Een webshop met leuke kleding!

Ik had voor het eerst besteld bij deze webshop. Ik kreeg mijn bestelling keurig op tijd en het was mooi ingepakt.

Snelle levering !!

De levering is altijd snel en correct . Ook is het gezellig om naar deze winkel te gaan. Prachtige kleding. Gezellige sfeer!

Voor mij was het de 1ste bestelling op een voor mij nieuwe site. Prima gegaan en snel geleverd.

Versand nach Deutschland

Hat alles super geklappt. Vielen Dank.

uitstekend

hele goede service, ze doen wat beloofd is. Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis.

Hele goede service

Goed geholpen met mijn vragen. En direct antwoorden via WhatsApp. Ik heb er mooie schoenen gekocht met mooie korting. Als ik de volgende keer wat nodig heb kijk ik eerst op hun site.

Jurk besteld en inmiddels ontvangen , keurig verpakt en binnen 1 dag geleverd ! Ben zeer tevreden.

Mooie voorraad, snelle levering. Netjes verpakt met persoonlijk kaartje Bij problemen snel opgelost

Snel bezorgd

Blij met mijn pakketje. Ik had een bestelling gedaan en de volgende dag was het al in huis. Mooi verpakt, een cadeautje om open te maken!

Super snelle bezorging in een eenvoudige, niet te overdreven grote doos (dit ivm het milieu) Dank dat ik de leuke jurk bij u heb gevonden. Ik zag de jurk bij de slimste mens op TV Groet, Ingrid Cruijssen

Zeer klantvriendelijk

Denkt.met je mee ook bij oline aankoop.

Snelle levering en prachtige collectie

Mooie kleding en goede service

Pakketje was er snel en ontzettend mooi en leuk ingepakt. Kleding is ook van goede kwaliteit.

Feestje om zo’n pakketje te ontvangen!

Erg leuk met persoonlijke tekst!

Snel en netjes verzonden en ook de retour prima afgehandeld.

Ik heb vaker besteld bij Voortman Damesmode Rijssen en het voldoet aan alle verwachtingen.

Het ging perfect

Besteld, volgende dag in huis, in mooie doos, jurk netjes opgevouwen met strik eromheen en attente kaart erbij, persoonlijk aan mij gericht, om mij veel plezier te wensen van mijn prachtige jurk. Top.

Bedankt voor je vriendelijke review Catherine, we zien je graag terug bij Voortman Mode. Groet, Team Voortman Mode

Dé damesmode zaak van Rijssen

Bij Voortman Mode staat het team voor je klaar en geven ze je het beste stijladvies. Ook is de webshop overzichtelijk en hebben ze voor elke kledingstijl een divers aanbod! Ga zo door!

Bedankt voor positieve review, wat fijn om te horen! We zien je graag terug bij Voortman Mode Groet, Team Voortman Mode

Heel goed!

Bestelde item snel in huis en kan met achteraf betalen. Mooie collectie en veel keus. Kom zeker nog eens terug op de website of in de winkel in Rijssen.

Bedankt voor de mooie review Liz, we zien je graag terug bij Voortman Mode! Groet, Team Voortman Mode

Hele vlotte service! En top die extra nota op factuur

Heel positief! Hele vlotte levering. Persoonlijke nota op factuur was voor mij helemaal top! Maakte het persoonlijk. Enkel jammer dat de blouse die ik besteld had niet goed zat

Bedankt voor je positieve review Gwendolina! Wat jammer dat de blouse niet goed zat, hopelijk kun je een ander gaaf item in onze webshop vinden. Groet, Team Voortman Mode

Zeer vriendelijk personeel! Erg mooie kleding.

Zeer vriendelijk personeel. Prachtige kleding. Altijd een heerlijk kopje koffie... Je wordt er echt gezien en gehoord! Kortom een absolute aanrader!

We zijn blij met je review Jacqueline, fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Je bent van harte welkom in onze winkel. Groet, Team Voortman Mode

Blij met mijn nieuwe sneakers. Geweldige service!

Veel plezier van je mooie sneakers! ;-) Groet, Team Voortman Mode

Tijdje terug geshopt bij Voortman mode, wat een mooie overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel die passend en eerlijk advies geeft.

We zijn blij dat je een fijne shop-ervaring bij ons in de winkel hebt gehad, we zien je graag terug. Bedankt voor je review! Groet, Team Voortman Mode

Snelle levering!

Leuke top gekocht, snel en netjes geleverd

Wat fijn om te horen, we wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij ons in de webshop. Groet, Team Voortman Mode

Vriendelijk personeel, want toen ik belden om een vraag waren ze erg Vriendelijke.

Bedankt voor je mooie review, we zien je graag terug bij Voortman Mode Groet, Team Voortman Mode

Over Voortman Mode

Bij Voortman Mode vind je de mooiste modemerken voor dames. In onze winkel in Rijssen en webshop vind je merken als Fabienne Chapot, MSCH Copenhagen, Lolly's Laundry en Mollin. Onze uitgebreide collectie bevat daarnaast meer dan 50 andere populaire merken voor de modebewuste dame. Voortman Mode is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Op deze manier weet je zeker dat je veilig en vertrouwd bij ons kunt shoppen. Shop de nieuwste collecties damesmode bij Voortman Mode.