Prima communicatie en snelle verzending

Kleding in de sale gekocht met leuke korting. Mogelijkheid om achteraf te betalen, dat vind ik prettig als ik ergens voor het eerst bestel. Prima communicatie, pakketje snel verzonden en snel in huis. Ik zou Voortman Mode aanbevelen.

Snel & goed ondanks nieuwsbrief-spam

Bestelling kwam heel snel en was goed verpakt. Alleen jammer dat ik direct werd overstelpt met nieuwsbrieven hoewel ik me daar expliciet NIET voor had ingeschreven

Supersnel!

Gistermiddag trui besteld. Vanmorgen realiseerde ik dat ik geen mailtje ter bevestiging had ontvangen. Ik moest zelfs bij mijn betalingen kijken hoe de winkel heette want inheb hier nooit eerder besteld. Voor ik iets kon nakijken kwam de bezorger Almere mijn trui! Supersnel. Trui was trouwens erg goed afgeprijsd!

Prachtige blouse, snelle levering

Snelle levering, goede communicatie.

Zeer netjes verpakt en snelle levering

Zeer netjes verpakt en snelle levering

Mijn klacht is heel snel en goed afgehandeld Echt hele goede service Bedankt

Een fijne winkel

Voortman is al jaren een van onze favoriete winkels. Je wordt er heel fijn geholpen met eerlijk advies. Mooie collectie en hele vriendelijke mensen die met je meedenken en oprecht blij zijn met jou als klant.

Prachtige trui moeiteloos in 1 dag in de brievenbus!

Heel blij met mijn mooie nieuwe trui. Was ook verrast door de efficiënte brievenbus verpakking!

Super snel

Alsof je een kadootje binnenkrijgt In een mooie doos met vloeipapier. Dank voor de snelle levering

Mooie jurk van mijn lievelings merk voor een leuke prijs. Helemaal blij mee!

Afspraken worden nagekomen, Eigen naaiatelier.

Mooie merken en mijn artikel werdt al snel geleverd

snelle bezorging en retournering

Mooi product, snelle levering en retournering

Snelle bezorging

Mooi blousje blij mee

Top levering

Snelle levering, netjes verpakt. Zag er verzorgd uit.

Gewoon lekker snel, juiste product.

Snel en goed.

Ik ben zeer tevreden. Een snelle levering en exact wat ik besteld heb.!

Lief briefje erbij

Uitstekend!

Na mijn online bestelling direct een mail met alle gegevens en de volgende dag de levering van mijn pakket.

Heel goed!

Super fijn geholpen en heel blij met mijn jurk van lilytime!!

Een prettige ervaring!

Na een digitale bestelling die met zorg werd verpakt, helaas de kleur paste niet bij mijn rok. Daarom in de winkel teruggebracht. Fijne vriendelijke dame die me hielp. Binnen 36 uur het tegoed terug ontvangen. Top in een woord.

Kan er niks negatiefs over zeggen! Blij met mn jas..☺️

Positieve web-shopervaring!

Snelle levering mooie jurk!

Hele prettige winkel

Altijd een warm welkom. Meedenkend met de klant. Eerlijke mening hebben en klantgericht helpen. Er wordt altijd gekeken wat bij je past en je wordt prettig geholpen. Ruim aanbod. Goede kwaliteit van kleding. Iets wat ik heel belangrijk vindt. Daarom rij ik hier graag een stukje voor om.

Over Voortman Mode

Bij Voortman Mode vind je de mooiste modemerken voor dames. In onze winkel in Rijssen en webshop vind je merken als Fabienne Chapot, MSCH Copenhagen, Lolly's Laundry en Mollin. Onze uitgebreide collectie bevat daarnaast meer dan 50 andere populaire merken voor de modebewuste dame. Voortman Mode is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Op deze manier weet je zeker dat je veilig en vertrouwd bij ons kunt shoppen. Shop de nieuwste collecties damesmode bij Voortman Mode.