Lossen problemen direct op

Snelle levering ,voldoet aan verwachtingen

Na 1 dag gebruik al afgebroken

Bij het eerste gebruik voor een fietsroute over verharde paden viel hij al uit de houder. Lipjes waren afgebroken. Helaas. Is wel een fijn apparaat alleen de bevestiging is erg iel om te gebruiken voor fietspaden door de bossen.

Snel geleverd en fijne producten!

De bestelling ging soepel en snel. Producten zijn van erg hoge kwaliteit! Thanks!

Zeer goede service en fijne producten

Nadat mijn voorlamp het niet meer deed en niet meer wou opladen werd het super snel fijn opgelost . Eindelijk een bedrijf dat meedenkt en met oplossingen komt.

Hi Paul, Hartstikke bedankt voor je bestelling en het contact. Fijn om terug te horen dat de service wordt gewaardeerd! Veel plezier van je nieuwe lamp, en we zien je graag weer terug! Groeten, Niels van Lightyourbike

Als dat wat je krijgt beantwoordt aan dat wat je hebt gevraagd dan is er niets beters !!

Goeie service

snelle levering, degelijke telefoonhouder (fiets)

Wordt goed gereageerd op vragen. Jammer dat niet vermeld wordt dat "draadloos" niet voor alle gsm's geldt. Maar het bijgeleverde kabeltje maakt opladen wel mogelijk.

Geweldig erg tevreden zeker een aanrader

Het is een goede en mooie product voor dat prijs krijg je ook een kwaliteit product ben erg tevreden zeker een aanrader

Vlug

Netjes en vlug

Goed en snel

Het gekochte product is prima. En het was er opvallend snel. Om 16:00 besteld, 10 minuten later een bericht dat het verstuurd was, en de volgende dag in huis. Bij dat bericht dacht ik “Ja, ja, dat zal”. Maar het was er mooi wel de volgende dag.

Hi Jan, Dat zal zeker! Jouw review toverde een grote glimlach op onze gezichten. Fijn om te horen dat alles zo soepel is verlopen. Ontzettend bedankt voor je bestelling en mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Niels van Lightyourbike & de toppers uit ons magazijn :)

Vlotte bestelling en levering

Systeem van fietshouder ziet er mooi uit, monteren ging goed. Bijj gebruik is de gsmhouder tijdens mijn 5e ritje afgebroken. Houder met telefoon erin zijn op de grond gevallen. Telefoon en powerbank werken nog prima. KlikSysteem is stuk. Is naar mijn idee te snel, mogelijk kan het systeem de schokken niet aan of had ik er éentje, die een foutje bevat... Wel spijtig, is vervelend.

Beste Inge, Hartelijk dank voor je bestelling én je beoordeling! Vervelend om te horen dat je product defect is geraakt. We hebben via de mail contact met je opgenomen om dit zo snel mogelijk op te lossen! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

alles volgens afspraak en vragen snel beantwoord.

alles volgens afspraak en vragen snel beantwoord.

geweldig goed rem achterlicht.

Wat een goed te zien remlicht/achterlicht werkt perfect ook het achterlicht heel goed op grote afstand zichtbaar.

Mooi

Ziet er mooi en degelijk uit. Snelle en nette levering

top service

t voor lampje werkte niet. met 1 mailtje geregeld dat ik gratis direct een nieuwe kreeg toegestuurd die wel werkte. zonder gedoe!

Om 16.00 uur besteld. De volgende dag in de ochtend geleverd. Mis alleen een eenvoudige bijsluiter.

Mooi product en snelle levering!

Had een achterlicht BRAKE besteld echter dit bleek niet te passen vanwege zichtbaarheid. Ik kon deze zonder problemen met bijbetaling omruilen voor de Gaciron en mocht het verkeerd bestelde achterlicht franco retourneren. Dat noem ik nog eens SERVICE!

Zeer goede ervaring

Alles is verlopen volgens wens. Geen enkel probleem ervaren.

Nog niet goed

Zach er goed uit moeilijk met een hand open te maken is heel ruim voor mijn iPhone 12 mini opladen eerst thuis geprobeerd dat ging kan hem maar een keer vol op laden en wilde de Power bank weer opladen stekkertje aan de hond kant blauw licht geen aan en op 25% maar het laat niet op na na een aantal seconden gaat het blauwe lichtje uit en 25% ook ik was bij een andere gewend dat hij bleef knipperen tot hij vol was wat is de oplossing

Beste Hans, Hartelijk dank voor je bestelling én dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven. We hebben contact opgenomen via de klantenservice om dit zo snel mogelijk met je op te lossen! Met vriendelijke groet, Niels van Lightyourbike :)

Nooit meer donker

Correcte levering Stevig beschermd Wel behoorlijk zwaar Hopelijk voor lang goed.

Duidelijke site. Product voldoet prima.

Snel contact wanneer product weer op vooraad was.

Dag Annelies, Ontzettend bedankt voor je bestelling en voor je fijne beoordeling. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Niels van Lightyourbike :)

Super service!!

Goede opvolging en super service!!

Zeer snel geleverd

Zeer snelle levering. Alles veilig verpakt. Alles komt overeen met de site. Goede track & trace

Een lamp die doet wat je verwacht, namelijk de weg duidelijk verlichten

Eindelijk heb ik bij Lightyourbike de lamp gevonden die de weg zo goed verlicht dat ik ondanks mijn slecht nachtzicht veilig kan fietsen met een brede lichtbundel. Je kan ook de lichtstraal eenvoudig wat naar de grond toe richten om tegenliggend verkeer niet te hinderen.

Mooie en overzichtelijke site, direct duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen, over een fietshelm, via de app. De bestelling werd snel en goed verpakt bij ons bezorgd, topbedrijf.

Kanaaldijk-Noord 111

5642 JA Eindhoven

06-232 989 17

Over Lightyourbike

Lightyourbike bestaat sinds 2020 en heeft sinds dat moment de missie om ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland & België goed verlicht de weg op gaan! Ontzettend belangrijk daarbij is dat de klant altijd centraal staat, en daarom doen we er alles aan om jouw ervaring zo fijn mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt iets mis gaan doet de klantenservice er alles aan om dat op te lossen. Dat is nou de service van Lightyourbike!