Een goede webshop, dit maakt het gemakkelijk om een keuze te maken.

Mooie mode, vlot en keurig verzorgd ontvangen

Zo leuk dat jullie ook sneakers verkopen. Met prima pasvorm en direct de goede maat voor mij door de info op jullie website. Ben er heel blij mee!

SUPER SERVICE

SUPER SERVICE

Mooie kleding, leuk dat jullie lilytime jurken verkopenen.

Mooie kleding, snelle verzending, goed verpakt. Ook fijn dat je eventueel achteraf kan betalen.

Levering snel en accuraat.

Ging allemaal zoals afgesproken. Jurkje zag eruit als op de foto.

Prima webshop

Grote collectie,snelle levering

Snelle levering en zorgvuldig verpakt!

Snelle levering, mooie collectie in webshop, service; keuze diverse betalingsopties.

Zeer nette, snelle levering. Keurig verpakt. Volgende dag bezorgd.

Super snelle levering

Leuke schoenen..snelle levering

Snel, vriendelijk, netjes in Pakket

Goedemorgen, goede ervaring met deze zaak. Was al bekend voor mij omdat ik vier jaar in Rijssen hebt gewoond. Nu woon ik in Middelburg en zo kan ik toch nog zo af en toe online bestellen. Een goede keuze met de Web Shop erbij.

Geweldig.

Fijn contact telefonisch.

Prima broeken en zeer snel geleverd

1 dag later al verzonden. De broeken voor mijn moeder van Frank Walder zitten haar perfect. Fijn zo online winkelen.

Kwaliteit zeer goed

Bij mij staat kwaliteit hoog in het vaandel. Vandaar dat ik erg graag bij het vriendelijke team van Voortman damesmode kom shoppen!

Uitstekend!

Mooie website met mooie goede foto’s met modellen die de kleding aan heeft. Duidelijke omschrijving en details. Daar hou ik van !! Verder ook op de website keuze voor de blog dan blijf je op de hoogte van de trends!! Goede pakket service Retourneren is ook geen probleem Verschillende betaal opties Kortom; ik ben dik tevreden!

Snelle levering!

Blij met mijn nieuwe sneakers! Snelle levering, top!

Snelle levering, met zelfs een persoonlijk geschreven wens dat ik veel plezier zou mogen hebben van mijn broek, en dat heb ik!

Snelle levering mooi ingepakt

Het shirt wat ik besteld heb was prima, alleen ik verdraag de24 procent polyester tot mijn spijt niet, daarom terug gestuurd

gewoon goed

mooie kleding en snel verzonden

Redelijk positieve ervaring

Verzending en retour prima. Vervelend dat je een product kunt bestellen wat dan toch niet voorradig blijkt te zijn. Wel goed hierover geïnformeerd via mobiel.

Uitstekend!

Heldere communicatie, snelle levering, product voldoet aan de beschrijving. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!!

Snelle levering!

Mooie website en snelle levering. Kleding was netjes verpakt en met een kaartje voor de persoonlijke touch.

Product zoals beschreven.netjes verpakt.

Product netjes verpakt .snelle levering. Ik zal zeker nog een keertje bestellen

Snel , professioneel en prachtige kleding.

Goede ervaring dus voor herhaling vatbaar

Eerste keer dat ik bij jullie bestel...maar geweldig hoe zorgvuldig en netjes de trui verpakt was.

Over Voortman Mode

Bij Voortman Mode vind je de mooiste modemerken voor dames. In onze winkel in Rijssen en webshop vind je merken als Fabienne Chapot, MSCH Copenhagen, Lolly's Laundry en Mollin. Onze uitgebreide collectie bevat daarnaast meer dan 50 andere populaire merken voor de modebewuste dame. Voortman Mode is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Op deze manier weet je zeker dat je veilig en vertrouwd bij ons kunt shoppen. Shop de nieuwste collecties damesmode bij Voortman Mode.