed om te lezen dat onze service goed is bevallen. Mocht je nog een keer iets nodig hebben voor je fiets dan weet je ons te vinden ;) Met vriendelijke groet, Twan van Lightyourbike.nl

Zeer goed!! Nette service en duidelijke communicatie.

Zeer goed!! Nette service en duidelijke communicatie.

Dank voor jullie extraatje, werd enorm gewaardeerd!

Dank voor jullie extraatje, werd enorm gewaardeerd!

ok kocht een voorlamp en achterlicht voor mijn racefiets.

Toen ik een vraag had over mijn bestelling werd ik onmiddellijk goed geholpen door Niels. Levering werd goed geleverd en zelfs met een persoonlijk briefje er bij. Ik voelde me echt klant. Lampen zijn van goede kwaliteit en gunstig geprijsd. afz Frederik.

Hoi Frederik, Ons doel is om iedereen goed en snel te helpen met onze persoonlijke service. Goed dat het ook zo voelt, daar doen we het voor. Ik zal het doorgeven aan mijn collega Niels! Nogmaals dank voor je bestelling en goed om te lezen dat de lampen goed bevallen :) Met vriendelijke groet, Twan van Lightyourbike.nl

Prima product, prima service

Mijn product bleek uitverkocht te zijn toen ik het besteld had, ook al stond er dat het op voorraad was. Netjes excuses voor gemaakt en of ik m'n geld terug wilde of een weekje wilde wachten. Kleine week erop kreeg ik alsnog m'n product met een klein presentje als compensatie. Gewoon netjes afgehandeld alsnog geleverd wat ze hebben beloofd. Ook het product was prima, zeker voor de prijs. Kunt het allemaal ook op de bekende Chinese webwinkels halen, maar het is dat beetje extra waard voor deze service! Top!

Prima product en uitstekende service

Prima product en uitstekende service

mijn eerste bestelling bij lightyourbike. Prima service en houden je goed op de hoogte over het verloop van de bestelling. Een aanrader om hier iets te kopen.

Bestelling goed geleverd

De lamp die ik zondag besteld had was volgens de website direct leverbaar. De volgende dag kreeg ik een mail dat de lamp helaas was uitverkocht, en dat ik de bestelling kon annuleren, met onmiddellijke terugboeking van mijn geld. Of 1 á 2 dagen wachten op de nieuwe levering. Ik heb voor dat laatste gekozen en kreeg op donderdag dezelfde week de lamp geleverd, met een kleine attentie erbij en een handgeschreven berichtje op de pakbon. Communicatie over, en afhandeling van de bestelling was supergoed.

Over Lightyourbike

Lightyourbike is specialist op het gebied van fietsverlichting en fietsaccessoires.