Snel!

perfect

Vriendelijk, attent, ruime collectie

Mooie jurk

In de winkel had ik een jurk gepast van het merk Greek Archaic Kori. Ik heb hem niet meegenomen waar ik toch wel spijt van had en heb hem toen online besteld. De jurk is snel geleverd en tot een volgende keer!

Super snelle en goede service!

Ik werd zelfs gebeld omdat er iets was met mijn online bestelling! Alles ging in overleg. Levering was snel en goed.

Vriendelijk en goede service

Op mijn vraag per mail werd netjes geantwoord. Ik kon het gewenste item bestellen en had het de volgende dag al in huis. Mooi ingepakt met een lief briefje erbij. De service is goed omdat ze ook meedenken.

Prachtige winkel!

Goede service, mooi verpakt, leuk persoonlijk kaartje en snel geleverd!

Prachtige kleding, snel verzonden!

Kleding is heel snel verzonden! Beide kledingstukken zijn zoals beschreven/de foto’s op de website. Netjes verpakt met een vriendelijk, handgeschreven tekst op de bon :) Ik zal hier zeker nog eens bestellen.

Perfect en fijne mensen die dingen direct uitzoeken als je een vraag hebt!

Positief

Prima service Duidelijke website Zeker nog keer bestellen

Snelle levering, mooie jurk!

Hele mooie jurk. Precies zoals op het plaatje en in de beschrijving stond.

Op tijd geleverd en mooi ingepakt

Extra leuk om een mooie katoenen tas in mijn pakje te vinden. Hartelijk dank voor deze leuke verrassing.

Super !

Na mijn bestelling , kreeg ik een vriendelijke App. Er zat een vlekje in de broek die ik besteld had. Ik kreeg een mooie korting als ik deze toch wilde houden. Of terugsturen en geld terug. Alles verliep op hele vriendelijke wijze.

Snelle perfecte levering.

Dinsdag besteld, woensdag thuisbezorgd. Jurk was mooi maar helaas een maatje te klein. Maar een positieve ervaring rijker met Voortman mode. Dank.

Bestelling werd snel geleverd, was zorgvuldig verpakt en er zat een persoonlijk briefje bij, helemaal top!!!@

Super serivce

Duidelijke site en voorwaarden. Snelle levering.

Overzichtelijke website

Echt Top

Een zaak met goede service helemaal Top! Chapeau een tevreden klant. Tot de volgende keer. groet Nanda.

Goede snelle levering

Ik heb nog wel een verbeterpunt,het zou fijn zijn als er een retour label bijgevoegd wordt in de verpakking. Verder alles toppie.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Snelle levering.

Goede ervaring.

Snelle levering, als cadeautje verpakt

Bestelling zeer snel ontvangen, mooi verpakt was een cadeautje om zo te ontvangen.

Supersnelle service

Netjes ingepakt

Ik heb nog niet eerder bij Voortman Mode besteld. Ze hebben een uitgebreid en mooi assortiment en bestellen was erg makkelijk. Verzending snel en artikel goed verpakt.

Makkelijke site en snelle levering.

Na het zien van een jurkje op de site dacht ik, yesss die wil ik. Besteld en de volgende dag geleverd. De merken en website spreken mij erg aan hier ga ik zeker vaker bestellen

Een goede webshop, dit maakt het gemakkelijk om een keuze te maken.

Haarstraat 37

7462 AK Rijssen

0548 51 24 69

Over Voortman Mode

Bij Voortman Mode vind je de mooiste modemerken voor dames. In onze winkel in Rijssen en webshop vind je merken als Fabienne Chapot, MSCH Copenhagen, Lolly's Laundry en Mollin. Onze uitgebreide collectie bevat daarnaast meer dan 50 andere populaire merken voor de modebewuste dame. Voortman Mode is aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg. Op deze manier weet je zeker dat je veilig en vertrouwd bij ons kunt shoppen. Shop de nieuwste collecties damesmode bij Voortman Mode.