Geweldig licht . Simpele montage .

Snelle levering . Veel licht .

Snelle behandeling, top product !

Na de bestelling zijn de bestelde producten goed verpakt netjes afgeleverd. Top product. Hartelijk dank

Boven verwachting.

Ik zocht een goeie lamp voor op de mountainbike. En die heb ik nu gevonden.

Er is licht, zeer veel licht

Er is licht, veel licht. Daar ik dagelijks ook door een onverlicht stuk bos moet fietsen, is mijn fiets veiligheid door de zeer sterke lichtbundel verzekerd.

Snel geleverd, product zoals beschreven

Klantvriendelijk

Ondanks dat het product dat ik bestelde in eerste instantie na eerste gebruik al kapot was, werd er zeer een nieuw exemplaar opgestuurd. Enige opmerking die ik wil maken is dat het wellicht handig zou zijn als er voor retouren/garantie een apart emailadres wordt gemaakt dan de klantenservice-mail voor alle vragen gebruiken. Ik moest namelijk een week op een reactie. Daarna werd er wel snel actie ondernomen.

Beste Raimond, Hartelijk dank voor je bestelling en dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen via Kiyoh. Gelukkig zijn we inmiddels op de hoogte gekomen van het defect aan je product en is er een nieuw product onder garantie verzonden. Graag vernemen we nog via de klantenservice of er nog iets anders is waar we je mee kunnen helpen, en of alles naar tevredenheid is opgelost! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

Product voldoet aan beschrijving

Product is prima en doet wat er beschreven staat. Communicatie is duidelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Prima alles was goed.

Helemaal geen aanmerkingen.

Super !!!

Ongelooflijk snelle verzending, goed verpakt en de lichtjes zijn gemakkelijk te instaleren en van goede kwaliteit, een aanrader.

Prima afhandeling an mijn bestelling. Wel een stevige prijs voor een fiets remlicht ..

Heeft voldoende licht

dit voldoet aan mijn verwachtingen. klantvriendelijkheid is super. alles is zeer vlot afgehandeld. een aanrader

Top lekker zichtbaar s avonds !!!

Top top

Snelle verzending uitstekend product

Pakket werd snel geleverd product is uitstekend zeer goede sterke verlichting

goed product snelle correcte levering

goede snelle levering product goed

Uitstekend product en snelle verzending

Heldere product beschrijving. Product na 2 werkdagen geleverd.

snel en goed product

ga er mee aan de gang en genieten van de fietstochten!

Goede info vooraf en correcte afhandeling!

Zoals gezegd;ik heb een prima fietslamp aangeschaft die veel voorlicht afgeeft. En stabiel op het stuur is te monteren!

Prima verlichting

Goede verlichting aangeschaft, en met de kortingcodes van Unive heel betaalbaar.

Zo laten niets veranderen

Dag Ben, Bedankt voor je bestelling én dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Fijn om te horen dat je tevreden bent. Fijn weekend toegewenst! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

Komt afspraak na en snelle levering

Bedankt ervoor

Goede service en kwaliteit van de producten

Prima producten tegen de scherpste prijzen en een snelle levering

Goede website en uitstekende service

Goede producten, overzichtelijke website en perfecte klantenservice

Beste Jan, Bedankt voor je bestelling bij Lightyourbike en voor je fijne beoordeling. Super om te horen dat het contact met de klantenservice goed is verlopen! Mooi weekend toegewenst! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

Ik had snel fietsverlichting nodig, via een bekende zoekmachine bij Lightyourbike terechtgekomen. Daar precies gevonden wat ik nodig had. Besteld en de volgende dag al in huis.

Mijn ledlamp voor de racefiets van 1500 lumen geeft verdomd weinig licht.

Dag Peter, Ontzettend bedankt voor je bestelling en voor je beoordeling! Vervelend om te horen dat je lamp voor de racefiets minder licht geeft dan verwacht. Klanttevredenheid is ontzettend belangrijk voor ons, en daarom kijken we graag met je mee naar een oplossing. We nemen hier contact over via de mail. Fijne dag toegewenst! Groeten, Niels van Lightyourbike

Kanaaldijk-Noord 111 5642 JA Eindhoven

06-232 989 17

Over Lightyourbike

Lightyourbike bestaat sinds 2020 en heeft sinds dat moment de missie om ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland & België goed verlicht de weg op gaan! Ontzettend belangrijk daarbij is dat de klant altijd centraal staat, en daarom doen we er alles aan om jouw ervaring zo fijn mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt iets mis gaan doet de klantenservice er alles aan om dat op te lossen. Dat is nou de service van Lightyourbike!