Mooie blouse en vlotte afhandeling

Dankzij goed maat advies, gelijk de goede maat besteld! Snelle levering

Snelle verzending

Snelle verzending en er zat een mooi kaartje bij het pakketje. De rok die ik kocht is van een Deens merk waar ik nog niet eerder van gehoord had. Kwaliteit is prima en de maat klopt precies zoals beschreven op de website (ik heb XS). De rok heb ik nog niet hoeven wassen dus daar kan ik nog even niets over zeggen. Geen verzendkosten vanaf €75,- Ik moest wel verzendkosten betalen omdat deze rok was afgeprijsd. Daarom vier sterren en geen vijf.

Snel, prachtig jasje,

Snelle bezorging en mooi verpakt

Erg snel in huis en mooi verpakt! Helaas door de bezorger (DPD) gewoon in de regen tegen de voordeur gezet, waar het pakket uren heeft gestaan. Inhoud was dus doorweekt en moest een paar dagen drogen voordat het gepast kon worden. Een andere bezorgdienst zou dus fijn zijn, maar verder echt top!

Vriendelijk en attent

Ik werd vooraf telefonisch geïnformeerd over een bestelling die er niet meer was met excuses. Voelt erg betrokken. Ik kom al jaren in de winkel. Ze verkopen mooie merken. Ik wordt altijd goed geholpen (als ik dat wil) door vriendelijke verkoopsters die je niets aanpraten.

Snelle levering en mooie kleding

Kyra Jurk via internet gezocht en bij jullie terecht gekomen. Mooie pasvorm en halslijn.

Perfect!

Snelle verzending!

Supersnelle levering. Goed ingepakt. Artikel klopt met de foto's op de webshop. Heel blij mee.

Zeer positief

Zeer goede informatie aan de telefoon en snelle reactie op een retourartikel

Nog steeds niets ontvangen

Nog steeds niets ontvangen en ook nog geen bericht wanneer

Super snelle levering. Bestelling was goed en compleet.

duidelijke site

fijn online gewinkeld bij deze modewinkel, snelle levering

Goed bedrijf

Ik had een klacht over de verpakking niet over het bedrijf Verpakking was waarschijnlijk open gemaakt en zeer slordig met tape dicht gemaakt

Mooie groene jurk

De mooie groene jurk vlot en goed verpakt ontvangen na online bestelling. Ik ben zeer tevreden.

Goede zaak, fijn personeel.

Bestelling was super snel geleverd. Helaas het verkeerde jasje. Na een telefoontje met een vriendelijke dame, die alles regelde voor gratis retour, was 2 dagen later het goede jasje er. Heel fijn te woord gestaan en geholpen.

Snelle levering, heel mooi verpakt, fijne winkel. Aanrader!

Goed geholpen .

De medewerkster heeft mij fijn geholpen , door het jasje dat ik wilde bestellen , even zelf aan te trekken . Zo wist ik dat het de juiste maat was.

Goeie service. Snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij.

Top service met snelle levering en persoonlijke boodschap. Ik raad ze zeker aan.

Door storing bij de bank was de betaling niet doorgekomen maar de order wel bevestigd. Ik kreeg een uitermate vriendelijke dame aan de lijn die mijn order cancelde zodat ik deze opnieuw kon doen met een ander betaalmiddel. Het pakket kwam meteen de dag erna binnen, product netjes verpakt. Absolute aanrader!

Snelle en zorgvuldige afhandeling van mijn bestelling

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, bleek 1 artikel niet meer op voorraad te zijn. Telefonisch contact gehad en afspraken gemaakt over de levering van het andere artikel. Creditering van het bedrag dat ik tegoed had was ook snel geregeld. Kortom: zeer tevreden!

Snelle levering!

Eeg blij met de snelle levering van mijn bestelling!

Keurig, vakkundig en vriendelijk.

Keurig te woord gestaan, vriendelijk personeel en eerlijk advies.

Zeer correct !

Prima telefonisch contact met medewerkster “Een 10 met een griffel”

Over Voortman Mode

Bij Voortman Mode vind je de mooiste modemerken voor dames. In onze winkel in Rijssen en webshop vind je merken als Fabienne Chapot, MSCH Copenhagen, Lolly's Laundry en Mollin. Onze uitgebreide collectie bevat daarnaast meer dan 50 andere populaire merken voor de modebewuste dame. Voortman Mode is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Op deze manier weet je zeker dat je veilig en vertrouwd bij ons kunt shoppen. Shop de nieuwste collecties damesmode bij Voortman Mode.