zeer goede service en

zeer tevreden over de aankoop van een Lightyourbike SKYLINE 1800 & BRAKE verlichtingsset. Goede site voor lichten en zadeltassen.

Uitgebreide omschrijving op site, vlotte levering!

Achterlicht van Caciron, w12BR besteld. Uitgebreide montage set met inbus sleutels erbij. Ik vond dit achterlicht het meest lijken op een gewoon achterlicht. Goed systeem om het lampje los te klikken om binnen op te laden. Stevige siliconen afdicht dopjes bij oplaad poort, en aan/uit knop. Uitgebreide programma met licht opties. Als iemand je niet ziet, dan is diegene verblind door de felheid!

Krystian

I am satisfied with the product great quality

Retour beleid is zeeeeer slecht!

Zorg er voor dat je zeker bent van uw aankoop. Als je dit wilt retouren betaal je nog eens 18 euro voor het laten op te sturen! Aanbevolen : ja als je zeker bent wat je wilt

Beste Kevin, Bedankt voor je bestelling onlangs, én dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Natuurlijk zijn we wel een beetje teleurgesteld over de beoordeling zelf. Als webshop bieden we gratis verzending aan, verzenden we vanuit onze eigen magazijn uit Eindhoven, en bieden we een retourtermijn aan van 30 dagen, in plaats van de wettelijke verplichte termijn van 14 dagen. Helaas zijn we niet in staat om het retourneren ook gratis aan te bieden. Naast dit bericht nemen we ook via de mail nog contact op om tot een oplossing te komen. Fijn weekend toegewenst, Niels van Lightyourbike :)

Snelle correcte levering.

snelle levering en een goed product

Boven verwachting snel was het bestelde achterlicht, binnen. Ik heb het getest, het werkt goed nu nog in de praktijk

bestelling keurig geleverd

product werkt prima en ziet er degelijk uit

Zeer correcte verwerking

Super attente en behulpzaam!

Nadat ik gemeld had dat er problemen waren met mijn bestelde fietslamp, hebben ze binnen de kortste mogelijke tijd het probleem opgelost. Geweldige service waardoor ik zeer enthousiast ben.

zeer blij - werkt perfect

zeer degelijk materiaal, gemakkelijk te installeren, werkt perfect

Beste Peter, Ik wil je graag bedanken voor je bestelling en fijne beoordeling! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

Mooie helm met led aan voor- en achterzijde

Helm met goede instelbare pasvorm. Veilig door zowel led verlichting aan de voorzijde als aan de achterzijde.

Erg goede service

Via Bol.com een achterlicht voor de racefiets gekocht. Na 4x gebruiken was deze kapot. Op zaterdag een mail gestuurd en dezelfde dag antwoord dat ze deze zouden vervangen (bekend probleem). Dinsdag een nieuw model in huis. Bedankt Niels!

Beste Mischa, Ontzettend bedankt voor je bestelling en je mooie beoordeling. Super fijn om te horen dat de service zo goed is bevallen. Tot de volgende! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

Makkelijk te installeren. Verschillende modi en goede zichtbaarheid. Leuk dat remlicht extra zichtbaarheid geeft

Volledig automatische verlichting , remlicht was prioriteit voor mij

Kan mooi onder het zadel bevestigd worden waardoor je het remlicht perfect ziet. Het automatisch opstarten en stoppen is super. Zelfs in de dag werkt het remlicht. Daarbij een snelle levering en de aluminium behuizing oogt ook premium.

Beste Carl, Super om te horen dat de levering soepel is verlopen en dat het product helemaal naar wens is. Daar doen we het voor. Bedankt voor je bestelling en je beoordeling! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

prima geregeld

Prima product en snel geleverd

LED lampset MTB besteld en bij opladen van het achterlicht geen probleem. Bij vervolgens het opladen van de koplamp, met de juiste lader, begon deze direct te smelten en smlot de kabel vast aan het laadpunt van de lamp. Direct contact gezocht. Kregen bericht dat dit via appen moest (waarvan wij dachten dat dat wel een probleem zou worden zoals bij veel "internet" bedrijven) maar niets was minder waar. Uitgelegd wat er was gebeurd. Binnen enkele minuten was er al over en weer contact geweest en werd aangegeven dat we onder garantie een nieuwe koplamp opgestuurd kregen en de oude op een milieuvriendelijke manier konden afvoeren. Deze werd de dag erna al bezorgd. Wat een top service. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aannemen. Geweldig!

Duidelijke communicatie, snelle levering

Duidelijke communicatie, snelle levering

Perfect!

Super verlichting! Wij hebben ze als extra verlichting op de fiets van onze dochters omdat de standaard verlichting die op de cortina fietsen zit slecht is (niet fel en heeel snel leeg). Hiermee zijn ze echt goed zichtbaar. Heel tevreden!

Stijlvol achterlicht voor mijn MTB

Dit achterlicht was echt waar ik naar op zoek was. Met een dropper is dit ideaal door de zadelmontage. Ziet er stoer uit, én ook voldoende weersbestendig. Snelle verzending bovenop, alles top!

Goede service en prima producten

Snel geleverd tegen de scherpste prijzen

Prima ervaring

Wat een verlichting

De specificatie van de verlichting is mogelijk van toepassing in China, in Nederland is de batterij van het achterlicht na 2.25 uur leeg en niet 7.5 uur, het voorlicht kan op een 100 lumen stand dan wel 24 uur mee aldus het display realiteit is rond de 12 uur. Je ziet overigens niet heel veel bij 100 lumen met name met regen is de 500 lumen stand noodzakelijk dan is de accu na een kleine drie uur leeg. De achterlamp is inmiddels stuk (3 weken gebruikt), lichtopbrengst is prima. Jammer dat de behuizing niet waterdicht is hierdoor ontstond kortsluiting tijdens het laden. Het ijs in de behuizing smolt tijdens het laden en kwam in de stekker ;-). Gelukkig zat ik er naast en kon ik de vonken horen en de rook waarnemen.

Beste Jelmer, Hartelijk dank voor je bestelling én dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide beoordeling te schrijven. Dat waarderen we ontzettend! Het kan inderdaad voorkomen dat de accuduur van de verlichting varieert bij verschillende temperaturen. Vervelend om te horen dat het achterlicht na zo'n korte tijd defect is geraakt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Gelukkig valt dit onder de garantie, en daarom nemen we privé even contact met je op. Fijne dag toegewenst! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

Fast and brugt :-)

Geweldig licht . Simpele montage .

Snelle levering . Veel licht .

Over Lightyourbike

Lightyourbike bestaat sinds 2020 en heeft sinds dat moment de missie om ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland & België goed verlicht de weg op gaan! Ontzettend belangrijk daarbij is dat de klant altijd centraal staat, en daarom doen we er alles aan om jouw ervaring zo fijn mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt iets mis gaan doet de klantenservice er alles aan om dat op te lossen. Dat is nou de service van Lightyourbike!