Nog niet goed

Zach er goed uit moeilijk met een hand open te maken is heel ruim voor mijn iPhone 12 mini opladen eerst thuis geprobeerd dat ging kan hem maar een keer vol op laden en wilde de Power bank weer opladen stekkertje aan de hond kant blauw licht geen aan en op 25% maar het laat niet op na na een aantal seconden gaat het blauwe lichtje uit en 25% ook ik was bij een andere gewend dat hij bleef knipperen tot hij vol was wat is de oplossing

Beste Hans, Hartelijk dank voor je bestelling én dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven. We hebben contact opgenomen via de klantenservice om dit zo snel mogelijk met je op te lossen! Met vriendelijke groet, Niels van Lightyourbike :)

Nooit meer donker

Correcte levering Stevig beschermd Wel behoorlijk zwaar Hopelijk voor lang goed.

Duidelijke site. Product voldoet prima.

Snel contact wanneer product weer op vooraad was.

Dag Annelies, Ontzettend bedankt voor je bestelling en voor je fijne beoordeling. Veel veilige kilometers toegewenst! Met vriendelijke groet, Niels van Lightyourbike :)

Super service!!

Goede opvolging en super service!!

Zeer snel geleverd

Zeer snelle levering. Alles veilig verpakt. Alles komt overeen met de site. Goede track & trace

Een lamp die doet wat je verwacht, namelijk de weg duidelijk verlichten

Eindelijk heb ik bij Lightyourbike de lamp gevonden die de weg zo goed verlicht dat ik ondanks mijn slecht nachtzicht veilig kan fietsen met een brede lichtbundel. Je kan ook de lichtstraal eenvoudig wat naar de grond toe richten om tegenliggend verkeer niet te hinderen.

Mooie en overzichtelijke site, direct duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen, over een fietshelm, via de app. De bestelling werd snel en goed verpakt bij ons bezorgd, topbedrijf.

Snelle levering. Top

Snelle levering. Top

Goed bereikbaar en goede nazorg bij vragen

Zéér snelle levering, goed product en duidelijke website. Heb nu ruim een jaar ervaring met deze geweldige led lamp (er-2000)

Snel verzonden, prima verpakt…prijs/kwaliteit onvoldoende

Fietshelm gekocht de Trailster. Bestelen/betalen en binnen de kortste keren bezorgd. Pasvorm oké. Alleen…deze helm is niet voorzien van een keurmerk (EN1078). De missie dat iedereen in Nederland en België goed verlicht de weg op gaat vind ik lovenswaardig, voor mij mag daar ook “veilig” bij. Prijs/kwaliteit….zwaar onvoldoende.

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bestelling én dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wij schrokken echter wel een beetje van deze beoordeling. Ik heb onze inbox nagekeken maar heb nergens een bericht of klacht ontvangen. Dit hadden we uiteraard graag vernomen zodat we u hiermee hadden kunnen helpen. Uit uw beoordeling begrip ik dat u onaangenaam verrast bent door het ontbreken van het EN1078 keurmerk. Ik heb de productpagina erop nageslagen, echter wordt dit ook nergens vermeld. Uiteraard zijn wij ook het belang in van dit keurmerk en nemen we uw feedback graag ten harte. Daarom ga ik direct onderzoeken in samenwerking met onze leverancier of we deze helm ook mét het keurmerk kunnen leveren + voegen we 'geen normering' toe aan de productpagina. Klanttevredenheid is ontzettend belangrijk voor ons, daarom nemen we ook via mail nog contact op betreffende een oplossing. Vriendelijke groeten, Niels van Lightyourbike

Kei goed

Snel en perfect afgeleverd, en voldoet aan de verwachtingen.

Top communicatie en goede service

Wat een goede service: prima online communicatie en verzending maar ook -en vooral- applaus voor snel en efficiënt persoonlijk contact en vervolgservice vanuit Lightyourbike (toen dat even nodig bleek naar aanleiding van een onduidelijkheid mbt de classificatie van waterbestendigheid). Top.

Geeft goed zicht

De lamp is krachtig maar in het donker tijdens het fietsen, kan je niet zien waar de knop zit om de lamp aan/uit te zetten.

Goede service! Helaas voldeed het product niet aan mijn verwachting.

Prima afhandeling, licht niet zo sterk als verhoopt

De lichtopbrengst van de Beam XL was niet wat. Ik had verhoopt, de uitstekende klantenservice heeft echter meteen een passende oplossing voorgesteld. De Beam XL werd ingeruild voor de zeer krachtige Alpha 2000….ik ben een zeer tevreden klant!

achterlicht kapot na 1 jaar perfekt opgelost

het achterlicht van de mtb bundel laad nog op alleen kreeg ik hem niet meer aan! via whatsapp contact gezocht en dezelfde dag nog een nieuw achterlicht opgestuurd gekregen! dat is nog eens service!! thx

Websight is overzichtelijk en duidelijk!

Garantie geval snel en netjes opgelost

MTB achterlicht defect na bijna 2 jaar, onder garantie nieuw achterlicht ontvangen. nette en snelle service.

Supersnelle levering!

Vlotte communicatie, snelle levering en product zoals vermeld. Top.

Super mooie verlichtingsset

Super mooie led verlichting voor mijn racefiets gekocht. Mooi afgewerkt van aluminium. Zeer tevreden

Prima product een levering

Snelle levering een product zoals verwacht

Achterland gekocht die helaas na een paar maanden defect raakte. Na een mailtje heb ik per ommegaande een nieuwe lamp ontvangen. Goede service!

Correcte en vlotte levering.

Goede opvolging van de bestelling tot het leveren

Ondanks het ontvangen van een fout product, ben ik zeer tevreden met mijn telefoonhouder en de uitstekende service. Het foutje is meteen hersteld en de volgende dag had ik het al in huis!

top !

Top ! Levering!

Kanaaldijk-Noord 111 5642 JA Eindhoven

06-232 989 17

Over Lightyourbike

Lightyourbike bestaat sinds 2020 en heeft sinds dat moment de missie om ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland & België goed verlicht de weg op gaan! Ontzettend belangrijk daarbij is dat de klant altijd centraal staat, en daarom doen we er alles aan om jouw ervaring zo fijn mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt iets mis gaan doet de klantenservice er alles aan om dat op te lossen. Dat is nou de service van Lightyourbike!