Had de verkeerde maat besteld, ben uiteindelijk naar de winkel geweest om te passen. Werd keurig geholpen, er werd goed geadviseerd en meegedacht. Prima geslaagd!

Dit was voor mij de eerste keer dat ik online iets kocht bij Voortman Mode. Super vriendelijk snel en goed geregeld.

Nette snelle levering

Snelle levering/ snel geld retour.

Geld terugkrijgen na retour is een ramp

Ik bestelde een trui van Xandres. Pakje werd snel verzonden, leuk briefje erbij. Alles picobello in orde. Maar de trui prikte verschrikkelijk, dus ik zend hem retour. Mijn retourzending werd op 17 februari bij Voortman ontvangen. Tot op vandaag, 3 maart, nog niks gehoord. Ik stuurde 2 maal een mail, geen antwoord, geen geld terug.

Duidelijke webwinkel met goede omschrijving en snel en netjes bezorgd. Mooi product.

Fijne webwinkel!

Snel verstuurd!

Vlotte correcte afwikkeling

Een mooi product en mooi op tijd geleverd.

Fijne ervaring

Bestelling is heel snel verzonden en kwam ook echt de volgende dag. Goed en mooi verpakt. Helaas viel wat ik besteld had tegen. Retour proces was net als bestellen heel makkelijk om te doen. Keurig email ontvangen met bevestiging dat product retour was en credit nota. Qua service en mogelijkheden zeker aanbevelen.

Ik looo de winkel niet uit met lege handen, ik slaag altijd bij jullie

Top service en zeer mooie winkel om te shoppen

Prima communicatie en snelle verzending

Kleding in de sale gekocht met leuke korting. Mogelijkheid om achteraf te betalen, dat vind ik prettig als ik ergens voor het eerst bestel. Prima communicatie, pakketje snel verzonden en snel in huis. Ik zou Voortman Mode aanbevelen.

Snel & goed ondanks nieuwsbrief-spam

Bestelling kwam heel snel en was goed verpakt. Alleen jammer dat ik direct werd overstelpt met nieuwsbrieven hoewel ik me daar expliciet NIET voor had ingeschreven

Supersnel!

Gistermiddag trui besteld. Vanmorgen realiseerde ik dat ik geen mailtje ter bevestiging had ontvangen. Ik moest zelfs bij mijn betalingen kijken hoe de winkel heette want inheb hier nooit eerder besteld. Voor ik iets kon nakijken kwam de bezorger Almere mijn trui! Supersnel. Trui was trouwens erg goed afgeprijsd!

Prachtige blouse, snelle levering

Snelle levering, goede communicatie.

Zeer netjes verpakt en snelle levering

Zeer netjes verpakt en snelle levering

Mijn klacht is heel snel en goed afgehandeld Echt hele goede service Bedankt

Een fijne winkel

Voortman is al jaren een van onze favoriete winkels. Je wordt er heel fijn geholpen met eerlijk advies. Mooie collectie en hele vriendelijke mensen die met je meedenken en oprecht blij zijn met jou als klant.

Prachtige trui moeiteloos in 1 dag in de brievenbus!

Heel blij met mijn mooie nieuwe trui. Was ook verrast door de efficiënte brievenbus verpakking!

Super snel

Alsof je een kadootje binnenkrijgt In een mooie doos met vloeipapier. Dank voor de snelle levering

Mooie jurk van mijn lievelings merk voor een leuke prijs. Helemaal blij mee!

Afspraken worden nagekomen, Eigen naaiatelier.

Mooie merken en mijn artikel werdt al snel geleverd

snelle bezorging en retournering

Mooi product, snelle levering en retournering

Over Voortman Mode

Bij Voortman Mode vind je de mooiste modemerken voor dames. In onze winkel in Rijssen en webshop vind je merken als Fabienne Chapot, MSCH Copenhagen, Lolly's Laundry en Mollin. Onze uitgebreide collectie bevat daarnaast meer dan 50 andere populaire merken voor de modebewuste dame. Voortman Mode is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Op deze manier weet je zeker dat je veilig en vertrouwd bij ons kunt shoppen. Shop de nieuwste collecties damesmode bij Voortman Mode.