Heel goed!

Bestelde item snel in huis en kan met achteraf betalen. Mooie collectie en veel keus. Kom zeker nog eens terug op de website of in de winkel in Rijssen.

Hele vlotte service! En top die extra nota op factuur

Heel positief! Hele vlotte levering. Persoonlijke nota op factuur was voor mij helemaal top! Maakte het persoonlijk. Enkel jammer dat de blouse die ik besteld had niet goed zat

Bedankt voor je positieve review Gwendolina! Wat jammer dat de blouse niet goed zat, hopelijk kun je een ander gaaf item in onze webshop vinden. Groet, Team Voortman Mode

Zeer vriendelijk personeel! Erg mooie kleding.

Zeer vriendelijk personeel. Prachtige kleding. Altijd een heerlijk kopje koffie... Je wordt er echt gezien en gehoord! Kortom een absolute aanrader!

We zijn blij met je review Jacqueline, fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Je bent van harte welkom in onze winkel. Groet, Team Voortman Mode

Blij met mijn nieuwe sneakers. Geweldige service!

Veel plezier van je mooie sneakers! ;-) Groet, Team Voortman Mode

Tijdje terug geshopt bij Voortman mode, wat een mooie overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel die passend en eerlijk advies geeft.

We zijn blij dat je een fijne shop-ervaring bij ons in de winkel hebt gehad, we zien je graag terug. Bedankt voor je review! Groet, Team Voortman Mode

Snelle levering!

Leuke top gekocht, snel en netjes geleverd

Wat fijn om te horen, we wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij ons in de webshop. Groet, Team Voortman Mode

Vriendelijk personeel, want toen ik belden om een vraag waren ze erg Vriendelijke.

Bedankt voor je mooie review, we zien je graag terug bij Voortman Mode Groet, Team Voortman Mode

Bij het pakketje zat een handgeschreven briefje Met bedankt! Heel attent.

Leuk om te horen dat je blij bent met onze service, we zien je graag terug! Groet, Team Voortman Mode

Snelle en persoonlijke service!

Snelle en goede bezorging met zelfs een persoonlijke touch, bedankt!

Bedankt voor je review Chazz! We vinden het leuk om te horen dat je blij bent met je bestelling. Groet, Team Voortman Mode

Fijne service en snelle afhandeling

Voortman heeft erg fijne service! Het bestellen op de website is eenvoudig en heel overzichtelijk

Top service!

Bedankt voor je reactie Cynthia, we hopen je snel terug te zien bij Voortman Mode Groet, Team Voortman Mode

Snelle verzending en prachtige kleding

Snel verzonden, goed verpakt, Mooie kleding precies mijn stijl. Alleen een min puntje, de jurk ruikt naar parfum die op de jurk gespoten is. Bij iedere webshop staat dat het dan niet meer retour kan. Bij zulke dure jurken zou je verwachten dat iedereen er erg zuinig mee om gaat. Dat vond ik even vervelend en jullie vragen om een beoordeling. Maar toch hoop ik wel dat ik ze kan blijven bestellen in de toekomst.

Lief tekstje bij mijn bestelling!

Graag gedaan Meronça, we vinden het fijn dat je blij bent met je bestelling. Groet, Team Voortman Mode

Keurige en snelle levering in een moderne zaak

Houden zich aan leverdata. Elke keer een leuk persoonlijk berichtje erbij. Al dan niet met een leuk presentje. Superleuk en oprechte belangstelling naar de klant. Er word naar je geluisterd en naarmate het personeel jouw beter leert kennen, kunnen ze goede aanbevelingen doen qua kledingstijl, merken etc. Tevens een moderne hippe zaak waar ik graag naartoe ga. Hartelijkheid staat hoog in het vaandel. Zowel online als in de fysieke winkel. Succes en ga zo vooral door! Groetjes Angeli Velner

Bedankt voor je uitgebreide review Angeli, we vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze verleende service. We hopen je snel weer te mogen ontvangen in onze winkel in Rijssen. Groet, Team Voortman Mode

Persoonlijk woord erbij, erg leuk!

Bedankt voor je review Lia, we zien je graag terug bij Voortman Mode! Groet, Team Voortman Mode

Top service!

Snelle levering en mooi verpakt, erg leuk de attentie erbij. Dat werd zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet,. Reina de Boer

Bedankt voor je review Reina, we vinden het leuk om te horen dat je blij bent met je bestelling! Groet, Team Voortman Mode

Het handgeschreven berichtje maakte de goede service helemaal af!

Snelle levering, goede communicatie, helemaal top!

Bedankt voor je reactie Willemien, wat fijn om te horen dat je blij bent met het handgeschreven bericht. Groet, Team Voortman Mode

Ben erg tevreden

Supersnelle bezorging ! Artikel goed verpakt, ben erg tevreden !

Bedankt voor je review Ans, we vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service. Groet, Team Voortman Mode

Niks op aan te merken, heel leuk dat er nog een tekstje was geschreven op de factuur. Ben heel blij met de blouse

Wat leuk dat je blij bent met je bestelling, we wensen je draagplezier en zien je graag terug bij Voortman Mode!

Uitstekend!

Enorm tevreden met mijn aankoop van Voortman Mode, zorgvuldig verpakt en vriendelijke service.

Fijn dat je tevreden bent over onze service, we zien je graag in onze winkel of webshop!

Over Voortman Mode

Bij Voortman Mode vind je de mooiste modemerken voor dames. In onze winkel in Rijssen en webshop vind je merken als Fabienne Chapot, MSCH Copenhagen, Lolly's Laundry en Mollin. Onze uitgebreide collectie bevat daarnaast meer dan 50 andere populaire merken voor de modebewuste dame. Voortman Mode is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Op deze manier weet je zeker dat je veilig en vertrouwd bij ons kunt shoppen. Shop de nieuwste collecties damesmode bij Voortman Mode.