Mijn ledlamp voor de racefiets van 1500 lumen geeft verdomd weinig licht.

Dag Peter, Ontzettend bedankt voor je bestelling en voor je beoordeling! Vervelend om te horen dat je lamp voor de racefiets minder licht geeft dan verwacht. Klanttevredenheid is ontzettend belangrijk voor ons, en daarom kijken we graag met je mee naar een oplossing. We nemen hier contact over via de mail. Fijne dag toegewenst! Groeten, Niels van Lightyourbike

top lamp

Makkelijk met 3 standen, goede batterij !! echt tevreden!

Zeer snelle afhandeling

Snelle communicatie.

Prima product

Ik was mijn houder van de fietslamp verloren. Deze opnieuw besteld en snel gekregen.

Perfect licht voor mijn E-bike

Na lang zoeken en afwegen bestelde ik een achterlicht voor het bagagerek. Oplaadbaar en fel, met knipperend licht. Het licht is precies wat ik zocht. Ja, het is Made In China, maar dat is bijna alles tegenwoordig. Tevreden van de service van Lightyourbike.

Ik bestelde een fietshelm met licht vooraan en achteraan. De bestelling online ging vlot en de bestelling aan huis ook. Echter vond ik het jammer dat ik geen maat van de helm kon vinden. Gelukkig past die goed. Ik heb een iets kleiner hoofd. De verpakking was ook prima, niet teveel afval. De lichten van de helm zijn subliem. Ik ben heel tevreden.

Mijn bestelling was op tijd zoals aangegeven. Prima website,en het product was ook precies zoals ik het verwacht had. Top!!!

Goede lamp voor op mijn fiets

Lamp zorgt voor genoeg verlichting als ik in het donker over polder en dijk wegen moet fietsen, zo kan ik ver genoeg vooruit kijken

Goed product, fel licht en je kan hem netjes wegwerken in de fiets

Je kan de lamp lekker verbergen in je fiets en hij valt niet op. Bij de witte lampen krijg ik een space shuttle idee en deze kan sierlijk plaatsen op een ruig voertuig.

Mooi helder achterlicht

Ziet er goed uit en snelle levering

Geweldige service

Bij de eerste levering ging iets mis, waarna we van Lightyourbike als garantie direct een nieuwe lamp toegestuurd kregen. Geweldige service! Mijn zoon is blij met zijn nieuwe lamp, die hij voor zijn avond mtb-training gebruikt. Heel tevreden met de aankoop.

snelle bestelling

de lampjes doen prima!

Prima set verlichting voor de mtb

Snelle levering. Makkelijke montage. Goede lichtopbrengst

niets op aan te merken

zdg verstuurd als aangegeven, prima produkt

Tevreden met mijn aankoop

Ik vond een degelijk achterlicht. Er was een misverstand bij het betalen doch dit werd via een mailtje snel rechtgezet. Een ruimere keuze zou een pluspunt zijn.

Uitstekend achterlicht met remfunctie

Prettige klantenservice en een uitstekend werkend achterlicht met rem functie.

Goede service, leveren wat ze beloven en een goede, snelle service achteraf: Top!

Snelle correcte service

Hele snelle levering, netjes verpakt

Verkeerder product ontvangen, maar dat werd bijzonder snel opgelost!

Weet ik niet .

Nog niets ontvangen kan geen reactie geven.

Geweldig smiddags besteld en volgende morgen al in huis!!! Compliment !!!!!

Dag Peter! Bedankt voor je bestelling én dat je de moeite hebt genomen om Lightyourbike te beoordelen. Dat waarderen we ontzettend! Veel plezier met je bestelling! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

Top geregeld!

Keurige nalevering!

Beste Fred, Bedankt voor je bestelling bij Lightyourbike en voor je beoordeling. Daar worden wij ook ontzettend blij van! Veel plezier met je bestelling! Groeten, Niels van Lightyourbike :)

Mooi product

Correct product volgens de voorstelling ervan

Prima product

Werd keurig op de hoogte gehouden omtrent de levering. Enigste minpunt is dat er een verkeerde gebruiksaanwijzing bij zat, maar met wat proberen ben ik er ook uitgekomen.

Professioneel

Product was niet naar wens, retourneren en terugbetaling ging vlekkeloos.

Kanaaldijk-Noord 111

5642 JA Eindhoven

06-232 989 17

Over Lightyourbike

Lightyourbike bestaat sinds 2020 en heeft sinds dat moment de missie om ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland & België goed verlicht de weg op gaan! Ontzettend belangrijk daarbij is dat de klant altijd centraal staat, en daarom doen we er alles aan om jouw ervaring zo fijn mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt iets mis gaan doet de klantenservice er alles aan om dat op te lossen. Dat is nou de service van Lightyourbike!