Snelle bezorging

Mooi blousje blij mee

Top levering

Snelle levering, netjes verpakt. Zag er verzorgd uit.

Gewoon lekker snel, juiste product.

Snel en goed.

Ik ben zeer tevreden. Een snelle levering en exact wat ik besteld heb.!

Lief briefje erbij

Snel, goede communicatie, mooi ingepakt met persoonlijk kaartje!

Goed gevoel door alle bovenstaande zaken.

Snel, goede communicatie, mooi ingepakt met persoonlijk kaartje!

Goed gevoel door alle bovenstaande zaken.

Fijne eerste aankoop ervaring!

Er liep iets mis met mijn bestelling, Voortman heeft me gecontacteerd om dit te bespreken en een alternatief voor te stellen. Dat vond ik top. Ik heb de bestelling nadien in prima staat ontvangen.

Uitstekend!

Na mijn online bestelling direct een mail met alle gegevens en de volgende dag de levering van mijn pakket.

Heel goed!

Super fijn geholpen en heel blij met mijn jurk van lilytime!!

Een prettige ervaring!

Na een digitale bestelling die met zorg werd verpakt, helaas de kleur paste niet bij mijn rok. Daarom in de winkel teruggebracht. Fijne vriendelijke dame die me hielp. Binnen 36 uur het tegoed terug ontvangen. Top in een woord.

Kan er niks negatiefs over zeggen! Blij met mn jas..☺️

Positieve web-shopervaring!

Snelle levering mooie jurk!

Hele prettige winkel

Altijd een warm welkom. Meedenkend met de klant. Eerlijke mening hebben en klantgericht helpen. Er wordt altijd gekeken wat bij je past en je wordt prettig geholpen. Ruim aanbod. Goede kwaliteit van kleding. Iets wat ik heel belangrijk vindt. Daarom rij ik hier graag een stukje voor om.

Wat een snelle levering en retour afrekening..complimenten!

Wat een snelle levering en retour afrekening...complimenten!!

mooie website, snelle levering.

Snelle verzending goede service zeker een aanrader!

Ik wordt altijd enorm goed geholpen, iedereen wil alles voor je doen. Ook wanneer je een keer niet kunt vinden wat je zoekt, nooit een zuur gezicht, men blijft altijd vriendelijk

Snelle levering, prima condities

Product als omschreven, snel geleverd en prima condities

Niet zoals gewenst

Ik heb een jurk besteld en hiervoor ook verzendkosten betaald. De levering was heel snel. Helaas moet ik het terugsturen omdat het niet de juiste maat is en er geen grotere maat meer is. Nu moet ik weer verzendkosten betalen als ik het terug stuur. Dit is de eerste keer dat ik dit moet betalen. Dit is voor mij een reden om geen bestelling meer te plaatsen.

Snel verstuurd, goede service

Trui besteld voor mijn dochter. Het werd binnen een dag verstuurd, was heel mooi verpakt. Helaas paste ze de trui niet en een maat groter was er niet. Na het retour sturen kreeg ik heel snel het aankoopbedrag teruggestort. Perfect!

Ik ben tevreden.

Mijn aankoop is snel verwerkt, behandeld en heel nauwkeurig verpakt, naar mijn adres toegestuurd.

Niets op aan te merken

Vlotte bezorging netjes verpakt.

Snel!

perfect

Vriendelijk, attent, ruime collectie

Haarstraat 37 7462 AK Rijssen

0548 51 24 69

Over Voortman Mode

Bij Voortman Mode vind je de mooiste modemerken voor dames. In onze winkel in Rijssen en webshop vind je merken als Fabienne Chapot, MSCH Copenhagen, Lolly's Laundry en Mollin. Onze uitgebreide collectie bevat daarnaast meer dan 50 andere populaire merken voor de modebewuste dame. Voortman Mode is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Op deze manier weet je zeker dat je veilig en vertrouwd bij ons kunt shoppen. Shop de nieuwste collecties damesmode bij Voortman Mode.